کارشناس حوزه بورس کالا گفت: قرارداد آتی، قراردادی است که طی آن فروشنده متعهد می‌شود در سررسید معینی در آینده، مقدار مشخصی از کالا را به قیمتی معلوم به فروش برساند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برای بازدهی نمادهای بازار هم می‌توان تک سهم‌ها را مدنظر قرار داد و نمی‌توان یک صنعت خاص را به طور کل در بازدهی‌های مثبت روز آتی در نظر گرفت.
قراردادی مبنی برافزایش حجم صادرات گاز ایران به ارمنستان بین مقام‌های ۲ کشور امضا شد.
مسئولان استقلال شایعات مطرح شده درباره قرارداد سنگین با بازیکن جوان عراقی را تکذیب می کنند.
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال انتقادات تندی را نسبت به تعیین سقف بودجه برای باشگاه‌ها و عدم وجود ضمانت اجرایی برای این قانون مطرح کرد کرد.
بارسلونا قراردادی را با شرکتی مکزیکی به امضا رساند تا بار دیگر اهرم مالی جدیدی را فعال کرده باشد.
منصور قنبرزاده از عدم ثبت سیستماتیک بازیکن هایی خبر داد که موفق به سپری کردن تست‌های پزشکی نشده‌اند.
باشگاه اینترمیامی قرارداد نیک مارسمن را بعد از اظهارات بحث برانگیزش در مورد لیونل مسی فسخ کرد.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، دلار در ذخایر بانک‌های مرکزی همچنان پادشاهی می‌کند!، اخبار مهم بورس فردا ۱۰ تیرماه | تعطیلی این پتروشیمی همزمان با ابلاغ بخشنامه گاز هفت هزار تومانی، در هفته پیش رو کدام نماد‌ها مجمع برگزار می‌کنند؟، پیش بینی بورس هفته دوم تیرماه، با قرار داد آتی شمش طلا آشنا شوید؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
کاپیتان فولاد خوزستان بعد از تمدید قرارداد با این تیم با پستی احساسی از انگیزه‌اش برای فصل آتی گفت.
مهاجم محبوب استقلالی‌ها با توجه به قرارداد با این تیم فصل آتی نیز در جمع آبی‌پوشان حاضر خواهد بود.
رسانه های کشور پرتغال و ایتالیا از نهایی شدن قرارداد آنخل دی‌ماریا با بنفیکا طی روزهای آتی خبر دادند.
اعدادی که از حالا می‌توان گفت این بازیکن درجه سه در صورت اخراج و قطع همکاری، به طور حتم یکی از شکایت های آتی پرسپولیس در فیفا خواهد بود، مگر اینکه مدیرعامل پرسپولیس دست پیش را بگیرد و به طور توافقی این مهاجم بنجل که دلال ها به او انداخته‌اند را از درب باشگاه خارج کند.
مدیرعامل بورس تهران­ ­گفت: با تلاش بورس تهران هفته آینده قرارداد آتی تک سهم رونمایی و بازار سرمایه بیش از پیش دو طرفه می‌شود.
قیمت سنگ آهن در روز پنجشنبه کاهش یافت و معاملات آتی دالیان از بالاترین سطح بیش از دو هفته اخیر خود عقب نشینی کرد و قرارداد معیار سنگاپور به دلیل تردید نسبت به چشم انداز بهبود تقاضا در چین، به زیر ۱۰۰ دلار در هر تن رسید.
عبدالباری عطوان تحلیلگر مطرح جهان عرب، در مقاله خود در رأی‌الیوم، بازگشت سوریه به اتحادیه عرب را مورد بررسی قرار داد
ادن هازارد به مدیران رئال اعلام کرده که در تابستان آتی قصد جدایی ندارد و تا پایان قراردادش خواهد ماند.
بورس کالا با صدور اطلاعیه‌ای از راه اندازی قرارداد آتی نقره برای تحویل فروردین ۱۴۰۲ از دوشنبه هفته آینده ۱۰ بهمن خبر داد.
در ۹ ماهه امسال بیش از ۲ میلیون و ۱۳۹ هزار قرارداد آتی به ارزش ۱۱.۸ همت در بورس کالا دست به دست شد که به لحاظ ارزش افزایش ۲.۶ درصدی را نسبت به مدت مشابه پارسال تجربه کرد.
بیش از ۶۹ هزار قرارداد به ارزش نزدیک ۳۴۷ میلیارد تومان در بازار قراردادهای آتی در هفته چهارم آبان میان معامله گران دست به دست شد که حجم معاملات نسبت به هفته قبل از آن، رشد ۲۰.۴ درصدی داشت.
رئال مادرید یکی از مهم‌ترین هدف‌های خود برای ماه‌های آتی را تمدید قرارداد با کریم بنزما، لوکا مودریچ و تونی کروس تعریف کرده است.
در بازار قراردادهای آتی در هفته پایانی مهر نزدیک ۸۱ هزار قرارداد به ارزش ۳۷۳ میلیارد تومان میان معامله گران دست به دست شد که نسبت به هفته قبل از آن، رشد ۶.۷ درصدی در حجم قرارداد را مشاهده کرد. سهم زعفران از حجم قراردادهای آتی، نزدیک ۷۱ هزار قرارداد به ارزش بیش از ۲۸۴ میلیارد تومان بود.
مدیریت بازار‌های مشتقه و صندوق کالایی بورس کالا اعلام کرد: قرارداد اختیار معامله مبتنی برقرارداد آتی زعفران نگین با سر رسید دی ۱۴۰۱؛ روز ۱۶ آبان راه اندازی می‌شود.
در بازار قراردادهای آتی در هفته سوم مهر نزدیک ۷۶ هزار قرارداد به ارزش ۳۷۵ میلیارد تومان میان معامله گران دست به دست شد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: برای پاسخگویی به تهدیدات و نبردهای آتی باید ۴ ویژگی دقیق‌زن بودن، هوشمندی، دور زن بودن و شبکه‌ای محور شدن تجهیزات را مدنظر قرار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ