محفل عزاداری بانو فاطمه زهرا در دارالقرآن شهید سامانی
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره ارمنی سابق سپاهان بعد از چند سال در یک فضای فوتبالی در بین ایرانی‌ها رؤیت شد.
رضوان درویش داور سوری برنامه محفل در ورزشگاه امام رضا مشهد پا به توپ شد.
محفل انس و معرفت زائران ایرانی در مکه مکرمه با گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد و بیان راه های خودشناسی برای رسیدن به خداشناسی و وصال «یار» برگزار شد.
حجت الاسلام وزیری در سلسله مباحث معرفتی به موضوع کمک به زائران حج اشاره کرد و گفت: در این سفر برادری و کمک به هم نوع را تمرین کنیم.
نخستین برنامه فرهنگی و معنوی «محفل انس و معرفت» زائران ایرانی بیت الله الحرام عصر جمعه در مدینه منوره برگزار شد.
فوزی جلیلیان، صاحب یک آبمیوه‌فروشی در برج متروپل، ۲ پسرش آرین و عرفان و برادرزاده‌اش حمیدرضا هم جزو قربانیان متروپل بودند. پیکرشان یک هفته بعد از فاجعه پیدا شد. مردم، ندا جلیلیان، مادر خانواده را داغدارترین زن فاجعه متروپل نامیدند. او امروز، نسبت به برخورد پلیس اعتراض کرد و گفت که کمترین انتظار خانواده‌ها از مسوولان این بود که اجازه بدهند در محل حادثه مراسم یادبود و عزاداری برگزار کنند.
سال ۱۲۶۸ قمری حاجب‌الدوله به دستور امیرکبیر تغییرات عمده‌ای در وضع میدان به‌وجود آورد و سبزه‌میدان به‌کلی از وضع ناگوار و چشم‌انداز آلوده قبل درآمد. حالا سبزه‌میدان علاوه بر مرکز تجاری، محل تجمع اهالی طهران در مراسم مختلف بود و دسته‌های عزاداری محله‌های مختلف تهران در ماه محرم در این میدان گردهم می‌آمدند.
سمنان- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان سمنان، گفت: همزمان با سراسر کشور بزرگترین محفل دانش‌آموزی انس با قرآن، ویژه ماه رمضان و با حضور دانش آموزان سمنانی برگزار شد.
در برنامه چهارشنبه شب محفل که از شبکه سوم سیما پخش می‌شود یک دختر مدافع حرم میهمان بود و همه را به گریه انداخت.
مهمان صداوسیما در برنامه محفل گفت: در زندگی قبلی ام هم الکل خوردم و هم گل کشیدم، اما الان مسلمان شدم و راضی هستم.
محفل انس با قرآن کریم در اولین روز ماه مبارک رمضان در حضور رهبر انقلاب اسلامی برگزار شد.
در نخستین روز از ماه مبارک رمضان، محفل نورانی انس با قرآن کریم با حضور رهبر انقلاب اسلامی در حال برگزاری است.
محفل انس با قرآن کریم از دقایقی پیش و در اولین روز ماه مبارک رمضان در حضور رهبر انقلاب اسلامی آغاز شد.
محفل انس با قرآن کریم در اولین روز ماه مبارک رمضان با حضور رهبر انقلاب امروز برگزار می‌شود.
معاون رئیس جمهور سابق آمریکا با حضور در محفل منافقین و جمعی دیگر از عناصر ضدانقلاب، به یاوه گویی علیه ایران پرداخت.
سردار رحیمی با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری در محل فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: هرچند این محوطه یک منطقه نظامی و پادگانی است اما در راه امام حسین (ع) و حضرت زهرا (س) میزبان مردم است.
جمعی از شاعران محفل ادبی تغزل در خانه شعر و ادبیاتِ منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد به تازگی شعری با موضوع «تیم ملی فوتبال ایران» سروده‌اند.
مراسم عزاداری شهدای حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ عصر امروز با حضور جمعی از دانشجویان در محل دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه خواجه‌نصیر برگزار شد.
ستاره سابق پرسپولیس با عبور از یک مصدومیت شدید دیگر حالا باید درباره آینده خود تصمیم بگیرد.
امیر قلعه‌نویی و اعضای تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان به مناسبت ایام شهادت امام حسین (ع) در محل اقامت‌شان در اردوی ترکیه به عزاداری پرداختند.
تکیه چال یکی از قدیمی‌ترین مراسم عزاداری تهران است که هنوز هم علم آن توسط پهلوانان محل افراشته می‌شود. این تکیه که گفته می‌شود ۷۰۰ سال قدمت دارد در محله دولاب تهران یک کوچه هم به نام خود دارد و بیشتر جمعیت عزاداران آن را آقایان تشکیل می‌دهند.
مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) عصر امروز (پنجشنبه) در محل خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده واقع در کمپ تیم‌های ملی کشتی شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام بترانس به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد بترانس در روزهای آینده بورس است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در یک محفل خصوصی، از دیدار محرمانه با حضرت امام خمینی (ره) در سال آخر عمر امام بیان کردند؛ جایی که امام برای اولین بار در حضور سران قوا به ایشان می‌گویند «شما رهبر بشوید».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ