مشهد ـ رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی گفت: ذی‌نفعان عرصه فناوری باید نقطه‌زنی کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قائم‌مقام بنیاد ملی نخبگان گفت: بنیاد ملی نخبگان بنا دارد با همه ذی‌نفعان سند راهبردی کشور در امور نخبگان جلسات هم‌اندیشی برگزار کند
عشقی گفت: باتوجه به فضای بازار سرمایه و گسترش جامعه سهامداری به ۶۰ میلیون نفر،فعالیت هزار نهاد مالی و... اجرای حاکمیت شرکتی گریزناپذیر است و بدون اجرای آن نمی‌توانیم بازار سالمی داشته باشیم.
انتشار برخی اخبار منفی از بحبوحه مذاکرات احیای برجام کافی است تا شاهد موج‌سواری برخی فرصت‌طلبان و ذی‌نفعان در فضای مجازی و متعاقب آن بالارفتن قیمت ارز و سکه و ماشین باشیم. اخباری که در واقعیت خود نه پایه علمی و نه تعیین‌کنندگی قابل‌توجهی در روند گفت‌وگوهایی دارند که ماهیت آن پیچیده، طولانی و فرسایشی بودن است و بنابراین بن‌بست‌های مقطعی امری محتمل در این روند به شمار می‌رود.
در نظام پرداخت کارمزد قبلی شبکه پرداخت کشور، ذی‌نفعان به اندازه‌ای که منفعت کسب می‌کنند، هزینه‌ای نمی‌پردازند که نتیجه آن تشدید ناترازی بانک‌ها و فشار تورمی به عموم مردم است.
مبارزه با فساد، بیش از آنکه پروژه امنیتی و قضایی باشد یک پروژه اجتماعی همراه با اصلاحات ساختاری است. شواهد نشان می‌دهد در این سال‌ها، دولت‌ها، در اجرای پروژه‌های اجتماعی با توجه به ذی‌نفعان مختلف آن، نتوانسته‌اند موفق عمل کنند. مبارزه با فساد از پیچیده‌ترین پروژه‌های اجتماعی است.
ربیعی نوشت: مبارزه با فساد، بیش از آنکه پروژه امنیتی و قضایی باشد یک پروژه اجتماعی همراه با اصلاحات ساختاری است. به‌طور کلی شواهد نشان می‌دهد در این سال‌ها، دولت‌ها، در اجرای پروژه‌های اجتماعی با توجه به ذی‌نفعان مختلف آن، نتوانسته‌اند موفق عمل کنند. مبارزه با فساد از پیچیده‌ترین پروژه‌های اجتماعی است.
اهواز- معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش بر ضرورت پاسخگویی اثربخش به مخاطبان و ذی‌نفعان آموزش و پرورش در میز ارتباطات سفر رئیس جمهور به خوزستان تاکید کرد.
مدیرعامل مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: بورسی کردن هلدینگ‌ها در راستای تأمین مطالبات و انتظارات ذی‌نفعان یکی از دستورکارهای اصلی مؤسسه بوده است.
علی‌اکبر محرابیان، وزیر نیرو می‌نویسد: «دیپلماسی آب از دو منظر حائز اهمیت است؛ نخست آنکه، اغلب بحران‌های آبی معضلاتی فراملی هستند و برون‌رفت از آن‌ها نیز نیاز به عزمی فراملی و همکاری کشور‌ها در قالب کنوانسیون‌های مشترک و چندجانبه دارد و دیگر آنکه سازوکار‌های بین‌المللی درخصوص بحران‌های آبی باید براساس توجه به حق توسعه همه ذی‌نفعان و نیز اصل مسئولیت مشترک و متفاوت کشور‌ها تنظیم شود تا بتواند به توافقات جامع مبتنی بر مکانیزم‌های اقتصادی نزدیک‌تر شود.»
سعید جمالی گفت: در پرتفوی سهام عدالت، سهام خودروسازان نیز وجود دارد. تا سال گذشته وضعیت گروه خودرویی تفاوت قابل توجهی با سایر گروه‌های بازار داشت و اکثر سهامداران چشم‌انداز مثبتی برای صنعت خودرو متصور نبودند. اما بعد از عرضه خودرو در بورس کالا و سودده شدن ایران خودرو در دوره ۹ ماهه، انتظار می‌رود خودروسازان نیز همانند سایر صنایع بورسی، به صنعتی سودآور تبدیل شود و ذینفعان خود را منتفع کنند. بخش قابل توجهی از جمعیت کشورمان، دارندگان سهام عدالت هستند و سودآور شدن صنعت خودرو به نفع سهامداران عدالت هم خواهد بود.
رویکرد بیشتر پروژه‌های تحول دیجیتال از راس هرم سازمانی و بالا به پایین است که با چشم‌انداز ذی‌نفعان اجرایی آغاز می‌شود. با این حال نه‌تن‌ها مدیران، بلکه کارکنان نیز برای موفقیت به یادگیری و استفاده از فناوری جدید نیاز دارند.
ذینفعان چک در زمان انجام معاملات خود می‌توانند با ارسال پیامک به سرشماره ۴۰۴۰۷۰۱۷۰۱، وضعیت اعتباری چک صیادی را استعلام گرفته و سپس نسبت به پذیرش آن اقدام کنند.
ذینفعان چک در زمان انجام معاملات خود می‌توانند با ارسال پیامک به سرشماره ۴۰۴۰۷۰۱۷۰۱، وضعیت اعتباری چک صیادی را استعلام گرفته و سپس نسبت به پذیرش آن اقدام کنند.
یک کارشناس ژئوتکنیک ماجرای سد چم‌شیر را این‌طور توضیح داد: هدف از سدسازی کنترل سیلاب، تولید انرژی برق و ذخیره‌سازی آب و قراردادن آن در اختیار ذی‌نفعان است، اما در سدسازی در حوضه زهره یک هدف دیگر هم وجود داشت که به دلیل شوری این رودخانه در نظر گرفته شد. آب رود زهره مانند کارون و کرخه و دز نیست که کیفیت لازم را داشته باشد و بنابراین یک هدف مهم برای احداث سد در این محدوده این است که کیفیت آب مطلوب شود.
چشم‌انداز استفاده از پلتفرم‌های دیجیتال در مدیریت محیط‌ زیست نشان می دهد توسعه این پلتفرم‌ ها باعث کسب درآمد برای جوامع محلی و ذی‌نفعان و برقراری ارتباطی سالم با محیط‌زیست برای مردم می شود.
معاون وزیر ارتباطات با بیان اینکه در این دوره اقدامات خوبی در حوزه دولت الکترونیک انجام‌گرفته است، گفت: همراهی مردم، مخاطبان و ذی‌نفعان بدون آگاه رسانی و اقناع‌سازی محقق نخواهد شد.
اصولا وقتی شما قرار است یک پایه مالیاتی را گسترش دهید و یا نحوه اخذ آن را تغییر بدهید باید با مطالعه رفتار بازار، ذی‌نفعان، بانک‌های اطلاعاتی و ... این کار را انجام دهید. درصورت موفقیت در اجرا و لحاظ ضرورت‌ها، سامانه مودیان منجر به شفافیت شده و در مبدا اقدام به اخذ مالیات می‌کند، ولی اگر موفق نشود می‌تواند در کنار مالیات بر ارزش افزوده به مصیبتی برای تولید بدل شود.
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان فضایی ایران برای ارائه تصاویر با رزولوشن بالای ماهواره خیام به ذی‌نفعان اعلام آمادگی کرد.
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان فضایی ایران برای ارائه تصاویر با رزولوشن بالای ماهواره خیام به ذی‌نفعان اعلام آمادگی کرد.
مشاور طرح احیای زاینده رود گفت: تجربه چند دهه نشان داده که حاکمیت توان لازم برای حفاظت و نظارت بر بهره برداری از منابع آب و ضروری است خود ذینفعان و فعالان محیط زیست در این موضوع دخیل شوند.
طرح اصلاح قانون بانک مرکزی عاملی مهم برای افزایش اقتدار بانک مرکزی و کنترل تورم است؛ طرحی که موجب افزایش نظارت، کارآمدی و پاسخگویی سیاست‌گذار پولی و بانکی کشور می‌شود.
بانک مرکزی اعلام کرد: ذینفعان چک می‌توانند از این پس «اعلامیه عدم ثبت برگه چک در سامانه صیاد» را در قبال چک‌های ثبت ‌نشده در این سامانه از شعب بانک‌ها درخواست کنند.
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری پلیس فتا گفت: مردم به درگاه‌های پرداخت حتما توجه بکنند. در کشور هیچ درگاهی به غیر از شاپرک دات‌آی‌آر نداریم.
در سال‌های اخیر با فعالیت اشخاص مختلف و به موازات آن حضور ذینفعان غیر رسانه‌ای متعدد در این عرصه، با پدیده‌ای به نام «محرمانه خواری» یا «بده بزنیم» مواجه شدیم. در این زمانه شاهدیم که جناح‌ها یا گروه‌ها یا دسته‌های اقتصادی یا سیاسی با تطمیع و تهییج برخی افراد و در اختیار دادن اطلاعاتی به اصطلاح محرمانه یا خاص به آن‌ها به دنبال این هستند که «له» یا «علیه» جناح رقیب خود مطالبی را منتشر کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ