سردار رحیمی با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری در محل فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: هرچند این محوطه یک منطقه نظامی و پادگانی است اما در راه امام حسین (ع) و حضرت زهرا (س) میزبان مردم است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا محدودیت ترافیکی و تردد در محورهای استان‌های مرزی که میزبان زائران اربعین حسینی(ع) هستند را اعلام کرد.
جدیدترین گوشی سامسونگ به نمایشگر ۶.۵ اینچی سوپرامولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مجهز شده است که در بالای آن یک برش قطره‌ای برای میزبانی دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی به‌چشم می‌خورد. نمایشگر گلکسی اف ۳۴ توسط شیشه گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود و با پشتیبانی از فناوری Vision Booster، حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا با اشاره به نقش موثر مرزبانی در مقابله با قاچاق مواد مخدر، بر ضرورت پشتیبانی اطلاعاتی و اجرای عملیات های مشترک تاکید کرد.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: خبرنگاران زبان گویای جامعه و به نوعی پل ارتباطی میان مردم و مسئولان هستند و لاجرم خط امین جامعه و حاکمیت محسوب می شوند.
تصاویری از تعقیب و گریز دنا سرقتی توسط پلیس آگاهی پایتخت را مشاهده می‌کنید.
پلیس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی حمله تروریستی ناجوانمردانه اشرار و معاندان در شب گذشته و تلاش برای ورود به کشور با مقاومت مرزبانان دلیر برجک مرزبانی "مزه‌سر" هنگ مرزی سراوان روبه‌رو شدند که متأسفانه در این درگیری، پنج تن از مرزبانان دلیر، به درجه شهادت نائل و تروریست‌ها با تحمل تلفات از صحنه درگیری متواری شدند.
پلیس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی حمله تروریستی ناجوانمردانه اشرار و معاندان در شب گذشته و تلاش برای ورود به کشور با مقاومت مرزبانان دلیر برجک مرزبانی "مزه‌سر" هنگ مرزی سراوان روبه‌رو شدند که در این درگیری متأسفانه پنج نفر از مرزبانان دلیر، به درجه شهادت نائل شدند و تروریست‌ها با تحمل تلفات از صحنه درگیری متواری شدند
پلیس فرانسه اعتراضات ضد اصلاحات بازنشستگی دراین کشور را با توسل به ضرب و شتم سرکوب کرد.
سرهنگ رسول احمدی با حکم هیئت رئیسه انتظامی جمهوری اسلامی ایران، به عنوان مشاور و رئیس دفتر پلیس امنیت اقتصادی فراجا منصوب شد.
سردار رادان فرمانده کل انتظامی گفت: «از هفته آینده افرادی که کشف حجاب کنند ابتدا تذکر می‌گیرند؛ سپس به محاکم قضایی معرفی می‌شوند.»
با آغاز دورجدید درگیری ها در پاریس بین پلیس فرانسه و معترضان درگیری پیش آمد.
سخنگوی فرماندهی کل انتظامی کشور از کشف و خنثی سازی ۲ بسته انفجاری با هوشیاری مأموران پلیس خبر داد.
یک جوان که خودرویی را به سرقت برده بود در تعقیب و گریز در خیابانهای پر تردد شهر لس آنجلس و شلیک متعدد گلوله باعث وحشت مردم شده بود. در نهایت پلیس موفق به دستگیری وی شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا گفت: مأموران انتظامی ۵ استان‌ و نیروهای فرماندهی مرزبانی در ۴۸ ساعت گذشته موفق به کشف بیش از ۶ تن انواع مواد مخدر شدند
حبس و پرداخت دیه مجازات شلیک مرگبار مأمور پلیس
شبکه الجزیره در خبری فوری از کشته شدن یک نیروی پلیس پاکستان و زخمی شدن سه نفر دیگر در حادثه انفجار یک خودرو در شهر اسلام آباد خبر داد.
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از انهدام باند سازمان یافته قاچاق سلاح و کشف ۷۰ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز از آنها در ارومیه طی عملیات مشترک نیروهای مرزبانی و پلیس استان خبر داد.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: امنیت و آرامش خط قرمز پلیس است، نیروی انتظامی در حوادث اخیر سنگ خورد و جانفشانی کرد، اما نگذاشت امنیت و آسایش شهروندان خدشه‌دار شود.
فرمانده مرزبانی فراجا بیان کرد: در گذشته برخی از فرآیند‌ها زمان بر بود که با راه‌اندازی سامانه پلیس من، مرزنشینان می‌توانند امکانات مورد نیاز را برای صدور گذر مرزی سیستمی در سریع‌ترین زمان ممکن ارائه دهند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن بدون حضور در مرزبانی این پروانه را دریافت کنند.
ضد و نقیض هایی در مورد تعییر رئیس پلیس امنیت اخلاقی فرماندهی تهران بزرگ مطرح شد که ضمن اعلام خبر اصلی این اخبار را مرور کرده ایم.
مهدی فروزش، مدیرکل پزشکی قانونی تهران گفت: جزئیات پرونده بیمارستانی و سوابق پزشکی مهسا امینی به مقامات قضایی ارسال خواهد شد.
یک روز پس از اعلام قطع روابط دیپلماتیک توسط نخست‌وزیر آلبانی، برخی گزارش‌ها نیز در ارتباط با ورود پلیس این کشور به سفارت ایران در تیرانا منتشر شد که بعدا تصاویر تلویزیون دولتی آلبانی انجام این اقدام را تایید کرد. این اقدام پلیس آلبانی در شرایطی صورت می‌گیرد که بر اساس عرف و قوانین مدون بین‌المللی، سفارت‌خانه یک کشور در کشور دیگر دارای مصونیت دیپلماتیک بوده و کشور میزبان موظف است از ساختمان، اموال، پرسنل و دیپلمات‌های آن سفارت‌خانه و کشور محافظت کامل داشته باش
انتشار ویدئویی از خشونت بی‌رحمانه پلیس آمریکا علیه یک دانش‌آموز دبیرستانی، خشم کاربران فضای مجازی را برانگیخت.
انتشار ویدئویی از خشونت بی‌رحمانه پلیس آمریکا علیه یک دانش‌آموز دبیرستانی، خشم کاربران فضای مجازی را برانگیخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ