لیورپول سرانجام عقد قرارداد با مهاجم 23 ساله هلندی و یکی از پدیده‌های جام جهانی قطر را نهایی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کوین یامگا مدافع هافبک فرانسوی آبی‌ها برای سومین فصل درخشش در استقلال آماده می‌شود.
به تازگی از ذرات الماس برای ایجاد الگوهای ضدجعلی استفاده شده که به گفته محققان غیرقابل شبیه‌سازی است. ارزان بودن و امنیت بسیار بالا از مزیت‌های این فناوری است.
باشگاه چلسی توانسته گوی سبقت را از رقبا ربوده و رضایت الیه وه‌آ را برای عقد قرارداد جلب کند.
کریستیانو جونتولی امروز به تورین رفت و از کمپ تمرین یوونتوس بازدید کرد تا کارش را به عنوان مدیر ورزشی جدید یووه شروع کند.
کوین یامگا در لیگ بیست و سوم هم به عنوان مدافع در استقلال شروع به کار خواهد کرد.
کالیدو کولیبالی ستاره خط دفاعی تیم ملی سنگال رسماً از چلسی راهی الهلال عربستان شد.
تیم‌های نفت آبادان و الماس کویر یزد در هفته دوم لیگ برتر اسکواش مقابل حریفان به پیروزی رسیدند.
منچستریونایتد آماده است 53 میلیون پوند صرف خریدن کیم مین جائه کند. رقم فسخ قرارداد او 40 میلیون پوند است اما یونایتد می‌خواهد بقیه رقبا را از میدان به در کند.
عمارت الماس مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان به علت عملیات فنی حفاظتی و آماده سازی برای نمایشگاه تا اطلاع ثانوی بسته است.
هفته نخست لیگ برتر اسکواش با پیروزی تیم های پالایش نفت آبادان و الماس کویر یزد به پایان رسید.
قرار است در نشست پیش روی گروه 7 در ماه می، صادرات الماس روسیه تحریم شود که این مسئله میلیون‌ها هندی را بیکار خواهد کرد.
فلوریان ویرتز، ستاره جوان لورکوزن یکی از اهداف نقل و انتقالاتی باشگاه بارسلونا به حساب می‌آید.
از هر ۱۰ قطعه جواهری که به فروش می‌رسد، یکی حاوی الماس مصنوعی است و جوانان این روز‌ها برای خرید الماس مصنوعی کمتر خجالت‌زده می‌شوند. این در حالی است که علاقه به خرید الماس مصنوعی بیشتر از اینکه به صرفه‌جویی در هزینه ربط داشته باشد، به اخلاق شخصی مربوط است.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، معتقد است که فیل فودن الماس این تیم است و به زودی بار دیگر به روزهای اوجش بازخواهد گشت.
سارق این جواهر با ارزش کسی نبود جز «محمدعلی شاه»، ششمین شاه قاجار! ماجرای این سرقت هم این بود که وقتی شاه قاجار در جریان انقلاب مشروطه، در برابر مشروطه‌خواهان شکست خورد و به سفارت روسیه پناهنده شد؛ صندوقچه‌ای از جواهرات که الماس دریای نور هم داخل آن بود را با خود برد و ادعا کرد که این جواهرات اموال شخصی او بوده است. اما در نهایت قبل از خروج شاه از ایران این جواهرات با تلاش مشروطه‌خواهان پس گرفته شد.
شهربازی پاساژ مجتمع تجاری الماس در تهرانپارس که اخیراً تصاویر کشف حجاب متصدیان آن منتشر شده بود با دستور مقام قضایی پلمب شد.
کودی خاکپو، امشب هم در مقابل آمریکا با پیراهن تیم ملی هلند نمایشی درخشان داشت تا بار دیگر خبر از تولد یک ستاره بزرگ در فوتبال این کشور را مخابره کند.
الماس ۱۰ قیراطی سرنخ دستگیری سارقان نقاب دار
یکی متهمان گفت: هر چهار نفرمان در یکی از شهرستان‌های غربی کشور زندگی می‌کنیم و برای پیدا کردن کار به تهران آمدیم. در بازار مشغول باربری شدیم و از آنجایی که حقوق‌مان پایین بود تصمیم به سرقت گرفتیم. بواسطه کارمان؛ مغازه‌داران و انبار‌هایی را که اجناس باارزش در آن‌ها نگهداری می‌شد شناسایی کردیم. بعد هم شبانه وارد مغازه‌ها شده و با تخریب در ورودی و از بین بردن دوربین مداربسته نقشه سرقت را اجرا کردیم.
نمایندگان رئال مادرید در برزیل به سر می‌برند و در حال مذاکره با باشگاه پالمیراس برای جذب اندریک‌، ستاره جوان این تیم، هستند.
"پل آسیمو" پروفسور زمین شناسی و ژئوشیمی در موسسه فناوری کالیفرنیا می‌گوید که این کشف با استفاده از روش‌های پیشرفته و احتمالات برای آینده هیجان انگیز است. آسیمو در این مطالعه شرکت نداشت. او می‌افزاید: "در این مطالعه از تعدادی از پیشرفت‌های تازه در میکروسکوپ استفاده شده تا کار با دقت و به خوبی انجام شود".
مس رفسنجان سرانجام توانست با پیروزی در دیدار هفته ششم برابر هوادار اولین برد خود را در لیگ بیست و دوم ثبت کند
گفته می‌شود الماس کوه نور در نزدیکی حیدرآ‌باد واقع در ایالت آندرا پرادش هند استخراج شد و سپس از سوی یک وزیر ایرانی دربار هند به محمد شاه جهان، پادشاه گورکانی هند اهدا شد و در این کشور ماند.
محققان هنگام شبیه سازی بارش الماس در نپتون و اورانوس در آزمایشگاه به روشی دست پیدا کردند که از بطری های پلاستیکی نانو الماس بسازند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ