ریکاردو آلوارز به پرسشی عجیب درباره شایعات انتقالش به استقلال در پنجرۀ زمستانی پاسخ جالب توجهی داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آنچه مدیرعامل محترم باشگاه پرسپولیس درباره حق پخش تلویزیونی، تبلیغات محیطی، هزینه سنگین اجاره بهای ورزشگاه، نبرد نابرابر با تیم های صنعتی گفته، به حق و منطقی است و درد مشترک استقلال و پرسپولیس محسوب می شود
مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، می‌گوید با لیورپول رقابتی در جذب بازیکن ندارد اما از خرید دو بازیکن جدید بسیار خوشحال است.
پیشنهاد بایرن مونیخ برای جذب استفان اورتگا، دروازه‌بان منچسترسیتی، با پاسخ منفی این باشگاه و مخالفت پپ گواردیولا مواجه شده است.
باشگاه الهلال عربستان از پیوستن یانیس آنتی توکونمپو بسکتبالیست یونانی به خانواده الهلال استقبال کرد.
کمیته‌ملی‌المپیک در بیانیه‌ای پاسخ رئیس فدراسیون گلف را داد و اعلام کرد: حضور گلف با رنکینگ پایین جهانی در هانگژو منطقی نیست و حضور گردشگر در این بازی‌ها محسوب می‌شود.
لیورپول یکی از مشتریان جدی اورلین شوآمنی است اما رئال مادرید حاضر به فروش این بازیکن نیست.
مجری مراسم قرعه کشی لیگ دسته اول از مهدی تاج درخواست کرد سهمیه بزرگسال تیم ها را افزایش بدهند.
آذری جهرمی، وزیر پیشین ارتباطات در واکنش به یادداشت مدیرمسئول کیهان نوشت: مالکیت بخش قابل توجه سهام برخی از سکو‌هایی که ایشان نامبرده‌اند، با نهاد‌های انقلابی است!
بایرن مونیخ پیشنهاد اول منچستریونایتد برای جذب بنجامین پاوارد، مدافع فرانسوی، را رد کرد.
یکی از مدعیان خرید باشگاه پرسپولیس خواسته های عجیب خود برای در اختیار گرفتن ای باشگاه را مطرح کرده است.
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور افزود: درپی شروع درگیری‌های مرزی از سوی طالبان، سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور، دستورات قاطعانه لازم، به مرزبانان را ابلاغ و تأکید کرد که شجاعانه و قاطعانه از مرزها دفاع کنند و به هیچ احدی اجازه تعدی و نزدیک شدن به مرزها را ندهند.
وزیر خارجه چین امروز پس از دیدار با وزیر خارجه آلمان در برلین هشدار داد: تحریم علیه پکن را به‌شدت و قاطعانه پاسخ می‌دهیم.
هواداران رئال مادرید بعد از انتشار خبر پیشنهاد باشگاه النصر عربستان به لوکا مودریچ با چنان شور و حرارتی علاقه‌شان را به او ابراز کردند که مودریچ در نهایت به این پیشنهاد قاطعانه پاسخ منفی داد.
رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش با برگزاری رژه شناورهای سطحی و زیر سطحی و پرواز جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش، بالگردهای هوانیروز، پرنده‌های بال‌ثابت و بالگردهای نیروی دریایی ارتش از مقابل ناوشکن تمام ایرانی سهند به‌عنوان ناو سرفرماندهی به کار خود پایان داد. فرمانده کل ارتش در پایان رزمایش گفت که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در صورتی که تهدیدی از رژیم صهیونیستی متوجه هر یک از نقاط ایران شود به طور قاطعانه و چند برابر پاسخ خواهند داد.
نیمار پاسخ اظهارنظر منفی مدیر برنامه های سابق خود در مورد تیته را به تندترین شکل ممکن داد.
یوفا با وجود اعتراض شدید باشگاه بارسلونا، دو داور جنجالی بازی هفته قبل اینتر و بارسا را محروم نکرد و هر دو این هفته نیز داوری خواهند کرد.
رئیس‌جمهور کره جنوبی در واکنش به پنجمین آزمایش موشکی کره شمالی در یک هفته اخیر مدعی شد این اقدام پیونگ‌یانگ با واکنش «قاطع» سئول و متحدانش روبرو خواهد شد.
فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در بعد دفاعی قوی‌تر و پیشرفته‌تر از هر زمان هستیم و اطمینان می‌دهیم که ما در مقابل هر نوع تهدید قاطعانه و باشدت تمام پاسخ می‌دهیم.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو که روزهای سختی را بعد از بازی با اتلتیکو مادرید تجربه می‌کرد، در هفته ششم لیگ پرتغال دوباره به روند گلزنی خود بازگشت.
سخنگوی سفارت چین گفته است که سفر سناتور آمریکایی به تایوان بار دیگر ثابت می‌کند که ایالات متحده آرزوی ثبات در منطقه را ندارد و در امور داخلی چین مداخله می‌کند.
سخنگوی سفارت چین گفته است که سفر سناتور آمریکایی به تایوان بار دیگر ثابت می‌کند که ایالات متحده آرزوی ثبات در منطقه را ندارد و در امور داخلی چین مداخله می‌کند.
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه روز چهارشنبه از دریافت پاسخ دولت آمریکا به ‌نظرات جمهوری اسلامی ایران برای حل و فصل موضوعات باقی‌مانده در مذاکرات رفع تحریم، از طریق هماهنگ‌کننده اروپایی گفت‌وگو خبر داد.
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه روز چهارشنبه از دریافت پاسخ دولت آمریکا به ‌نظرات جمهوری اسلامی ایران برای حل و فصل موضوعات باقی‌مانده در مذاکرات رفع تحریم، از طریق هماهنگ‌کننده اروپایی گفت‌وگو خبر داد.
به نظر می‌رسد اکنون واشنگتن نیز تاکتیک تهران را در پیش بگیرد و پاسخ نه‌چندان قاطعانه به ملاحظات ایران بدهد؛ یعنی با برخی مسائل موافقت و با برخی مخالفت کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ