اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مربی تیم فوتبال گل‌گهر می‌گوید این تیم تلاش خواهد کرد تا با تیم‌هایی که در نقل و انتقالات بیشتر هزینه کرده‌اند، رقابت کند.
مربی بدنساز جدید استقلالی‌ها به همراه دستیارش روز دوشنبه به ایران وارد می‌شوند.
سرمربی تیم کشتی فرنگی سپاهان گفت: واقعیت این است که شاید آمدن مربی روس به‌عنوان مربی تیم ملی کشتی آزاد دریچه جدیدی برای ما باز کند و چکش‌ کاری‌هایی در بعضی از فنون داشته باشد.
قانون ممنوعیت عقد قرارداد دلاری و یورویی با مربی و بازیکنان خارجی به باشگاه های دولتی ابلاغ شده و مشخص نیست مجموعه متمول سیرجان چگونه می‌خواهد دستمزد این مربی را تسویه کند.
علاوه بر خوان رامون لوپز، حالا نام 2 سرمربی خارجی دیگر نیز به مدیران باشگاه استقلال معرفی شده تا در نهایت جانشین ساپینتو را انتخاب کنند.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال اعلام کرد برای مذاکره با چند مربی خارجی عازم دوبی خواهد شد.
سرپرست مدیرعاملی استقلال برای مذاکره با دو مربی خارجی به دوبی سفر خواهد کرد.
بر اساس اعلام مدیرعامل باشگاه نساجی احتمال اینکه این تیم شمالی با سرمربی جدید خارجی در لیگ برتر شرکت کند، ‌وجود دارد.
بر اساس اعلام مدیرعامل باشگاه نساجی احتمال اینکه این تیم شمالی با سرمربی جدید خارجی در لیگ برتر شرکت کند، ‌وجود دارد.
جذب مربی خارجی برای فصل جدید در برنامه باشگاه گل گهر قرار دارد.
در حالی که بانک مرکزی در پی سیاست کاهش تقاضای ارز و اسکناس خارجی در بازار آزاد است، اجرای قانون افزایش بازیکن خارجی می‌تواند تقاضای چشمگیری روانه این بازار کند. آیا فدراسیون تاییدیه لازم را از مدیران اقتصادی کشور گرفته است؟ قطعا باید منابع لازم برای خرید بازیکن و مربی خارجی را پیش‌بینی کرد و سپس تیم‌ها را از چاله بازیکن داخلی به چاه خارجی انداخت. صد بازیکن خارجی حدود ۵۰ میلیون دلار ارز می‌برند...
در حالی که بانک مرکزی در پی سیاست کاهش تقاضای ارز و اسکناس خارجی در بازار آزاد است، اجرای قانون افزایش بازیکن خارجی می‌تواند تقاضای چشمگیری را روانه این بازار کند. آیا فدراسیون تاییدیه لازم را از مدیران اقتصادی دولت اخذ کرده؟ قطعا باید منابع لازم برای خرید بازیکن و مربی خارجی را پیش‌بینی کرد و سپس تیم‌ها را از چاله بازیکن داخلی به چاه خارجی انداخت. ۱۰۰ بازیکن خارجی حدود ۵۰ میلیون دلار ارز می‌برند...
خمز گزینه خارجی هدایت تیم ملی فوتبال ایران هم شده بود اما تمدید چهارساله با یک مربی چندان مرسوم نیست و هنوز رقم این قرارداد جدید مشخص نشده است.
فلیکس سانچز، سرمربی سابق تیم ملی قطر، یکی از نامزدهای جدی هدایت تیم ملی فوتبال ایران به شمار می‌آید.
به طور جدی این باور بین مربیان ایران تقویت شده که فدراسیون انتخاب نهایی خود را انجام داده و تصمیم قطعی بر استخدام سرمربی خارجی است و صف ایرانی‌ها برای هیچ تشکیل شده! انصراف داخلی‌ها البته دست فدراسیون را بارتر می‌کند که اگر خطر نرخ ارز نباشد یک خارجی بیاورد
عضو شورای فنی بوکس با حمایت از انتخاب حسین نهرودی به عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان گفت: او در این بازه زمانی حساس فداکاری کرد تا حواشی کاهش یابد.
کنفدراسیون فوتبال برزیل احتمالا با تصمیم جدیدش در خصوص انتخاب سرمربی جهان فوتبال را سورپرایز خواهد کرد.
مدیرعامل باشگاه شهر خودرو می‌گوید مدیران باشگاه امید وحدت خراسان باید هر چه زودتر نسبت به پرداخت بدهی بازیکنان و مربی خارجی تیم اقدام کنند.
فصل جدید لیگ امروز با جدال پرستاره‌ترین تیمها آغاز می‌شود. باشگاه‌های ایرانی در حالی‌که مهدی تاج، تحریم‌ها را دلیل عدم توانایی در پرداخت دستمزد ویلموتس اعلام کرده، بدون مشکل و مانع ده‌ها بازیکن و مربی خارجی استخدام کرده‌اند!
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دستگیری عاملان قتل زن جوان در سنندج/ قاتل مرد طلافروش به دار مجازات آویخته شد/ دستبرد به حساب پدر برای بازی آنلاین/ راز بعد از کما!/ شهادت شاهدی که سابقه دار بود/ رقص شعله‌های مرگ در کابوس آتش!/ مادر قاتل دخترش را بخشید
سری گوشی های میت 50 هوآوی احتمالاً از چیپست داخلی Kirin 9000S بهره می‌برند. این چیپست، نسخه بهینه‌سازی‌شده تراشه Kirin 9000 می‌باشد که فقط با اتصال 4G عرضه می‌شود.
دعوای جدید تراکتور با پرسپولیس برسر یک مربی خارجی گلرها!
حکیم شاکر به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال عراق انتخاب شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ