کریستیانو رونالدو در پنجمین جام جهانی به دنبال فتح این جام است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در دیدار پایانی رقابت‌های فوتبال جام باشگاه‌های کشور‌های عربی به میزبانی عربستان، دو تیم پرستاره الهلال و النصر به مصاف هم رفتند که در نهایت النصر با درخشش کریستیانو رونالدو با نتیجه دو به یک مقابل حریف به پیروزی دست پیدا کرد و جام قهرمانی را بالای سر برد. در این بازی الهلال با یک گل پیش افتاد، اما النصر باوجود آنکه ۱۰ نفره شد در ادامه کریستیانو رونالدو دو گل به ثمر رساند تا تیمش را قهرمان این رقابت بسیار مهم کند. رونالدو در دقایق پایانی مصدوم شد و با چهره ناراحت از زمین خارج شد. این نخستین جامی است که کریستیانو رونالدو با تیم عربستانی به دست آورد. رونالدو عنوان آقای گل این رقابت‌ها را نیز به خود اختصاص داد.
تیم فوتبال الاتحاد توانست با پیروزی برابر الفیحاء و البته توقف النصر، عنوان قهرمانی لیگ حرفه ای عربستان را از آن خود کند.
الوحده در مرحله نیمه نهایی جام حذفی با نتیجه یک بر صفر میزبان خود، النصر را شکست داد و به شگفتی بزرگی دست یافت.
عربستانی‌ها می‌خواهند از حضور مسی و رونالدو در جهت گرفتن میزبانی جام جهانی استفاده کنند.
کریستیانو رونالدو، ستاره النصر، از قهرمانی باشگاه سابق خود، منچستریونایتد در لیگ اروپا استقبال می‌کند.
کریستیانو رونالدو ، ستاره النصر که از شکست تیمش در دیدار حساس مقابل الاتحاد خشمگین بود عصبانیتش را با شوت کردن بطریهای آب خالی کرد.
منچستریونایتد خیلی زود به اولین قهرمانی خود با هدایت مرد هلندی رسید اما به نظر می‌رسد این تازه اول راه شیاطین سرخ و اریک تن هاخ باشد.
مارکوس رشفورد، مهاجم منچستریونایتد، به ستاره بی‌چون و چرای این تیم تبدیل شده و جای خالی کریستیانو رونالدو را به خوبی پر کرده است.
رسانه فرانسوی از پروژه عربستان در جذب ابرستاره پرتغالی خبر داد. انتقال کریستیانو رونالدو ابرستاره پرتغالی و دارنده ۵ توپ طلای بهترین بازیکن دنیا به النصر عربستان در دو ماه گذشته بازتاب‌های زیادی داشت.
النصر با حضور کریستیانو رونالدو در ترکیب اصلی خود برابر الاتحاد شکست خورد و از سوپر کاپ عربستان حذف شد.
منچستریونایتد در حال بررسی شرایط مارکوس تورام، مهاجم فرانسوی، برای پر کردن جای خالی کریستیانو رونالدو است.
ماجرا به سال ۱۹۹۰ برمی‌گردد. جام جهانی در ایتالیا بود و در نیمه نهایی آرژانتین به میزبان خورد. بازی در کجا برگزار می‌شد؟ ورزشگاه ناپل! این هم یکی از آن شوخی‌های روزگار بود که با قهرمانان می‌کرد. مارادونا در آن زمان خدای ناپل بود و بخش اعظمی از مردم ایتالیا عاشقانه او را دوست داشتند. مارادونا قبل از بازی یک جنگ روانی راه انداخت و گفت خیلی از ایتالیایی‌ها طرفدار آرژانتین هستند.
دیدن اینکه قدر بازیکنانی چون کریستیانو رونالدو دیده نمی‌شود، شما را به این فکر فرو می‌برد که افکار عمومی منفعت‌طلب رونالدو را قربانی کرده‌اند.
گونچالو راموس، مهاجم پرتغالی بنفیکا، که در جام جهانی قطر خوش درخشید به زودی راهی منچستریونایتد می‌شود تا جای خالی کریستیانو رونالدو را در این تیم پر کند.
در پایان بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی ۱۱ بازیکن به دلیل شرایط سنی بالا آماده خداحافظی با این جام هستند که در بین آنها دو ستاره آرژانتینی و پرتغالی هم حضور دارند.
زننده سه گل از شش گل پرتغال در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی یک رکورد قدیمی را مورد توجه قرار داد.
این دو بازیکن را خیلی دوست دارم و حیف است که این دو بازیکن بزرگ بدون جام از فوتبال خداحافظی کنند
فدریکو برناردسکی، هافبک سابق یوونتوس، به تمجید از رفتار و کیفیت فنی کریستیانو رونالدو پرداخته است.
شوک به پرتغال و جام جهانی: رونالدو مصدوم شد
کریستیانو رونالدو، ستاره تیم ملی پرتغال، فروتنی و تواضع را راه موفقیت این تیم در جام جهانی می داند.
تیم ملی پرتغال فهرست نهایی تیم ملی این کشور برای حضور در جام جهانی 2022 قطر را اعلام کرد.
هانسی فلیک، سرمربی آلمان، می‌گوید مسی و رونالدو با وجود اینکه پا به سن گذاشته‌اند اما در جام جهانی قطر نقشی تعیین‌کننده خواهند داشت.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی منچستریونایتد، بعد از چند روز جنجالی موفق به گلزنی برابر شریف تیراسپول شد.
رونالدو مدعی شد که جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، آخرین حضور او در تیم ملی پرتغال نخواهد بود و این ستاره ۳۷ ساله قصد دارد در یورو ۲۰۲۴ نیز برای کشورش بازی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ