آستانه اشرفیه- مدیرکل شیلات گیلان از ایجاد شهر ماهیان خاویاری در گیلان خبر داد و گفت: این شهر با هدفگذاری ۵ هزار تن ماهیان خاویاری و ۶۰ تن خاویار ایجاد می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بهارستان- فرماندار بهارستان گفت: بازداشت رئیس و ۲عضو شورای نسیم شهر خللی در فعالیت های این نهاد ایجاد نمی کند، در زمان نبود رئیس، طبق قانون نایب رئیس شورا وظایف وی را بر عهده دارد.
معاون علمی رئیس جمهور، سرمایه‌گذاران و فعالان حوزه علم و فناوری را به مشارکت در ایجاد «شهر سلام» در راستای توسعه فناوری‌ و نوآوری در بستر الگوهای زیست اسلامی در قم دعوت کرد.
عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه مشکلات در محلات مسعودیه و رضویه به قوت قبل باقی مانده است، بر ضرورت الحاق بخش‌هایی از اراضی متصل به این محلات به محدوده قانونی شهر تاکید کرد.
‌مشهد ـ رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: ۶ نقطه در فضای شهر مشهد و مزین به قبور شهدای گمنام، فاقد یادمان شهری است که تا پایان سال ایجاد می‌شود.
رئیس شورای شهر تهران گفت:باید تصفیه خانه‌هایی در تمام نقاط شهر داشته باشیم تا از چاه‌های که قبلاً برای آبیاری فضای سبز حفاری شده استفاده کنیم و دچار فرو نشست نشویم.
عضو شورای شهر تهران گفت:عده‌ای بیرون از شورا به دنبال این هستند که بین اعضا اختلاف ایجاد کنند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: شهر علم «شهید سلیمانی» یک مکان بسیار منحصربفرد برای استقرار شرکت های دانش بنیان دانشگاه علوم پزشکی تهران است.
حاکمیت تلاش نکرده تا به درستی با نسل جوان گفتگو کند./عده‌ای در این کشور هستند که احساس می‌کنند در برابر هر رفتاری مصونیت دارند./نسل جوان ما به خصوص دختران ایرانی احساس تنهایی می‌کنند./قرار دادن مردم مقابل هم در بحث حجاب اشتباه است./یک جریان همواره تلاش کرده موضوعات مهم را به انحراف بکشاند./بررسی‌ها نشان می‌داد که داشتن حجاب در مدارس دخترانه مذهبی و محیط‌هایی مثل مدارس آقای حدادعادل نه تنها الزامی نیست، بلکه گاه برداشتن حجاب در این مدارس الزامی است.
طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان گفت: اساسنامه سه شهر به نام‌های گلمان استان آذربایجان غربی، تابناک استان فارس و مهرگان استان قزوین مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفت.
عضو شورای شهر تهران گفت: شورایاران رابطی بین مردم و شورا بودند و اکنون هیچ فضای جایگزینی برای این ارتباط ایجاد نشده است.
شهردار تهران با بیان اینکه مجموعه شهر آفتاب می‌توانیم زیرساخت‌هایی درباره شهرک سینمایی به صورت مشترک ایجاد کنیم، گفت: در خیابان سی تیر هم موزه عروسک و سینمای کودک و نوجوان می‌توان ایجاد کرد.
شهردار منطقه ۲۲ تهران از موافقت کمیسیون ماده ۵ شهرداری جهت رفع بافت ناپایدار شهرک پیکان شهر خبر داد و گفت: قرار است این شهرک قدیمی غرب تهران مورد نوسازی قرار گیرد.
شهردار تهران گفت: همه پروژه‌های بزرگ در شهر فعال شده اما برای ما مهم است که دست به دست هم دهیم و تحول را از خودمان و از شهرداری آغاز کنیم.
عضو شورای شهر تهران گفت: باید زنجیره‌ای از فضاهای آموزشی، درمانی و ورزشی برای حفظ تاب آوری شهر در مواقع بحران شکل گیرد.
عضو شورای شهر تهران گفت: از معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری انتظار می‌رود تا نمایشگاه‌های معنوی در محلات ایجاد کند.
عضو شورای شهر تهران گفت: اهالی و شهروندان مناطق تهران از ایجاد مسیر دوچرخه سواری ناراضی هستند.
عضو شورای شهر تهران گفت: اگر بنا به ایجاد هر سازمان یا جا به جایی آن در شهرداری تهران باشد باید حتما اجازه شورای شهر تهران اخذ شود.
سرمربی شمس‌آذر قزوین می‌گوید تیمش با توجه به اینکه دومین سال حضور در لیگ یک را سپری می‌کند عملکرد فوق‌العاده ای داشته است.
رئیس کمیسیون محیط زیست شورای شهر تهران گفت: تا چندی دیگر شاهد ایجاد اولین مرکز بازیافت خاک و نخاله که برای محیط زیست از اهمیت بسزایی برخودار هستند خواهیم بود.
اعضای شورای شهر تهران در نودمین جلسه شورای شهر نسبت به اظهارات شهردار تهران واکنش نشان دادند.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: قرار است صندوق مستقلی برای بافت پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم حسنی ایجاد شود.
عضو شورای شهر تهران گفت: ایجاد بازارهای میوه و تره بار در مناطق کم برخوردار مطالبه شورای شهر تهران است.
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: با جمع آوری معتادان توانسته‌ایم به صورت نسبی نظم اجتماعی و امنیت را برای مردم محله رضویه برقرار کنیم.
وزیر راه و شهر سازی گفت: با اختصاص شش هزار میلیارد تومان اعتبار به راههای کرمان در سفر رییس جمهور به استان تحول عظیمی در حوزه راههای استان ایجاد خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ