کنفدراسیون فوتبال آسیا آیین‌نامه صدور مجوز حرفه‌ای برای باشگاه‌ها را اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در قانون مجازات اسلامی جعل مدرک تحصیلی و دانشگاهی جرم است و برای آن مجازات تعیین شده است.
ارائه مدرک جدید به سازمان لیگ، تنها راه سرلک برای فرار از موقعیت بحرانی کنونی است.
کارلو آنچلوتی مرتکب فرار مالیاتی نشده و قاضی مدارک ارائه شده توسط وکلای مربی ایتالیایی رئال را معتبر دانست.
استانیس السبرگ، تحلیلگر ارشد ورزشی و پژوهشگر دانمارکی، گفت: «عربستان سعودی با میزبانی رویدادهای ورزشی معتبر و سرمایه‌گذاری در فعالیت‌های فرهنگی، قصد دارد خود را مقصد رویدادهای بین‌المللی نشان داده و تصویری مدرن را به جهان نشان دهد».
تبریز- رئیس اتاق اصناف کشاورزی مرکز استان آذربایجان شرقی گفت: با تصویب ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، پروانه کسب کشاورزی به عنوان مدرک معتبر شغلی در آذربایجان شرقی محسوب می‌شود.
مارک آندره تراشتگن در صورت کلین‌شیت برابر سلتا می‌تواند به رکورد تاریخی 27 کلین‌شیت در تاریخ لالیگا و لیگ‌های معتبر اروپایی برسد.
اکثریت قریب به اتفاق سران دولتی در کشور‌های مختلف جهان تحصیلات تکمیلی دارند. برخی از رهبران جهان، به طور خاص رشته علوم سیاسی یا حقوق را در دانشگاه خوانده اند.
سعید که دزد اصلی در سرقت این ماشین‌ها است می‌گوید: من ۳۹ سال دارم و تا امروز حدود ۱۲ سال سابقه زندانی شدن به دلایل مختلف دارم. ۳ سال قبل بعد از اینکه آزاد شدم، توبه کرده و تصمیم گرفتم دیگر هیچ جرمی مرتکب نشوم. راستش اگر شرایط اقتصادی این‌گونه نبود و همسرم طلاق نمی‌گرفت هرگز دوباره دست به سرقت نمی‌زدم.
فرمانده کل انتظامی کشور: همکاران من در سه حوزه معابر عمومی که کشف حجاب بعضا در آن صورت می‌گیرد، خودرو و اماکن اقدام‌هایی را انجام دادند و به صورت جدی با اعلام خبر قبلی از شنبه ۲۶ فروردین همکاران من به صورت جدی در این سه حوزه عمل می‌کنند به صورتی که در حوزه معابر با استفاده از فناوری و تجهیزات پیشرفته فرد شناسایی می‌شود؛ به فرد توجه و تذکر داده می‌شود و بعد از آن فرد با مدارک به دستگاه قضایی معرفی می‌شود تا به مورد آن رسیدگی کنند.
فرمانده کل انتظامی کشور افزود: از شنبه هفته آینده افرادی که در معابر عمومی، خودرو و یا در اماکن تجاری اقدام به کشف حجاب کنند با اسناد و مدارک به محاکم قضایی معرفی می شوند.
به رغم جست و جو، اسیدپاشی به خانم‌های بی‌حجاب، اصلاً سابقه‌ای در دوران امام (رض) ندارد. هرچند تغییری در موضع نمی‌‎دهد، ولی اگر آقای «باهنر» نسبت به این موضوع اطّلاعی دارند؛ با ذکر تاریخ و مدرک معتبر اعلان کنند. بنا بر این، انتساب دخالت و دستورِ آزادی افرادی که به خانم‌ها - به خاطر بی‌حجابی یا هر علّت دیگری - اسید پاشیده بودند، به آیت‌الله «موسوی خوئینی»، درست نیست. گوینده اگر دلیل و مدرکی ارائه نکند، علاوه بر این که باید در پیشگاه خداوند پاسخگو باشد؛ لازم است از مخاطبان مصاحبه‌اش، بابت گزارش نادرست عذرخواهی کند.
باشگاه سپاهان با انتشار یک بیانیه مدعی شد عملکرد کمک داور در اعلام گل این تیم صحیح بوده است.
یوونتوس به دنبال مدرکی محرمانه علیه فدراسیون فوتبال ایتالیا است که امید آنها به بازگشت 15 امتیازشان را افزایش داده است.
باشگاه استقلال با انتشار یک ویدئو از برخورد شایان مصلح و ارسلان مطهری در نیمه اول، مدعی شد داور یک خطای پنالتی برای آن‌ها نگرفته است.
پروانه کسب کشاورزی، به عنوان مدرک معتبر شغلی برای ارائه خدمات به تولیدکنندگان و بهره‌برداران بخش کشاورزی و منابع طبیعی مورد تایید وزارت جهادکشاورزی و بانک کشاورزی خواهد بود.
باشگاه سپاهان مدعی شده قبل از به ثمر رسیدن گل دوم پرسپولیس داور باید خطای هند مدافع این تیم را می‌گرفت.
عضو شورای شهر تهران می‌گوید: «شهرداری در بیلبورد‌ها اعلام می‌کند که ۲۰۰ کیلومتر از معابر برای معلولین مناسب‌سازی شده است. اما تا این لحظه نقشه‌ای از معابر مناسب‌سازی شده به شورای شهر تحویل داده نشده است. گزارش‌ها را طوری بیان کنید که قابل اندازه‌گیری باشد، حداقل برای خود معلولین قابل لمس باشد.»
معاون حقوقی باشگاه استقلال درباره جزئیات شکایت سیاوش یزدانی به فرهیختگان گفت: باید ببینیم عنوان شکایتی که این بازیکن کرده چیست این در حالی است که به خاطر تعطیلات هنوز ابلاغی به دست ما نرسیده که ببینیم جزئیات یا عنوان این شکایت چیست.
تمام تنگنا‌ها و بن‌بست‌های قانونی باعث می‌شود آن‌ها برای بهره‌مندی از حداقل امکانات زندگی به هر راهی متوسل شوند. یکی از این راه‌ها خرید شناسنامه مردگان است. خرید و فروش شناسنامه غیرقانونی است و دولت کسانی را که با شناسنامه مردگان زندگی می‌کنند، غاصب شناسنامه می‌نامد. «مراد» یکی از افرادی است که توانسته بود شناسنامه خریداری کند و مدتی بدون ترس از بازداشت برای خودش شغلی انتخاب کند و زندگی کند.
بر اساس این گزارش با توجه به اظهارات نامبرده که باید آزمایش‌های دوره ای را برای ارزیابی وضعیت سلامت خود انجام دهد، مقرر شده پس از ارائه مدارک و مستندات پزشکی معتبر، وی به مرکز درمانی اعزام شود و آزمایشات لازم در خصوص او انجام گیرد
عبدالحمید نقره‌کار استاد دانشگاه علم و صنعت با اشاره به نحوه جذب اساتید گفت: نباید در جذب اساتید فقط علم و تخصص مورد توجه باشد بلکه باید بدانیم معلمی شغل انبیاست و باید سوابق فرهنگی، تربیتی و اخلاقی اساتید نیز مورد تأکید باشد، نباید هر کسی که مدرکی از دانشگاه معتبری دارد جذب شود، یک استاد دانشگاه باید تعلیم و تربیت را با هم داشته باشد.
معابر پیرامون میدان امام حسین (ع) و خیابان انقلاب حد فاصل پل چوبی تا میدان و خیابان مازندران، خیابان ۱۷ شهریور حد فاصل میدان امام حسین (ع) تا خیابان شوش، خیابان شوش حد فاصل خیابان ۱۷ شهریور تا میدان شوش در هر دو مسیر بطور کامل، خیابان فدائیان اسلام از میدان شوش تا میدان حرم در هر دو مسیر، خیابان قم تا محدوده میدان فرمانداری بطور کامل، محدوده درب‌های ضلع شرقی، غربی و جنوبی حرم بطور کامل، خیابان ۲۴ متری حدفاصل میدان حرم تا خیابان سازمان آب، جاده ورامین حدفاصل سه راه ورامین تا میدان معلم در هر دو مسیر، خیابان شهرداری حد فاصل خیابان رجائی تا میدان مدرس محدودیت دارد.
به موجب تصمیم هیات مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار وزارت اقتصاد و دارایی، مصوبه سال ۹۳ شورای مرکزی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور در خصوص الزام به داشتن مدرک در حداقل دو مقطع تحصیلی روانشناسی و مشاوره و نیز موفقیت در مصاحبه‌های علمی و حرفه‌ای برای اخذ پروانه اشتغال تخصصی ابطال می‌شود و از این پس تمامی مدارک کارشناسی ارشد معتبر از سوی وزارت علوم و بهداشت در رشته‌های روانشناسی و مشاوره مورد برای اخذ پروانه اشتغال حرفه‌ای در حوزه روانشناسی و مشاوره مورد قبول است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ