آزمایش روی ۹۰ فرد بزرگسال و دارای اضافه وزن در ایالات متحده آمریکا نشان داد افرادی که بازه زمانی غذا خوردنشان را به اوایل روز محدود کردند در مقایسه با سایر افرادی که در دیگر ساعت‌های روز محدودیت غذا خوردن داشتند، حدود ۲.۵ کیلوگرم بیشتر کاهش وزن را تجربه کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت:ساعت‌های میانی روز یعنی ۱۲ ظهر تا ۱۶ و از ۱۶ تا ۲۰ اوج تصادفات فوتی و جرحی پایتخت به علت فراوانی ترددها است.
معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت:ساعات کاری دفاتر اسناد رسمی در صورت اختلال در خدمات الکترونیکی تا ساعت ۱۸ عصر تمدید می‌شود .
برای تهیه این خورش به زمانی کمتر از یک ساعت احتیاج داریم در نتیجه این غذا نسبت به دیگر غذا‌ها سریعتر آماده می‌شود. در این غذا سینه مرغ را بهتر است به قسمت‌های ۲ سانتی خرد کنید.
یکتاپرست گفت: ساعت ۲۱:۱۵ شب گذشته، ۱۳ نفر از مسافران این اتوبوس، در راه بازگشت به اراک ۱۵ کیلومتری سمنان، بعد از صرف غذا در کاروان با علائم تهوع و استفراغ به مراکز درمانی اعزام شدند.
متخصصان می‌گویند: خوردن دیروقت غذا از سه نظر یعنی تعداد کالری‌هایی که می‌سوزانیم، سطح گرسنگی ما و همینطور روش ذخیره‌سازی چربی در بدن‌مان بر تنظیم وزن تاثیر می‌گذارد.آزمایش‌ها همچنین نشان دادند تغییر ساعات صرف غذا (به سبک گروه دوم) سبب شد تا ژن بافت چربی که بر نحوه ذخیره چربی بدن تاثیر می‌گذارد، فرآیند چربی‌زایی را افزایش دهد و از سوی دیگر از شدت فرآیند تجزیه چربی بکاهد.
کیمی واتکینز در روز واقعه احساس ناخوشی داشت. او که فکر می‌کرد، چون کم غذا خورده بی‌حال است تصمیم گرفت چرت کوتاهی بزند تا سرحال شود. خواب واتکینز زیاد طولانی نشد چرا که ساعت اپل با هشدار‌های پیاپی پس از چندی او را از خواب بیدار کرد. او با نگاه به ساعت متوجه عملکرد غیرعادی قلبش شد.
متخصص تغذیه گفت: رژیم‌های غذایی روزه‌داری متناوب علیرغم کارایی بالا، اما در برخی افراد اثر عکس دارد؛ برخی به این دلیل که ساعاتی از روز را گرسنه می‌شوند و یا با محدودیت کالری مواجه‌اند، در بازه زمانی آزاد بی‌رویه غذا می‌خورند و کالری بیشتری دریافت می‌کنند و چاق‌تر از قبل می‌شوند.
در حالت ایده‌آل، بسته به اینکه بدن شما غذا را چگونه تحمل می‌کند، باید حدود یک تا ۴ ساعت قبل از تمرین به بدن خود سوخت‌رسانی کنید. امتحان کنید و ببینید چه بازه زمانی برای بدن شما بهتر عمل می‌کند. اگر شما برای مسابقات ورزش می‌کنید، باید این موضوع را در طول روز‌های تمرین خود کشف کنید و نه در روز مسابقه.
در راستای کاهش وزن، علاوه بر اینکه مهم است چه غذایی می‌خورید، باید توجه داشته باشید که «چه زمانی» غذا می‌خورید. ساعت و زمانی که غذا می‌خورید، بر نحوه ذخیره چربی در بدن و تنظیم هورمون‌های گرسنگی تأثیر دارد.
فقدان تماس اجتماعی به مدت هشت ساعت می تواند منجر به کاهش سطح انرژی در مقایسه با ۸ ساعت بدون غذا شود.
انسان تقریباً به همان اندازه که به آب، هوا و غذا نیاز دارد، به هم صحبتی و همنشینی محتاج است. مطالعات گذشته هم نشان داده بودند که انزوای پایدار انسان‌ها، آن‌ها را از راه‌های مختلف در معرض آسیب جسمی و روانی قرار می‌دهد.
به‌گفته مقامات پلیس، سارات از سال ۲۰۲۰میلادی شروع به کشتن افرادی کرده که با همه آن‌ها رابطه دوستی داشته است؛ ازجمله ۲ افسر پلیس زن. بررسی‌ها نشان می‌دهد که این زن همه قربانیانش را با استفاده از سم سیانور به قتل می‌رسانده است. وی تاکنون ۱۳نفر را به قتل رسانده و قصد کشتن چهاردهمین قربانی‌اش را هم داشته و برای این کار، به یکی از دوستانش غذای آغشته به سیانور داده بود، اما این زن غذا را نخورده و به همین دلیل زنده مانده بود.
استفاده از موادغذایی آهن دار (نظیر جگر، گوشت قرمز، ماهی، تخم مرغ، عدس و لوبیا)، عدم نوشیدن چای یک ساعت قبل از مصرف غذا و یک تا دو ساعت بعد از آن، مصرف سبزی همراه با غذا می‌تواند به افزایش ذخیره آهن بدن کمک کند.
خوک‌های دریایی در طول سفر‌های جستجوی شان برای یافتن غذا به طور میانگین تنها دو ساعت در روز می‌خوابند و در حین شیرجه زدن چرت‌های پنج تا ده دقیقه‌ای می‌زنند و این گونه زمان خواب شان در طول شبانه روز تقسیم می‌شود.
روزه به عنوان پرهیز از مصرف غذا و یا نوشیدنی در دوره‌های زمانی مختلف تعریف می‌شود که می‌تواند از چند ساعت در روز تا چند هفته طول بکشد. طب سنتی و مدرن روزه داری را به عنوان یک مداخله درمانی برای درمان بیماری‌های مزمن و غیر عفونی توصیه می‌کنند.
نوشیدن شیر در ساعات مختلف در طول روز برای کاهش وزن توصیه می شود.شیر سوخت و ساز بدن ما را تقویت می کند تا عملکرد موثرتری داشته باشد و از طریق آن کالری بیشتری از غذا سوزانده و به انرژی تبدیل شود.
یک نکتهٔ دیگر برای تقویت متابولیسم: هر سه تا چهار ساعت غذا بخورید و از خوردن صبحانه فرار نکنید. تحقیقات نشان می‌دهد افرادی که صبحانه نمی‌خورند، طی روز بیشتر دچار افت قند خون و گرسنگی می‌شوند.برای میان‌وعده‌هایتان نیز پروتئین و کربوهیدرات‌های پیچیده در نظر بگیرید تا بیشتر احساس سیری کنید و بدنتان به طور پیوسته کالری بسوزاند.
یکی از کاربران در واکنش به این مسئله نوشته: اینکه مشهد توریستی و مسافر پذیر هستش چی؟! خب کلی آدم اونجا مسافرت اومدن باید بدون غذا باشن تا ساعت ۵ عصر! عجب...
بر اساس آخرین بروزرسانیِ مقام‌های ترکیه، طی ۲۴ ساعت اخیر، ۹ نفر دیگر از زیر آوار نجات یافتند، اما در حال حاضر بیشتر تمرکز نیرو‌های امداد و نجات بر رساندن غذا و تامین سرپناه برای مردمی است که در سرمای شدید با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنند.
در ماه اول، نوزادان باید ۸ تا ۱۲ بار در روز غذا بخورند. یعنی هر ۲-۳ ساعت یکبار. با این حال، برخی از نوزادان، می‌توانند هر ۱.۵ ساعت و تا ۱۵ بار در روز غذا بخورند. اگر کودک شما در چند هفته اول به تنهایی از خواب بیدار نمی‌شود، باید او را مجبور کنید تا طبق برنامه غذا بخورد.
ساعت بدن به زمان غذا خوردن افراد حساس است، به ویژه در بافت چربی و این حساسیت با رژیم‌های غذایی پرچرب از بین می‌رود. وقتی افراد زمانی که باید بخوابند شروع به خوردن بیشتر می‌کنند، در واقع ریتم زمانی بدنشان را بهم می‌زنند.
فاصله زمانی ایده آل بین صبحانه تا ناهار، ۴ ساعت است و شام را باید حداقل ۳ ساعت قبل از خواب بخورید.
راه‌اندازی دوباره سرویس مدرسه اگرچه برای اغلب دانش‌آموزان یک اتفاق مثبت محسوب می‌شود و عدم استقبال از بازگشایی‌های نصفه و نیمه و دو ساعت در روز در سال‌های گذشته در زمان کرونا یکی از علت هایش نبود سرویس مدارس بود، اما افزایش سرسام‌آور هزینه‌های رفت و آمد با توجه به تحمیل هزینه‌های دیگری مثل «ثبت نام»، «کلاس‌های فوق برنامه»، «غذا»، «باشگاه»، «لباس فرم» و «تغذیه» موجب شده تا والدین برای ثبت نام سرویس مدرسه تردید کنند.
در ساعات اولیه شب که خیابان‌ها خلوت می‌شود، روباه‌های سرگردان در پایتخت برای تهیه غذا از کوچه پس‌کوچه‌های محله پاستور، میدان حر، شیخ‌هادی، بلوار کشاورز تا بهارستان در پایتخت سلانه‌سلانه به چند کوچه آنطرف‌تر می‌روند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ