معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ به بیان محدودیت‌های ترافیکی به دلیل برگزاری مراسم 9 دی پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور فراجا محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته محورهای مواصلاتی کشور را اعلام کرد.
گروه طالبان که در کابل، پایتخت افغانستان قدرت را در دست دارد، محدودیت‌های تازه‌ای برای صدور گذرنامه وضع کردند.
شرط سفر هوایی گردشگران خارجی به ایران برای داشتن کارت واکسن، اگر تا کنون کم و بیش وجود داشت؛ اکنون به صورت رسمی برداشته شد.
سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از اعمال محدودیت تردد وسایل نقلیه در محور‌های شریانی کشور همزمان با فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.
یز- رئیس پلیس راهور استان یزد با اعلام محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز عید غدیر گفت: از بعدازظهر جمعه تردد در محورهای منتهی به میدان امیرچقماق محدود می‌شود.
پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا طی اطلاعیه‌ای، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های عبور و مرور وسایل نقلیه را در جاده‌های اصلی کشور اعلام کرد.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی مراسم ارتحال امام خمینی (ره) را تشریح کرد.
محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه ۱۰ خرداد تا روز شنبه ۲۰ خرداد ماه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود.
پارلمان اوکراین در اقدامی ضد ایرانی، وضع تحریم‌ و محدودیت‌های مختلف علیه جمهوری اسلامی را به مدت ۵۰ سال به تصویب رساند.
«مایک مک‌کال»، رئیس کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان و «گئورگی میکس»، عضو ارشد این کمیته به همراه گروه دیگری از قانونگذاران این مجلس طرحی فراحزبی «برای تحریم طیف وسیعی از فعالیت‌های حامی برنامه موشکی و پهپادی ایران» معرفی کردند.
معاون بهره‌برداری از سیستم‌های حمل و نقل و محدوده‌های ترافیک شهرداری تهران تاکید کرد: برای خودرو‌های دارای معاینه فنی برتر مبلغ ۹ میلیون و ۳۱۲ هزار ریال برای بسته یک ماهه، ۲۶میلیون و ۴۰۰ هزار ریال برای بسته سه ماهه و ۴۹ میلیون و ۶۰۲ هزار ریال برای بسته شش ماهه در نظر گرفته شده است.
اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از اجرای طرح «شهید سید روح‌الله عجمیان» در استان به‌منظور رفع محرومیت‌های مناطق کم‌برخوردار با مشارکت گروه‌های جهادی خبر داد.
عبور و مرور انواع موتور سیکلت در ایام اجرای طرح نوروزی در تمامی آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها، محور‌های کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و سایر محور‌هایی که ضرورت ایجاب کند ممنوع است.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه جای دنیا برای کاربران فضای مجازی شرایط و محدودیت‌های خاصی را دارد، تصریح کرد: البته ما هم خواهان همان قوانین اروپا و آمریکا هستیم که ترجمه آن را به ما بدهند که در کشور خودمان هم استفاده کنیم.
احمد وحیدی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اینکه عده‌ای در غرب بخواهند کاری خارج از قواعد بین‌الملل انجام بدهند و یک نیروی رسمی را تروریسم بنامند، نشان‌دهنده ضعف فکری، اخلاقی و سیاسی‌شان است. آنها فکر می‌کنند می‌توانند سپاه را که در دل مردم جا دارد و به مردم خدمت می کند، تضعیف کنند.
عضو کمیسیون مشترک طرح صیانت مجلس گفت: گله‌مندی و انتقاد رئیس جمهور از وزیر ارتباطات در خصوص مشکلات و کندی اینترنت، نوعی فرار به جلو محسوب می‌شود، زیرا این اتفاقات و محدودیت‌های چند ماه اخیر به استناد مصوبات شورایی رخ داد که رئیس جمهور در راس آن قرار دارد و در چنین شرایطی که خود ایشان منتقد هستند، ما باید وضعیت اینترنت را از کجا پیگیری کنیم؟
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ به بیان محدودیت‌های ترافیکی به دلیل برگزاری مراسم 9 دی پرداخت.
جدی‌ترین و محتمل‌ترین سناریویی که گمانه می‌رود در رونمایی از طرح جدید حجاب عمومی ارائه شود، اعمال محدودیت‌ها و احتمالا جرایمی ویژه برای افراد بی‌حجاب است. این سناریو به منظور بازگشت وضعیت حجاب عمومی زنان به وضعیت قبل از آغاز ناآرامی‌های اخیر کشور با بهره‌گیری از اعمال قدرت نرم است. بدین معنا که بدون هر گونه استفاده از مواجهه فیزیکی و تنبیهی مستقیم، افراد از طریق کی سری مجازات هوشمندِ نظارتی، اصطلاحا روسری‌ها را مجددا بر سر کنند. اما این سناریو نیز در دو حالت امکان اجرایی شدن دارد
از ابتدای امسال تاکنون سامانه «تهران من» که برای رزرو مجوز تردد در محدوده‌های ترافیکی مورد استفاده قرار می‌گیرد، سه نوبت دچار اختلال شده است.
موضوع بازگشت دوباره طرح صیانت به مجلس آن هم در روز‌هایی که وزیر ارتباطات و بسیاری از نمایندگان مجلس درباره مدیریت و نظارت بیشتر بر فضای مجازی تاکید می‌کنند؛ نشان از اراده دولت و مجلس برای اعمال محدودیت‌های بیشتر بر اینترنت و فضای مجازی دارد.
در حالی که یک بار دیگر زمزمه بازگشت طرح صیانت به مجلس و ورود دوباره کمیسیون مشترک به موضوع سامان‌دهی فضای مجازی مطرح می‌شود، نگرانی‌ها از اعمال محدودیت‌های بیشتر و گسترش فیلترینگ افزایش پیدا کرده است. صحبت‌های اخیر بعضی نمایندگان مجلس و مدیران نهادهای متولی هم گواه تداوم و حتی تشدید این محدودیت‌ها هستند.
معاون بهره‌برداری از سیستم‌های حمل و نقل و محدوده‌های ترافیکی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره نحوه محاسبه هزینه‌ها در پارک حاشیه‌ای هوشمند گفت: سیستم پارک حاشیه‌ای هوشمند نظیر طرح ترافیک برحسب پلاک خوانی است. در صورت پارک خودرو، سیستم پلاک را رصد می‌کند و بدهی در سایت «تهران من» هر فرد طبق مدت زمان پارک خودرو، نشان داده می‌شود.
مرکز مدیریت راه‌های کشور محدودیت‌های ترافیکی محورهای منتهی به مرزهای درگیر در طرح اربعین را اعلام کرد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور گفت: به منظور تسهیل در تردد و افزایش ایمنی سفر زائران، محدودیت‌های موقتی را برای برخی از وسایل نقلیه باری در برخی از مسیرهای طرح اربعین اجرا می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ