مسئولان رژیم صیهونیستی یک شهروند زن ساکن بیت المقدس اشغالی را مجبور کردند تا خانه اش را به دست خود تخریب کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو حماس اعلام کرد: رژیم صهیونیستی از ماه ها مانع از مرمت و بازسازی مسجد الاقصی شده و تنها اجازه مرمت جزئی بعضی بخش ها را داده است، تا اینگونه زمینه تخریب این مکان مقدس را فراهم کند.
نظامیان صهیونیست امروز با یورش به روستای رمانه در شهر جنین (شمال کرانه باختری) اقدام به اندازه‌گیری مساحت منزل مجری عملیات تل‌آویو کردند.
نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی دیشب و بامداد امروز ۱۶ شهروند فلسطینی از جمله ۲ تن از فرماندهان جهاد اسلامی را در نقاط مختلف کرانه باختری بازداشت کردند.
نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی دیشب و بامداد امروز ۱۶ شهروند فلسطینی از جمله ۲ تن از فرماندهان جهاد اسلامی را در نقاط مختلف کرانه باختری بازداشت کردند.
تصویب لایحه اصلاحات قضایی در رژیم صهیونیستی موجی از بحران‌های پی در پی از جمله فرار سرمایه و شکاف در ارتش گرفته تا اعتراضات گسترده خیابانی را در این رژیم به وجود آورده است.
شرکت کنندگان در نشست کنگره ملی عربی در بیروت، با حمایت از گزینه مقاومت، بر ضرورت ریشه کن کردن رژیم صهیونیستی از منطقه تاکید کردند.
رئیس سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: نوعی فروپاشی را در رژیم صهیونیستی ملاحظه می‌کنیم به‌همین خاطر نتانیاهو به دنبال یک حادثه آفرینی جدید است که افکار عمومی داخلی این رژیم را منحرف کند.
نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی تجمع فلسطینیان در حمایت از یک شهروند فلسطینی اهل قدس و اعتراض به حکم تخریب منزل وی را به خشونت کشیدند.
نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی ضمن یورش به ترمسعیا با فلسطینیان درگیر شدند و پس از تیراندازی به سمت آنان، یک شهروند فلسطینی را بازداشت کردند.
نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی ضمن یورش به ترمسعیا با فلسطینیان درگیر شدند و پس از تیراندازی به سمت آنان، یک شهروند فلسطینی را بازداشت کردند.
طبق گزارش منابع آماری درباره تخریب منازل فلسطینیان در کرانه باختری، تاکنون ۳۰۳ ساختمان از جمله یک مدرسه فلسطینی با خاک یکسان و بر اثر این ویرانی، ۵۴۳ نفر از جمله ۲۷۲ کودک بی‌خانمان شده‌اند.
یک تحلیلگر فلسطینی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در حمله خود به جنین دست خالی برگشته و به اهداف خود دست پیدا نکرده است.
توسعه توانمندی‌های محور مقاومت و حملات موفق سایبری علیه زیرساختهای رژیم صهیونیستی، باعث شد‏ه مقامات امنیتی این رژیم به فکر توسعه سیستم دفاعی سایبری باشیند.
با افزایش تعداد عملیات‌های مقاومتی از سوی مبارزان فلسطین در کرانه باختری، ارتش رژیم صهیونیستی مجبور شد تعداد نظامیان خود در کرانه باختری را افزایش دهد.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: صهیونیست‌ها با کمک آمریکایی‌ها تلاش کردند که ایران را خطری برای منطقه نشان دهند، اما این پروژه شکست خورد و آنان بازنده بهبود روابط ایران و عربستان هستند.
وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه شهادت یک شهروند فلسطینی در حملات روز گذشته ارتش رژیم صهیونیستی به این باریکه را تایید کرد.
صهیونیست ها خانه دو شهروند فلسطینی را در قدس اشغالی تخریب کردند.
نظامیان رژیم صهیونیستی منزل یک شهروند فلسطینی را در جنوب الخلیل تخریب کردند و به دو فلسطینی دیگر درباره تخریب منازلشان اخطار دادند.
رسانه های رژیم صهیونیستی از تیراندازی نظامیان اشغالگر به سمت دو نفر در نزدیک خط آتش بس در منطقه جولان اشغالی به اتهام تلاش برای نفوذ به شهرک های صهیونیست نشین و شهادت یکی از آنها خبر دادند.
ارتش رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه ای تلویحا به این مساله که یک مرد فلسطینی را بدون هیچ دلیلی، هدف قرار داده و به شهادت رسانده است، اذعان کرد.
نظامیان رژیم صهیونیستی خانه یک شهروند فلسطینی را در قدس اشغالی تخریب کردند.
شهروند فلسطینی ساکن نوار غزه که ۱۶ سال پیش در حملات رژیم صهیونیستی به این منطقه زخمی شده بود، شامگاه شنبه به شهادت رسید.
مسئولان رژیم صهیونیستی خانه ۸ شهروند فلسطینی را در بیت المقدس اشغالی تخریب کردند.
یک شهروند فلسطینی دیگر بر اثر شدت جراحات وارده در حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه به شهادت رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ