بورل در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره قرار دادن نام سپاه پاسداران ایران در فهرست سازمان‌های تروریستی این نهاد اروپایی، گفت: نظرات جالب توجهی در این باره وجود دارد و موضوعی است که نمی‌توان بدون تصمیمی حقوقی، کاری درباره آن کرد. نمی‌توانیم بگوییم ما شما را تروریست می‌دانیم، چون از شما خوشمان نمی‌آید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر ارشاد در پایان در پاسخ به پرسشی درباره احکام صادره برای هنرمندان، توضیح داد: این احکام صادره برای دستگاه قضایی است و با تشخیص قاضی صورت می‌گیرد. نه من که رئیس قوه قضاییه هم نمی‌تواند به قاضی بگوید چه حکمی صادر کند؛ اما ما پیگیری می‌کنیم. برخی از احکامی هم که قبلا صادر شده بود و حاشیه‌هایی ایجاد کرده بود، دوستان پیگیری کردند.
یحیی گل‌محمدی می‌گوید مسئولین باید خیلی صریح بگویند امکان آوردن VAR وجود ندارد و قول و وعده وعید ندهند.
رضا درویش درباره لغو هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران اظهار کرد: ما در این زمینه تابع تصمیم سازمان لیگ هستیم. وقتی همه بازی‌ها را لغو می‌کنند، ما که نمی‌توانیم بگوییم می‌خواهیم بازی کنیم.
رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی گفت: با یک دیالوگ یا یک پاراگراف همه چیز در انقلاب و کشور و نظام هستی جابه‌جا می‌شود؟ ما انقلاب و نظام و جامعه را اینقدر کوچک و دربسته و تحت تاثیر یک فیلم و دو جلد کتاب می‌دانیم؟
آیت‌الله عباسعلی روحانی گفت: اگر امروز کسی بگوید ثمره انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی شد و ثمره جمهوری اسلامی هم بعد از ۴۴ سال فلاکت، بدبختی و بیچارگی مردم است. این محصول چه کسی است؟ الآن نمی‌توانیم بگوییم یک کسی این کار را کرده؛ ممکن است یک کسی سهم بیشتری داشته باشد. مثلا بحث ولایت فقیه یک آش نپخته‌ای بود و الآن هم نپخته است.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی در نشست خبری پیش از بازی فینال جام حذفی از اریک تن هاخ تمجید جالبی داشت.
اگر نتوانیم بگوییم که دیگر هیچ امیدی به برجام نیست و کاملا پرونده‌اش بسته شده، می‌توانیم بگوییم که برجام آینده‌ای کاملا نامعلوم و غیرواضح دارد. نمی‌توانیم خوش‌بینانه به این سفر در جهت رفع انسداد‌های سر راه برجام بنگریم
سارا موران از دانشگاه آریزونا و نویسنده اصلی این مطالعه می‌گوید: ما یک سیگنال را می‌بینیم و تقریباً به طور قطع به دلیل وجود آب است. اما هنوز نمی‌توانیم بگوییم که آیا آن آب بخشی از جو سیاره است یا نه. به این معنی که آیا این سیاره دارای جو است یا اینکه ما یک علامت مبنی بر وجود آب را از ستاره می‌بینیم.
وزیر صمت گفت: خودرو یک صنعت بیمار تحت درمان است و نمی‌توانیم بگوییم الان وضعیت خوبی دارد؛ یعنی خود بنده به عنوان وزیر صمت، نخستین منتقد خودروسازان هستم.
وزیر صمت گفت: خودرو یک صنعت بیمار تحت درمان است نمی‌توانیم بگوییم الان وضعیت خوبی دارد یعنی خود بنده به عنوان وزیر صمت، نخستین منتقد خودروسازان هستم.
وزیر صمت گفت: خودرو یک صنعت بیمار تحت درمان است نمی‌توانیم بگوییم الان وضعیت خوبی دارد یعنی خود بنده به عنوان وزیر صمت، نخستین منتقد خودروسازان هستم.
وزیر کشور تاکید کرد: ایران قوی، مقتدر و پیشرو هم محقق نخواهد شد مگر با وحدت ملی، وحدت همه اقشار و پرداختن به مسائل اساسی. طبیعتا دشمنان تلاش می‌کنند با ایجاد مسائل حاشیه‌ای ما را از پرداختن به مسائل اساسی بازدارند. به هیچ وجه نه مسئولین ما و نه ملت عزیز ما نباید به این حاشیه‌ها توجه کنند. چنانچه این کار را هم نکردند.
امریکایی‌ها یک‌بار مستقیما با ما در برجام مذاکره کردند. دیپلماسی ایرانی و توانایی نیرو‌های دیپلمات ما مطالبات ما را به دنیای آن روز که همه آن‌ها یک‌طرف میز و ما یک‌طرف میز بودیم، قبولاند که ایران حق دارد از انرژی هسته‌ای استفاده کند و پای میز مذاکره هم امتیاز بلاوجه نه به غرب و نه به شرق نمی‌دهد. نه به اروپا و نه به چین و نه به روسیه و نه به امریکا. این قدرت و توانایی اقتضا می‌کند که همواره وجود داشته باشد و این‌گونه نباشد که امروز بگوییم تیم ما روی فرم نیست و ما نمی‌توانیم مذاکره کنیم.
بورل در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره قرار دادن نام سپاه پاسداران ایران در فهرست سازمان‌های تروریستی این نهاد اروپایی، گفت: نظرات جالب توجهی در این باره وجود دارد و موضوعی است که نمی‌توان بدون تصمیمی حقوقی، کاری درباره آن کرد. نمی‌توانیم بگوییم ما شما را تروریست می‌دانیم، چون از شما خوشمان نمی‌آید.
کارشناس مسائل بین الملل گفت: نمیتوانیم بگوییم نشریه هتاک فرانسوی به صورت مستقل اقدام به انتشار محتوای توهین آمیز کرده لذا اقدام آنها قطعاً با چراغ سبز دولتهای غربی انجام شده است.
حسینی درباره استفاده از محصولات پتروشیمی به عنوان سوخت گفت: ما هیچ‌وقت بنزین پتروشیمی نداشته‌ایم برخی شرکت‌های پتروپالایشی مثل نوری، بوعلی، شازند و اصفهان ظرفیت تولید فراورده‌هایی شبیه بنزین را دارند و یا اینکه نفتایی تولید می‌کنند که قابلیت استفاده در تولید بنزین را دارند، زمان دولت احمدی‌نژاد از ترکیباتی برای تبدیل به بنزین استفاده می‌شد، اما رعایت نکردند و بنزن زیادی مورد استفاده قرار گرفت، اکنون اگرچه از فرآورده‌های پتروشیمی مثل رافینت، لایتن و نفتا برای بنزین استفاده می‌شود، اما قطعا بنزن که خطرناک است استفاده نمی‌شود، این بنزین هرچند یورو ۴ نخواهد بود و یورو ۳ است، اما نمی‌توانیم بگوییم که خطرناک و سرطان‌زا است.
باید واقعیات را بپذیریم؛ ما نمی‌توانیم در کشور مردم را رها کنیم و آن‌ها تورم نقطه به نقطه بالای ۵۰ درصد را تحمل کنند و در عین حال بگوییم که مردم ما برای شما کار می‌کنیم.
عاملی: ریاست محترم جمهور پیشنهاد کرد که جایی برای این کار مشخص شود بر اساس این پیشنهاد رئیس جمهور ما هم پیشنهاد می‌کنیم رئیس جمهور در اسرع وقت لایحه گفتگو را به مجلس ارائه کند
رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس گفت: بیگانگان دلشان را به اغتشاش برخی از فریب خورده‌ها و مزدوران خوش نکنند چرا که انقلاب ما مسیر خودش را با اقتدار ادامه خواهد داد.
رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس گفت: ما نمی‌توانیم به پلیس بگوییم که نسبت به برخی از جرایم موضع بگیرد و برخورد کند و نسبت به برخی دیگر از جرایمی که در جامعه اتفاق می‌افتد، اقدامی انجام ندهد. ما نمی‌توانیم به پلیس بگوییم که با افراد بی حجاب برخورد نکند و در این زمینه دخالت نکند.
اگر کارلوس کی‌روش با من تماس بگیرد، نمی‌توانم به او جواب ندهم. صددرصد بهترین پاسخ را به او می‌دهم. چون علاقه‌مند بودم و هستم با او همکاری کنم. هر چند فعلاً که چنین شرایطی به وجود نیامده و نمی‌دانم آیا پیش خواهد آمد یا نه؟
اگر‌ انتقادی هست باید سازنده باشد نه از روی غرض؛ این ضعیف ترین شروع پرسپولیس در سال های اخیر بوده اما نمی‌توانیم بگوییم این تیم ضعیف بوده است.
وزیر امور خارجه گفت: تا در مورد همه چیز توافق نشود نمی‌توانیم با قطعیت از رسیدن به توافق خوب و پایدار سخن بگوییم.
رئیبس سازمان سینمایی تاکید کرد: سینمای ایران متعلق به ده هزار نفر است، نمی‌توانیم بگوییم که همه امکانات و تجهیزات در اختیار ۲۰ تا ۳۰ نفر باشد. دوران پدرخواندگی در سینمای ایران تمام شده و اکنون سینمای ما به پدری نیاز دارد که خوب بشنود و خوب عمل کرده و عدالت را رعایت کند. امروز در سینمای ایران قوانین حکم‌فرماست، دوران تلفن زدن و سفارش کردن تمام شده.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ