کاهش زمان صدور پروانه ساخت به دو ماه، تخفیف ۵۰ درصدی در صدور پروانه‌ها و استفاده از وام قرض‌الحسنه ودیعه مسکن در زمان نوسازی از جمله مشوق‌های نوسازی واحدهای مسکونی اعلام شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به‌ منظور فراهم‌ ساختن زمینه سرمایه‌گذاری مردم در طرح‌های تولیدی و زیربنایی، هر گونه نقل و انتقال دارایی به/‌از شرکت های سهامی ‌پروژه، صندوق‌های تامین مالی و زمین مشمول مالیات بر نرخ صفر شد.
این که تصور کنیم مشوق های مالیاتی همچون اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه به کاهش درآمدهای دولت منجر می شود و در نتیجه باید حذف شوند، یک خطای بزرگ است.
وزیر راه و شهرسازی به معاونان شهرسازی و معماری ادارات کل راه و شهرسازی استان ها دستور داد ضمن جلوگیری از احتکار زمین برای اجرای بسته ۱۹بندی مشوق‌های نوسازی در بافت فرسوده اهتمام داشته باشند.
رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی گفت: دهکده های فناوری بخش کشاورزی، ظرفیت استقرار ۲ هزار شرکت دانش بنیان را در خود دارد.
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت:  با مشوق‌های در نظر گرفته شده انتظار می‌رود تا روند نوسازی در بافت فرسوده برای سال جاری سرعت بگیرد.
معاونت علمی اعلام کرد بر اساس تفاهم نامه با وزارت صمت، مشوق ۲هزارمیلیارد تومانی برای بنگاه‌های متوسط و بزرگ عضو کنسرسیوم‌های صنعتی دانش‌بنیان ارائه می شود.
معاونت علمی اعلام کردد بر اساس تفاهم نامه با وزارت صمت، مشوق ۲هزارمیلیارد تومانی برای بنگاه‌های متوسط و بزرگ عضو کنسرسیوم‌های صنعتی دانش‌بنیان ارائه می شود.
امیر حسین ثروت جو گفت: اولویت نخست وزارت راه و شهرسازی استفاده از ظرفیت نوسازی مردمی در بافت‌های فرسوده است که برای پیشبرد این امر مشوق‌های مختلفی نیز در نظر گرفته شده است.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (شنبه، ۱۳ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۳۶ دقیقه با حضور ۲۲۰ نفر از نمایندگان آغاز شد. قبل از این جلسه یک جلسه غیرعلنی برگزار شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه پرداختند
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (شنبه، ۱۳ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۳۶ دقیقه با حضور ۲۲۰ نفر از نمایندگان آغاز شد. قبل از این جلسه یک جلسه غیرعلنی برگزار شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می‌پردازند
معاون شهرسازی و معماری منطقه ۱۷ گفت: با توجه به وجود املاک قدیمی و کاملاً فرسوده در منطقه، یکی از بازوهای اجرایی در تشویق مردم به نوسازی بافت فرسوده، دفاتر تسهیلگری شهرداری هستند.
متا (شرکت مادر فیس بوک) و یوتیوب (متعلق به گوگل) اعلام کردند محتوایی که حمله  معترضان ضد دموکراسی به ساختمان های دولتی برزیل را تشویق یا پشتیبانی می کند را از پلتفرم هایشان حذف کرده اند.
دخیل بودن بخش خصوصی در نوشتن قوانین و برنامه های توسعه، اعمال مشوق ها به فعالان پس از دوره رکورد، بخشی از مطالبات تشکل های گردشگری از نمایندگان مجلس بود.
رئیس سازمان امور مالیاتی نحوه استفاده از معافیت مالیاتی برای درآمدها و مشوق های صادراتی را ابلاغ کرد.
بخشنامه سازمان امور مالیاتی در مورد بخشودگی مالیاتی تولیدکنندگان و مشوق های حمایت از تولید، حفظ و ایجاد اشتغال ابلاغ شد.
دلیجان- وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به مشوق های ویژه برای سرمایه گذاران گفت: صادرکنندگان صنایع‌دستی مورد حمایت قرار می‌گیرند.
مجری طرح توسعه فیبرنوری با اشاره به اولویت وزارت ارتباطات در توسعه ارتباطات ثابت مبتنی بر فیبرنوری گفت: در یکسال گذشته دولت، مشوقهای حمایتی خوبی در این زمینه تصویب کرده است.
مصوبه هیات وزیران در مورد مشوق های حمایت از تولید و حفظ و ایجاد اشتغال ابلاغ شد.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: پیش بینی ما این است در بستر مشوق های موجود ۶ هزار پروانه تا پایان سال در بافت فرسوده صادر شود.
صالح آبادی گفت: ما اکنون این نگرانی را داریم که فردی با وجود فعالیت غیر تجاری برای بهره منده از مشوق های در نظر گرفته شده برای حساب های شخصی به نام خود را تجاری معرفی کند چراکه در عین عدم پرداخت مالیات از مشوق های در نظر گرفته شده برای حساب های تجاری هم استفاده می کند.
وزیر راه و شهرسازی در مورد ارائه مشوق‌های جدید برای نوسازی بافت‌های فرسوده توضیحاتی ارائه کرد.
طبق مشوق های بانک مرکزی، سقف انتقال وجه روزانه برای دارندگان حساب های تجاری به صورت غیرحضوری از 100 میلیون تومان به 500 میلیون تومان افزایش یافت.
شهردار منطقه ۹ از ارائه مشوق‌های نوسازی در بافت فرسوده به‌منظور ایجاد رونق ساخت و ساز به خصوص در محلات کم برخوردار خبر داد.
الشوبکی گفت:نگرش و رویکردی مبنی بر لزوم ازسرگیری روابط با ایران نزد کشورهایی همانند امارات که کانال های ارتباطی دارد و آماده اعزام سفیر است و همچنین کویت که این اقدام را انجام داد وجود دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ