بورل در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره قرار دادن نام سپاه پاسداران ایران در فهرست سازمان‌های تروریستی این نهاد اروپایی، گفت: نظرات جالب توجهی در این باره وجود دارد و موضوعی است که نمی‌توان بدون تصمیمی حقوقی، کاری درباره آن کرد. نمی‌توانیم بگوییم ما شما را تروریست می‌دانیم، چون از شما خوشمان نمی‌آید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی فراقی گفت: در نیمه اول بازار می‌توانیم انتظاری برای حرکت به سمت سبزپوشی را در روز آتی خصوصاً در نیمه دوم معاملاتی بازار را داشته باشیم که یک حرکت از منفی به مثبت باشد.
علی فراقی گفت: در نیمه اول بازار می‌توانیم انتظاری برای حرکت به سمت سبزپوشی را در روز آتی خصوصاً در نیمه دوم معاملاتی بازار را داشته باشیم که یک حرکت از منفی به مثبت باشد.
برای بازدهی نمادهای بازار هم می‌توان تک سهم‌ها را مدنظر قرار داد و نمی‌توان یک صنعت خاص را به طور کل در بازدهی‌های مثبت روز آتی در نظر گرفت.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در گفت‌وگویی اعلام کرد چین برخلاف روسیه یک بازیگر ژئوپلیتیک واقعی است.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز اعلام کرد: بروکسل و پکن خواستار تقویت روابط فیمابین هستند.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد که بروکسل تمام اشکال همکاری امنیتی با نیجر را به دلیل کودتای نظامی در این کشور را متوقف کرد.
دبیر کمیته موسسین بورس املاک تصریح کرد: با عرضه زمین و همچنین اعطای وام ساخت، در عین حال که می‌توانیم نقدینگی سرگردان در اقتصاد کشور را جمع آوری کنیم؛ بخش بزرگی از نیاز مصرفی خانوار را نیز پوشش خواهیم داد و اثر تحریم و تورم در زندگی مردم به حداقل می‌رسد.
صبح امروز پنجشنبه (۲۱ اردیبهشت ماه) مجید عشقی برای شرکت در همایش تامین مالی از بازار سرمایه در استان سمنان وارد استانداری سمنان شد. مشروح این سفر را در متن زیر بخوانید.
اردوان منتخب گفت: شاخص کل بورس تهران، میانگین تغییرات قیمت سهام شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران را نشان می‌دهد و بیان‌کننده سطح عمومی قیمت‌ها و سود نقدی سهام پذیرفته شده در بورس تهران است، بنابراین نمی‌توان انتظار داشت که سبد دارایی عموم سهامداران متناسب و هم‌اندازه با صعود شاخص، رشد کند؛ چراکه تعداد زیادی از نمادها در بازار فرابورس و بازار پایه فعال بوده که رشد و نزول آن‌ها در شاخص کل بورس، منعکس نمی‌شود.
ارزش منچستر یونایتد که با یک میلیارد طرفدار پرطرفدارترین باشگاه جهان است، در بورس در حال حاضر ۸/۳ میلیارد دلار است
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا می‌گوید که این اتحادیه نمی‌تواند بدون تشخیص دادگاهی در این اتحادیه، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست موسوم به «تروریستی» قرار دهد.
بورل در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره قرار دادن نام سپاه پاسداران ایران در فهرست سازمان‌های تروریستی این نهاد اروپایی، گفت: نظرات جالب توجهی در این باره وجود دارد و موضوعی است که نمی‌توان بدون تصمیمی حقوقی، کاری درباره آن کرد. نمی‌توانیم بگوییم ما شما را تروریست می‌دانیم، چون از شما خوشمان نمی‌آید.
وزیر اقتصاد در میزگرد عرضه خودرو در بورس کالا گفت: عرضه خودرو در بورس کالا فعلا بهترین روش است، ولی نمی‌توان به طور دائم از آن استفاده کرد.
برای خرید برخی خودرو‌ها در بورس کالا پنج محدودیت وجود دارد. درمورد خرید خودرو از بورس، افرادی که از سال ۹۸ به بعد از خودروسازان اقدام به خرید خودرو کرده اند، نمی‌توانند ثبت سفارش کنند.
یک کارشناس ارشد بازار سرمایه با بیان اینکه مسایل متعددی در روند نزولی اخیر بازار سهام اثر گذار بوده است، گفت: نمی‌توان چنین ادعایی را داشت که افت اخیر شاخص بورس ناشی از اقدامات دولت سیزدهم و یا سازمان بورس است.
مجتبی سلطانی تحلیلگر بازار سرمایه در تشریح عوامل موثر بر ریزش بازار سهام و پیش ‎بینی روند آتی بازار، اظهار کرد: بازار سرمایه بر اساس سابقه تاریخی خود به طور معمول در مهر ماه شرایط معقولی نداشته و با بررسی بازار سال‌های اخیر خواهیم دریافت که بیشتر شرکت‌ها پس از اتمام مجمع سالانه و تقسیم سود نقدی، روند خوبی را پیش نمی‌گیرند، از این‌رو نمی‌توان طی این بازه زمانی و در کوتاه مدت انتظار بازدهی ویژه‌ای را داشت.
ساعدی ادامه داد: «اگر از راه قانونی به خارج از کشور بورس شده‌اند که یک مسئله مشخصی است ولی اینکه در جایگاه‌های متفاوت باشند و کارهای دیگری انجام دهند را ما جایز نمی‌دانیم. من به عنوان نماینده استان خوزستان و یکی از شهروندان ایران، جالب نمی‌بینم که مسئولان فرزندان‌شان را به خارج از کشور بفرستند و برای استقلال کشور سیاستگذاری کنند.»
یک نماینده مجلس گفت: در کجای دنیا فروش خودرو از طریق مزایده است؟ این یک شارلاتانیزم جدید در حوزه خودروسازی برای ارتقاء قیمت خودرو است؛ چراکه نمی‌توانند در چارچوب قانون قیمت خودرو را افزایش دهند آن را در بورس عرضه می‌کنند.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: پاسخ ایران به آمریکا انتقال داده شد و ما منتظر پاسخ آمریکا هستیم. امیدواریم این پاسخ به ما اجازه دهد که مذاکرات را کامل کنیم. امیدوارم این اتفاق بیفتد، اما نمی‌توانم به شما در این زمینه اطمینان بدهم.
جوزپ بورل گفت: پاسخ ایران به آمریکا انتقال داده شد و ما منتظر پاسخ آمریکا هستیم. امیدواریم این پاسخ به ما اجازه دهد که مذاکرات را کامل کنیم. امیدوارم این اتفاق بیفتد، اما نمی‌توانم به شما در این زمینه اطمینان بدهم.
عضو شورای شهر تهران گفت: به دنبال خشک شدن تعدادی درخت در خیابان ولیعصر مالک متخلف مبلغ ۱۱۷ میلیارد تومان جریمه شد.
محمد جواد معنوی نژاد بعد از مدت ها دوری به تیم ملی والیبال ایران بازگشته است.
امیدوارم که در گرامیداشت هفته دفاع مقدس مجددا صداوسیمای جمهوری اسلامی رشادت‌های گذشتگان و مدال‌داران را که حال بانیان وضع موجود نامیده می‌شوند، فراموش نکند. در همه کشور‌ها قدرشناس مدال‌آوران خود هستند.
هزینه‌کرد‌های پرسپولیس و استقلال از مبلغ مذکور به صورت شفاف در سایت «کدال» منتشر می‌شود و دو باشگاه نمی‌توانند ۳۵۰ میلیارد تومان فوق را خارج از قوانین هزینه کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ