رشت- استاندار گیلان بر ضرورت استفاده از ظرفیت همه دستگاه ها در فصل زراعی تاکید کرد و گفت: دستگاه‌ها باید در تأمین ماشین‌آلات و تجهیزات مورد نیاز در مواقع ضروری هم پوشانی داشته باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز- استاندار خوزستان، استفاده از ظرفیت جوانان در حوزه معدن را ضروری دانست و گفت: سرمایه‌گذاری در بخش معدن مطابق با نیازهای استان باشد.
هنگامی که تهویه مطبوع کماکان ضروری است واحد‌هایی با درجه کارایی بالا با استفاده از خنک کننده‌های با ظرفیت بالقوه پایین گرمایش جهانی را انتخاب کنید. برای درک میزان کارآمدی آن شاخصی به نام شاخص بهره وری انرژی (ERR) وجود دارد شما باید واحدی با شاخص بهره وری انرژی نزدیک به چهار یا بالاتر از آن را انتخاب کنید.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ضرورت استفاده از ظرفیت دستگاه‌ها و گروه‌های مردمی در برگزاری کنگره ملی شهدای آزاده تأکید کرد.
وقتی به جای صددرصد از ۱۰ درصد ظرفیت یک معدن استفاده می‌شود، این مثل کار نکردن است، پس ضرورت دارد که اولتیماتوم به معدن‌داران کم‌کار در برنامه کاری سازمان ایمیدرو قرار بگیرد.
نشست تبیین کاربردی هوش مصنوعی در برنامه ریزی انسانی و مصرف منابع مالی آموزش و پرورش با حضور کارشناسان و متخصصان این حوزه در پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش برگزار شد.
رئیس فرهنگستان علوم پزشکی طی نامه‌ای به دبیر شورای انقلاب فرهنگی بر جایگاه و ظرفیت عظیم این فرهنگستان در راستای بازنگری و تدوین نقشه جامع علمی کشور تاکید کرد.
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در آخرین جلسه ستاد مدیریت شهرک‌سازی در سال ۱۴۰۱ بر ضرورت استفاده از ظرفیت اقتصاد مقاومتی و توسعه پیشران در شهرک‌سازی تاکید کرد.
فرمانده انتظامی کل کشور با بیان اینکه پلیس انقلابی همه کارها را در نزد خود کوچک می‌داند، گفت: پلیس فتا باید برای به روز رسانی تجهیزات خود از نخبگان دعوت کند.
فرمانده انتظامی کل کشور با بیان اینکه پلیس انقلابی همه کارها را در نزد خود کوچک می‌داند، گفت: پلیس فتا باید برای بروز رسانی تجهیزات خود از نخبگان دعوت کند.
معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش از توسعه تعاملات نخبگانی با کشورهای همسایه خبر داد و گفت: فناوری محور خوبی برای توسعه همکاری با جهان و کشورهای D۸ است.
ضرورت بهسازی محیط با نقش تعیین کننده فرمانداران، بخشداران و دهیاران و حمایت همه جانبه دستگاه ها، توجه به بخش آموزش سلامت با استفاده از ظرفیت سفیران سلامت مدارس، صدا و سیما و سازمان تبلیغات اسلامی و برآورد هزینه‌ها و تشکیل کمیته بودجه برای تامین اعتبارات لازم، نظارت و ارزشیابی و در نهایت درمان از موارد حائز اهمیت است که باید به آن‌ها توجه جدی داشت.
ضرورت تعیین «رگولاتور» مشخص و مستقل برای حوزه اعتباری و استفاده از ظرفیت اپراتورهای تلفن همراه از مهم‌ترین مباحث مطرح شده در پنل تخصصی مکانیزم‌‎های اعتباردهی در نمایشگاه تراکنش ایران بود.
ضرورت تعیین «رگولاتور» مشخص و مستقل برای حوزه اعتباری (BNPL) و استفاده از ظرفیت اپراتورهای تلفن همراه از جمله مهم‌ترین مباحث مطرح شده در پنل تخصصی مکانیزم‌‎های اعتباردهی در نمایشگاه تراکنش ایران بود.
ضرورت تعیین «رگولاتور» مشخص و مستقل برای حوزه اعتباری (BNPL) و استفاده از ظرفیت اپراتورهای تلفن همراه از جمله مهم‌ترین مباحث مطرح شده در پنل تخصصی مکانیزم‌‎های اعتباردهی در نمایشگاه تراکنش ایران بود.
در وضعیت فعلی کشور که زمان احداث پالایشگاه در کشور بالاست، همکاری در پالایشگاه های فراسرزمینی در کشورهای دوست می تواند گزینه مناسبی باشد. می توانیم از طریق استفاده از تأسیسات پالایشگاهی دیگر کشورها با بازسازی و فعال کردن همه ظرفیت پالایشگاه فراسرزمینی کشور هدف، به تبدیل نفت خام خود به فرآورده ها اقدام کنیم و ارزش افزوده بیشتری نسبت به فروش نفت خام به دست بیاوریم.
اردبیل-مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی استفاده نظام مند از ظرفیت آموزش و پرورش ضروری است.
اتفاقات ایام اخیر بیش از پیش ضرورت اجرایی شدن اصل ۲۷ قانون اساسی و بسترسازی برای بیان دغدغه‌ها و اعتراضات مسالمت آمیز مردم را عیان کرد. در دانشگاه‌ها و اماکن فرهنگی و هنری و با استفاده از ظرفیت کرسی‌های آزاداندیشی و ایجاد فضا برای طرح دغدغه‌های مهم می‌توان به اجرا شدن این اصل کمک نمود
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو ضمن تاکید بر استفاده از توان شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه زیرمجموعه‌های ایران‌خودرو، بر انجام فعالیت در حوزه‌های تخصصی و پرهیز از موازی‌کاری تاکید کرد.
رئیس شورای عالی استان‌ها با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت این شورا و وزارت آموزش و پرورش گفت: مدیریت شهری و وزارت آموزش و پرورش ظرفیت‌های زیادی در اختیار دارند.
رئیس جمهور بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت‌های فراوان و ارزشمند پژوهشگاه‌های علوم انسانی در حوزه و دانشگاه در جهت غنا بخشیدن به علوم انسانیِ اسلامی تاکید کرد.
مدیر آموزش، فناوری و پژوهش سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران بر ضرورت استفاده از ظرفیت شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان در رفع نیازهای صنعتی کشور تاکید کرد.
رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت پیش‌بینی همه تمهیدات و زیرساخت‌های لازم برای تسهیل حضور زائران اربعین، از دستگاه‌های ذیربط خواست با روحیه جهادی و استفاده از همه ظرفیت ستادهای مردمی در این مسیر فعال باشند.
رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت پیش‌بینی همه تمهیدات و زیرساخت‌های لازم برای حضور زائران اربعین، از دستگاه‌های ذیربط خواست با استفاده از همه ظرفیت مردمی در این مسیر فعال باشند.
واتس‌اپ در اروپا دوباره اخطار گرفت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ