مطالعات نشان می‌دهند دسته‌ای از مواد غذایی که در خانه هر فرد نگهداری می‌شود، بر وزن و عادت‌های غذایی او تأثیر می‌گذارد. اگر همیشه در خانه خوراکی‌های سالم داشته باشید، احتمال مصرف مواد غذایی ناسالم بین افراد خانواده کمتر می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی مردان آسیا 2023 مقتدرانه هنگ‌کنگ را شکست داد.
اصفهان- معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: ۳۰ کیلومتر از محور نائین- انارک- خور- طبس حد فاصل مشجری تا سه راهی چوپانان در دست اجرا است.
اصفهان- معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: ۳۰ کیلومتر از محور نائین- انارک- خور- طبس حد فاصل مشجری تا سه راهی چوپانان در دست اجرا است.
ابدالی گفت: فنس کشی، افزایش روشنایی نصب بیشتر تابلو و دوربین مدار بسته از دیگر اقدامات مورد نیاز است که وزارت راه مسئولیت انجام آن را بر عهده دارد و برنامه‌هایی در دست کار قرار خواهد گرفت.
قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور گفت: ۳۰ سامانه با هدف تسریع در انجام امور اداری در سازمان بازرسی کل کشور راه اندازی شد.
قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور گفت: ۳۰ سامانه با هدف تسریع در انجام امور اداری در سازمان بازرسی کل کشور راه اندازی شد
امروز مطالبی همچون واکنش مجید عشقی به ریزش‌های اخیر بورسٰ نرخ اسکناس و حواله دلار و یورو ۳۰ خرداد ۱۴۰۲، قیمت این خودرو ۵۵۵ میلیون تومان شد، پیش بینی بورس امروز، سهام یک بانک در بازار فرابورس ایران پذیرش شد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
رئیس پلیس راه استان قزوین عنوان کرد: علت حادثه لغزندگی جاده به‌دلیل بارندگی است که موجب شده رانندگان کنترل خودروها را از دست داده و با یکدیگر برخورد کنند.
رییس پلیس راه گفت: محور قم _گرمسار فعلا مسدود است و رانندگان تا اطلاع بعدی از حرکت به سمت این محور خودداری کنند.
محسن بنگر، سرمربی شهرداری آستارا، توضیحاتی را در خصوص مسابقه روز گذشته برابر پارس جنوبی جم ارائه داد.
در ارتباط با مصوبه غیرقانونی کمیسیون ماده ۵ شهر تهران برای احداث هتل ۳۰ طبقه واقع در ولنجک، سازمان بازرسی طی نامه هشداری به وزیر راه و شهرسازی خواستار ابطال مصوبه مزبور شد.
برخی اشتباهات جوانان در دهه ۲۰ زندگی ممکن است قابل جبران باشند، اما مواردی هم وجود دارد که ممکن است جبران ناپذیر باشد؛ بنابراین باید به انتخاب راه درست در ۲۰ تا ۳۰ سالگی بسیار دقت کرد.
رئیس پلیس راه استان سمنان از نجات مسافران یک اتوبوس خبر داد و گفت: خوشبختانه در این سانحه ۳۰ مسافر اتوبوس با کمک شاگرد راننده از مرگ حتمی نجات یافتند. وی با بیان اینکه تنها سرعت عمل شاگرد راننده سبب نجات یافتن مسافران و راننده اصلی و کمک راننده که دچار شکستگی دست شده بود شد افزود: با وقوع حریق بلافاصله شاگرد راننده دست به کار شد و با شکستن شیشه‌های اتوبوس مسافران را نجات داد.
اصفهان- رئیس پلیس راه استان اصفهان از ترافیک سنگین در ۳۰ کیلومتری ورودی‌های شهر اصفهان در ساعات پایانی تعطیلات نوروز خبرداد.
کاشان - رئیس پلیس راه کشور گفت: بیش از ۶۰ درصد تصادفات در ۳۰ کیلومتری شهرها رخ می دهد.
۳۰ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکری به رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی بر ضرورت تسریع در چاره‌اندیشی برای مشکلات مردم در خرید و اجاره مسکن تاکید کردند.
طرح بنزینی کمیسیون تلفیق برای افراد فاقد خودرو؛ این خبری بود که هفته گذشته از سوی سخنگوی این کمیسیون رسانه ای و تاکید شد: قیمت بنزین در سال آینده افزایش پیدا نمی کند، اما برای خانوارهای فاقد خودرو، سهمیه بنزین در نظر گرفته خواهد شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی گفت: این موضوع مسئولیت‌های سنگینی را بر دوش این وزارتخانه گذاشته که باید سهم خود را در ارتقا اقتصاد کشور ایفا کند.
سپاهان با هت‌تریک شهریار مغانلو برابر سایپا در چارچوب رقابتهای جام حذفی ایران ۳-۰ پیروز شد و به مرحله بعدی راه پیدا کرد.
رئیس سازمان امدادونجات با اشاره به کولاک و آبگرفتگی در ۳۰ استان کشور گفت:اسکان اضطراری مسافران در راه مانده در حال انجام است.
اصفهان- مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: تکمیل پروژه کمربندی جنوب غرب اصفهان حدود ۳۰ درصد از بار ترافیکی محور صفه اصفهان می‌کاهد.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران با پیروزی مقابل هند در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی مردان زیر 18 سال آسیا به دیدار نهایی این رقابت‌ها راه یافت.
اردبیل- مدیرکل نگهداری رویه و ابنیه فنی راه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: بالغ بر ۳۰ درصد اعتبارات مصوب نگهداری راه‌ها و ابنیه‌های فنی راهداری تا هفته دولت تزریق می‌شود.
سازمان لیگ فوتسال اعلام کرد در صورتی که تیم‌های میزبان در لیگ برتر بیش از ۳۰ درصد تماشاگر به سالن راه بدهند احتمال کسر امتیاز از آن تیم‌ها وجود دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ