نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد زنان در روز‌های تعطیل و آخر هفته دارای استرس کمتری هستند. در واقع پس از یک هفته کار طاقت فرسا در مدرسه یا خانه، اکثر مردم منتظر یک آخر هفته بدون استرس هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در روز‌های گذشته با انجام بازی‌های یک چهارم نهایی جام جهانی فوتبال زنان، تیم‌های صعود کننده به نیمه‌نهایی مشخص شدند. در ادامه بازی‌های جام انگلیس با استرالیا و اسپانیا با سوئد در روز‌های آینده مصاف خواهند داد. جام جهانی زنان به میزبانی مشترک استرالیا و نیوزیلند انجام می‌شود.
مراسم افتتاحیه «روز‌های فرهنگی ویتنام در ایران» عصر چهارشنبه (۱۸ مرداد ۱۴۰۲) با حضور «محمد مهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و «وونگ دین هوئه» رئیس مجلس ملی جمهوری سوسیالیستی ویتنام به مناسبت پنجاهمین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک ایران و ویتنام در موزه سینما برگزار شد.
روزنامه شرق و شبکه اینترنتی وابسته به آن در روز‌های ۱۱، ۱۳ و ۱۴ تیرماه جاری با انتشار سه گزارش خبری با عناوین «ابهام در تشابه قتل زنان مثله شده»، «سارقانی با نمای جدید» و «هر چهار روز یک زن کشی» به طرح ادعا‌ها و مطالبی غیر مستند پرداخته است که موجب هراس زنان شده و مورد سوء استفاده رسانه‌های معاند قرار گرفته است.
«گردشگری پایدار»، طی ۱۰ سال گذشته بسیار مورد توجه کشور‌ها پس از تغییرات اقلیمی قرار گرفته و از زمان همه‌گیری کرونا روش‌های پایداری شدن به شکل جدی در برخی از مقاصد در حال اجرا شدن است و حتی در روز جهانی محیط‌زیست در هفته گذشته (۵ ژوئن)، گردشگری پایدار یکی از راه حل‌های حفاظت از محیط‌زیست و نجات سیاره عنوان شده است.
اظهارات این روز‌های منتقدان جدی کشف حجاب در کشور نشان می‌دهد این لایحه نتوانسته انتظارات آن‌ها را در جلوگیری از بی‌حجابی در کشور برآورده کند. آن‌ها معتقدند لایحه مذکور ضعیف است و مانع جلوگیری از برخورد با زنان و دختران بی‌حجاب نخواهد شد. نخستین معترضان لایحه عفاف و حجاب قوه‌قضائیه و تصویب آن در دولت، دو روزنامه اصولگرای کیهان و همشهری بودند.
مریم طلایی گفت: در این مدت تنها اتفاقی که افتاد این بود که در انظار عمومی و دید مردم جامعه، موتورسواری زنان جا افتاد. روز‌های اولی که ما سوار موتور می‌شدیم، خیلی عجیب بود برای همه. ولی الان اگر یک خانم سوار موتور وسپا در خیابان دیده می‌شود دیگر کسی تعجب نمی‌کند.
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام جهان پهلوان غلامرضا تختی روزهای ۱۸ و ۱۹ اردیبهشت ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می شود.
در حالی که طی روز‌های اخیر ویدئو‌های از عدم اجازه ورود دختران و زنان به مترو و هواپیما بدلیل استفاده از کلاه بجای روسری یا مقنعه در رسانه‌های رسمی منتشر شده بود، ایسنا عکسی از حضور یک کم حجاب کنار چادری‌ها در راهپیمایی روز قدس امروز در تهران منتشر کرد.
دختر ۵ ساله رونالدو درحال یادگیری زبان عربی است و به نظر می‌رسد که در تلفظ روز‌های هفته به زبان عربی مسلط شده است.
یکی از انواع خستگی، خستگی هورمونی است. همانطور که هورمون‌ها نقش مهمی در سطح انرژی بدن بازی می‌کنند. در زنان، زمانی که هورمون‌های استروژن و تستوسترون پس از تخمک‌گذاری، حدود روز‌های ۱۲ تا ۱۴ سیکل قاعدگی، کاهش می‌یابند، احساس خستگی بیشتری می‌کنند. سطح هورمون آرام بخش پروژسترون نیز افزایش می‌یابد و باعث می‌شود احساس بی حالی بیشتری داشته باشید.
چون این کالا مثلا در دسته‌بندی‌های مرسوم نمی‌گنجد هنوز در ذهن عده‌ای از شهروندان صحبت کردن از آن و درباره آن نوعی بی‌حیایی تلقی می‌شود، در صورتی که برخی دیگر صحبت کردن درباره چیز‌هایی مثل نوار بهداشتی را مترادف با اهمیت دادن به سلامت فردی می‌دانند.
پنجمین نمایشگاه کار ایران طی روز‌های ۵ تا ۷ بهمن‌ماه سال جاری در مرکز نمایشگاهی برج میلاد برگزار شد. غرفه کروز در این سه روز مورد استقبال تعداد زیادی از جویندگان کار قرار گرفت.
معاون رئیس جمهور در امور زنان گفت: یکی از روزهای هفته زن به نام مقاومت در برابر مردسالاری غربی نامگذاری شد و این یعنی حفظ هویتی که توانسته وضعیت مطلوب‌تری را برای زن ایران رقم بزند.
مهسا قربانی و انسیه مافی نژاد ، دو داور ایرانی که با حذف از لیست نهایی فیفا برای حضور در جام جهانی زنان در روزهای اخیر خبرساز شده بودند، در هفته دوازدهم لیگ برتر قضاوت حساس ترین دیدار فصل را برعهده داشتند.
مهسا قربانی و انسیه مافی نژاد ، دو داور ایرانی که با حذف از لیست نهایی فیفا برای حضور در جام جهانی زنان در روزهای اخیر خبرساز شده بودند، در هفته دوازدهم لیگ برتر قضاوت حساس ترین دیدار فصل را برعهده داشتند.
سندرم پیش از قاعدگی یا PMS، تغییرات عاطفی و فیزیکی در روز‌های منتهی به پریود یک زن را توصیف می‌کند که در توانایی او برای انجام فعالیت‌های روزانه اختلال ایجاد می‌کند؛ بنابراین در حالی که بسیاری از زنان دارای علائم قبل از قاعدگی هستند، تنها حدود ۳ تا ۸ درصد علائمی را تجربه می‌کنند که به قدری شدید است که باعث می‌شود که نتوانند فعالیت‌های روزانه را انجام دهند.
درباره اینکه چنین ابلاغی صورت گرفته یا خیر و آیا در روز‌های آتی رقم می‌خورد یا نه، اطلاعی نداریم و بهتر است به جای حدس و گمان در این خصوص، همه چیز را به گذر زمان بسپریم، اما آیا ممکن است که در نتیجه نامه نگاری یک وزیر، قدرت تصمیم گیری از کمیته‌های اضطرار آلودگی هوا گرفته شده یا آرای ایشان در این خصوص به نوعی وتو گردد؟
ماجرا، اما در روز‌های گذشته و در شهر‌هایی غیر از تهران متفاوت بوده است؛ به‌ویژه در شهر‌های مذهبی. تعدادی از زنان ساکن قم در یک‌ماه گذشته گفته‌اند، فعالیت‌های ماشین‌های گشت ارشاد در خیابان‌های این شهر بیشتر هم شده است؛ مینا، زن ۲۵ ساله‌ای که از زمان تولد در قم زندگی می‌کند، یکی از زنانی است که یک‌ماه پیش و وقتی در پارک علوی قم پیاده‌روی می‌کرد، توسط ماموران پلیس امنیت به ماشین گشت ارشاد و در ادامه به ساختمان پلیس این شهر برای دادن تعهد برده شد.
تیم ملی زنان ایران طی دو دیدار تدارکاتی روزهای شنبه و سه شنبه هفته آینده به مصاف بلاروس خواهد رفت.
برنامه مسابقات هفته های دوازدهم تا پانزدهم لیگ برتر فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ اعلام شد. در این میان دیدار استقلال و پرسپولیس در یکی از روزهای میان هفته برگزار خواهد شد!
رقابت های هفته سوم بیست و دومین دوره رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه های کشور جام یادگار امام (ره) طی روزهای ۱۱ لغایت ۱۳ آبان ماه در شهرهای تاکستان، قائمشهر، ساری و رامسر برگزار می شود.
رقابت های هفته سوم بیست و دومین دوره رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه های کشور جام یادگار امام (ره) طی روزهای ۱۱ لغایت ۱۳ آبان ماه در شهرهای تاکستان، قائمشهر، ساری و رامسر برگزار می شود.
هفته نخست لیگ برتر وزنه برداری کشور طی روزهای ۲۳ و ۲۴ آبان ماه با حضور ۷ تیم در تالار وزنه‌برداری آزادی (سالن همایش‌های ایرانیان) برگزار می‌شود.
ابوالفضل ابوترابی، نماینده مجلس در روز‌های گذشته درباره جزئیات این طرح صحبتی کرده بود که در بخشی از آن اشاره کرده بود: در قانون جدید تا ۱۴ سکه معاف از حق ثبت شده است و تا صد سکه از یک و یک‌دهم درصد و از صد تا ۲۰۰ سکه را دو درصد و از ۲۰۰ به بالا را ۱۵ درصد مالیات در قانون دیده شده است. یعنی افرادی که می‌خواهند سند ازدواج خود را دریافت کنند، باید مبلغی را به حساب دولت واریز کنند تا بتوانند سند ازدواج خود را دریافت کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ