فومن- نماینده مردم فومن و شفت در مجلس با بیان اینکه عرصه را نباید برای روستاییان تنگ کرد، گفت: برخی اقدامات دستگاه‌ها سبب نارضایتی عمومی می‌شود که باید با آن برخورد شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون اول رئیس جمهور رسانه را عرصه جنگ جدید در دنیای کنونی دانست و از خبرنگاران به عنوان سربازان این جبهه جدید یاد و از زحمات آنها تقدیر کرد.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: در عرصه مقابله با انواع تهدیدات، به پیشرفت‎ها و دستاوردهای بسیار خوبی دست یافته و توانسته‌ایم در این راستا تولید قدرت و امنیت کنیم.
رئیس مجلس با اشاره به اینکه تولیدکنندگان مجاهدان عرصه جنگ اقتصادی هستند، گفت: اگر رابطه دولت‌ها با بخش خصوصی شفاف نشود، مشکلات حل نخواهد شد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به اهمیت هوشمندسازی ارائه خدمات گفت: هلال احمر با بهره گیری از دانش روز و در همکاری با شرکت‌های دانش بنیان، خدمت رسانی به شهروندان را دانش‌محور کرده است.
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: دشمن با دستیابی به بخشی از اطلاعات مربوط به توان دفاعی و نظامی ما به این باور قطعی رسیده است که شکست دادن این توانمندی و قدرت با شیوه های مرسوم نظامی، غیر ممکن است.
قم- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: حوزه‌های علمیه در عرصه بهره‌گیری از فناوری‌های نوین به وِیژه فناوری‌های ارتباطی و اطلاعاتی برای فراهم کردن بستر تحقیق و پژوهش پیشتاز بوده‌اند.
رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: طرح مدیریت جامع آبخیزداری تضمینی برای امنیت زیستی، غذایی و ملی است زیرا هر چه از سطح مراتع کاسته شود به عرصه های بیابانی کشور افزوده می‌شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اصناف، فرماندهان عرصه اقتصادی کشور هستند که از جان و مالشان برای امنیت و عزت کشور مایه گذاشته‌اند، گفت: حکمرانی در عرصه اقتصاد باید مردمی‌سازی شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اصناف، فرماندهان عرصه اقتصادی کشور هستند که از جان و مالشان برای امنیت و عزت کشور مایه گذاشته‌اند، گفت: حکمرانی در عرصه اقتصاد باید مردمی‌سازی شود.
در مراسم گرامی‌داشت هفته میراث‌فرهنگی و روز جهانی موزه‌ها از برترین‌های موزه‌داری کشور تجلیل به عمل آمد.
در مراسم گرامی‌داشت هفته میراث‌فرهنگی و روز جهانی موزه‌ها از برترین‌های موزه‌داری کشور تجلیل به عمل آمد.
رئیس جمهور تاکید کرد: ایران همانطور که در مبارزه با تروریسم در کنار دولت و ملت سوریه ایستاد، در عرصه آبادانی و پیشرفت نیز در کنار برادران سوری خود خواهد ماند.
وزیر دفاع گفت: اولویت بخشی به فضا، پدافند هوایی، موشکی، پهپادی و عرصه‌های جنگ شناختی از برنامه‌های مهم و راهبردی وزارت دفاع است.
فرمانده کل ارتش گفت: امروز بهترین سطح هماهنگی‌های میدانی بین همه رده‌های ارتش و سپاه در عرصه عملیات و طرح‌ها وجود دارد.
سخنگوی صنعت برق گفت: با تامین برق پایدار در کشور، به کسانی که در عرصه تولید فعالیت دارند اطمینان می‌دهیم که به حداکثر ظرفیت تولید خود دست خواهند یافت.
شرکت‌های پتروشیمی برای تولید هیدروژن در ایران همسو با روند جهانی تولید این سوخت سرمایه‌گذاری می‌کنند.
مشهد ـ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: امروز مسئله فراگیری انقلاب در عرصه جهانی قابل پیشگیری نیست و با هیچ مبارزه‌ای نمی‌شود جلوی آن را گرفت.
اصفهان- مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از تعیین تکلیف و واگذاری عرصه ساختمان‌های احداثی در اراضی تصرفی تحت مالکیت دولت در محدوده یا حریم شهرهای استان خبر داد.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: هوش مصنوعی و برنامه نویسی از رشته‌هایی هستند که زمینه آموزش آنها می‌تواند از سنین ۱۲ سال به بالا صورت گیرد.
مشهد ـ رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی گفت: ذی‌نفعان عرصه فناوری باید نقطه‌زنی کنند.
قم- رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه گفت: عرصه کتاب یکی از ابزارهای موثر در راستای انتقال پیام شهدا است که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید دارند.
رئیس مؤسسه تحقیقات جمعیت کشور گفت: فضا دو قطبی و سیاسی شده است؛ کسی که طرفدار سیاست‌های جمعیتی است متعلق به یک جناح است و کسی که مخالف سیاست‌های حاکمیت است با سیاست‌های جمعیتی مخالف است.
در مراسم اربعین تمامی افراد دست در دست یکدیگر میگذارند و به هر شیوه ای که میتوانند به زائران امام حسین خدمت رسانی میکنند.
آقایان! فرصت تجدیدنظر در رای بد، برای چنین روزهایی گذاشته شده است. ما خواهان دلجویی از استاد #مهرجویی و رسیدگی به رفع موانع فیلم لامینور و اکران نوروز‌ی آن هستیم. وقتی فيلمنامه يا فيلمي بطور كامل وارد شوراهاي پروانه ساخت يا نمايش مي شود و با مهر تاييد و موافقت از شورا بيرون مي‌آيد، براي تمديد زمان آن دیگر هیچ نيازی به تشكيل دوباره شورا نيست و این داستان محلی از اعراب ندارد. انجمن منتقدان و نویسندگان آثار سینمایی ایران درباره این روند سیاست‌گذاری‌ها و شیوه‌های نظارتی و نحوه تعامل مدیران سینمایی با سینماگران، نگران است و هشدار می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ