رییس انجمن پارا وزنه‌برداری گفت: بانوان پاراوزنه بردار در صورتی که بتوانند رکورد خود را افزایش دهند به بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین اعزام خواهند شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کنفدراسیون فوتبال آسیا جوایز خود برای لیگ قهرمانان آسیا را به شکلی نجومی افزایش داده است.
باشگاه پورتو تنها یک راه پیش روی مشتریان ستاره ایرانی گذاشت.
لازم است که با آمریکا گفتگو داشته باشیم و اتفاقا اخیرا وزیر خارجه پیشین ایران، دکتر علی اکبر صالحی، این موضوع را مطرح کرد که می‌توانیم تعامل داشته باشیم. ما هم اکنون در وضعیتی قرار داریم که بهتر است خودمان با آمریکا معامله کنیم و جریان واسطه‌گری را قطع کنیم.
بازی با هلند آخرین شانس تیم ملی برای نگه داشتن امید ها به صعود به مرحله نهایی است.
معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی اعلام کرد که تنها راه حل بن‌بست سیاسی کنونی در لبنان، اجرای گفتگوهای بدون پیش‌شرط، میان گروه‌های سیاسی این کشور است.
معاون وزیر خارجه سوریه در بیستمین نشست آستانه اعلام کرد که تنها راه برقراری روابط میان ترکیه و سوریه، عقب‌نشینی نیروهای ترکیه از اراضی سوریه است.
رئیس جمهور در جریان سخنرانی خود در دانشگاه کاراکاس گفت: تجربه ۴۴ ساله ملت ایران نشان می‌دهد تنها راه در مقابل دشمن، ایستادگی و مقاومت است.
رهبر انصارالله یمن در سخنانی به مناسبت سالروز مراسم ضداستکباری به ارائه تحلیلی از اوضاع منطقه پرداخت.
گروه‌های مقاومت فلسطین بر وحدت سرزمین، مردم و مقاومت تاکید و اعلام کردند که صرف نظر از یک ذره خاک سرزمین تاریخی فلسطین غیرممکن بوده و نابودی رژیم صهیونیستی حتمی است.
رئیس مجلس با اشاره به تصویب کلیات طرح حمایت مالی از افشاگران فساد، گفت: تنها راه مبارزه مؤثر با فساد، ساختارسازی مناسب است‌.
ژاوی، سرمربی بارسلونا، در غیاب ستاره‌های تیمش در خط میانی و خط حمله باید به مدافعانش تکیه کند.
معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: تنها راه مقابله با جنگ شناختی و ترکیبی دشمنان، ارتقای بصیرت دینی و انقلابی افراد جامعه به ویژه نخبگان است.
با توجه به تعدد مشکلات پیش آمده برای ریکاردو ساپینتو بعید است کمیته استیناف به جز دو جلسه تعلیقی، از محرومیت ساپینتو کم کند.
تیم فوتبال فولاد خوزستان که تنها نماینده ایران در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیاست، از امروز تمریناتش را در دوحه قطر پیگیری خواهد کرد.
رئیس جمهور گفت: تنها راه مقابله با تهدید آمریکا و هم‌پیمانانش ایستادگی و مقاومت است.
ما رابطه تجاری خیلی بزرگی با چین نداریم، اما آن‌ها به دلیل اینکه ما نفت را با قیمت پایین‌تر به آن‌ها به شکل تانکر به تانکر می‌فروختیم، یکی از اندک خریداران نفت ما بودند. اما الان آمریکا در تلاش است که همین را هم قطع کند. از طرف دیگر ما دلار‌های این قبیل مبادلات را به بانک مرکزی عراق منتقل می‌کردیم و از آنجا به شکل‌های مختلف وارد ایران می‌شد، اما الان این هم دیگر برای امکان پذیر نیست و آمریکایی‌ها جلوی آن را گرفته‌اند
عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان گفت: ما به خارج درباره انتخاب رئیس جمهور تکیه نمی کنیم بلکه ما راهکار نزدیک تر و مطمئن تر یعنی گفتگو و توافق لبنانی را مورد توجه قرار می دهیم.
وزیر خارجه عراق اعلام کرد: جایگاه فعلی عراق ویژه است و به دلیل روابط خوبش با بسیاری از کشورهای جهان، نقش مهم و اساسی ایفا می کند.
عباس عبدی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چرا دولت اصرار بر گرفتن تصمیماتی دارد که به باور متخصصان نه تنها فایده‌ای برای حل بحران‌ها ندارد بلکه بر انباشت نارضایتی‌ها می‌افزاید، گفت: «به نظرم این شیوه مواجهه با مشکلات جامعه ریشه در نگرش مدیریت سنتی و غیر علمی دارد. آنان همیشه گمان می‌کنند که با محدودیت می‌توان مشکلات را حل کرد. این ذهنیت در جامعه هم هست مثلا خیلی‌ها گمان دارند که با افزایش مجازات و اعدام می‌توان جرم را کاهش داد. در حالی که راه اصلی در جای دیگری است.»
فراکسیون اعتدال ملی لبنان اعلام کرد که تنها راه حل کلاف سردرگم انتخاب رئیس جمهور این کشور گفتگو میان همه جریان های سیاسی است.
کمیته های مقاومت مردمی فلسطین اعلام کرد که دشمن صهیونیستی به جنایت های خود علیه ملت فلسطین در تمام جبهه ها ادامه می دهد و تنها راه مقابله با آن مقاومت است.
سخنگوی وزارت خارجه چین مذاکره را تنها راه حل بحران کنونی انرژی میان روسیه و غرب اعلام کرد.
رییس انجمن پارا وزنه‌برداری گفت: بانوان پاراوزنه‌بردار در صورتی که بتوانند رکورد خود را افزایش دهند به بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین اعزام خواهند شد.
چارچوب هماهنگی عراق طی بیانیه ای اعلام کرد که تنها راه حل مشکلات عراق گفتگو و تفاهم است و هیچ جناحی نمی تواند اراده ملت عراق را تحت هیچ شرایطی مصادره کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ