قرار است در نشست پیش روی گروه 7 در ماه می، صادرات الماس روسیه تحریم شود که این مسئله میلیون‌ها هندی را بیکار خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس نتیجه مطالعه‌ای که در مجله "کورتکس" منتشر شد میلیون‌ها نفر از ما ممکن است حتی در صورت عدم اطلاع از پروسوپاگنوزیا به آن بیماری مبتلا باشیم. پیش‌تر تصور می‌شد که این بیماری بر روی ۲ تا ۲.۵ درصد از جمعیت جهان تاثیر می‌گذارد.
چندی پیش صحبت‌های رئیس اتاق بازرگانی تبریز در حضور ریاست جمهوری و اعلام «صفر شدن بیکاری در آذربایجان شرقی» جنجال‌هایی را به وجود آورد که حال به بررسی چند و چون این مطلب می‌پردازیم.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: براساس گزارش مرکز آمار ایران نرخ بیکاری در بهار ۱۴۰۲ حدود ۸.۲ درصد بوده که به این ترتیب نرخ بیکاری در ۲۴ استان کاهش یافت.
سید صولت مرتضوی در آئین رونمایی از سامانه جست و جوی شغل با هدف کاهش هزینه های جست وجوی شغلی گفت: بالغ بر ۷۲۰ هزار فرصت شغلی در بازه زمانی یکساله از تابستان پارسال تا امسال ایجاد شده است.
در بهار ١٤٠٢، نرخ بیکاری جمعیت ١٥ ساله و بیشتر ۸.۲ درصد و نرخ مشارکت اقتصادی ٤١.٢ درصد بوده است.
مشهد ـ وزیر کار رفاه و امور اجتماعی گفت: خوشبختانه نرخ بیکاری در سال ۱۴۰۱ به ۹ درصد رسید و تلاش می‌کنیم کاهش پیدا کند.
بررسی روند تغییرات نرخ بیکاری حاکی از آن است که این شاخص، نسبت به سال قبل (١٤٠٠)، ٠.٢ واحد درصد کاهش یافته است.
یک مطالعه جدید نشان داده است که وقتی صحبت از بیماری قلبی به میان می‌آید، عادت‌های سبک زندگی معمولاً در صدر فهرست علل افزایش خطر قلبی قرار دارند. این مطالعه همچنین تاکید کرده است که بیماری قلبی همچنان عامل اصلی مرگ محسوب می‌شود، زیرا سالانه باعث مرگ میلیون‌ها نفر در جهان می‌شود.
دزفول- رئیس جمهور با بیان اینکه آمار بیکاری در خوزستان قابل قبول نیست و ما را رنج می‌دهد، گفت: لازمه رفع مشکلات و توسعه استان کار جهادی است.
دزفول- رئیس جمهور با بیان اینکه آمار بیکاری در خوزستان قابل قبول نیست و ما را رنج می‌دهد، گفت: لازمه رفع مشکلات و توسعه استان کار جهادی است.
اگرچه دیابت قابل پیشگیری است، اما هنوز یک بیماری شایع است که سالانه میلیون‌ها نفر را تحت تأثیر قرار می‌دهد. دیابت برای هر فردی و در هر شرایطی می‌تواند منجر به افزایش قند خون شود. مسئله مهم در کنترل دیابت، توجه به نوشیدنی و غذایی است که مصرف می‌کنید.
ناصر چمنی، فعال حوزه کارگری گفت: تنها با شعار دادن که شغلی ایجاد نمی‌شود. متاسفانه دولتمردان سال‌هاست تنها با وعده‌ها و شعار‌های دلگرم‌کننده و رنگارنگ بر سر کار می‌آیند، اما پس از آن دیگر کسی نیست که بابت این شعار‌ها از آن‌ها بازخواستی کند و بپرسد چند درصد از شعار‌های شما در مورد ایجاد اشتغال محقق شد؟
اگر شما یکی از میلیون‌ها نفر مبتلا به آسم یا اگزمای آلرژیک هستید، ممکن است با افزایش سن به آرتروز مبتلا شوید.
تحقیقات جدید نشان می‌دهد که میلیون‌ها نفر از افراد میانسال ممکن است بدون هیچ نشانه‌ای از بیماری قلبی در حال قدم زدن باشند، اما همچنان با خطر بالا حمله قلبی روبرو هستند.
متا پلتفرمز (شرکت مادر فیس بوک) اعلام کرد در سال ۲۰۲۳ میلادی ۱۰ هزار نیروی انسانی دیگر را کاهش می دهد.
زیباکلام نوشت: می‌ماند این سوال که پس این هفت سال جنگ و ویرانی کشور یمن، قحطی، بیماری، آوارگی و مرگ میلیون‌ها یمنی و هزینه میلیاردها دلار پول مردم ایران و عربستان، چه چیزی را عوض کرد؟
ریزش مو یک بیماری شایع است که میلیون‌ها نفر را تحت تاثیر قرار می‌دهد، اما رژیم غذایی شما می‌تواند دلیل بدتر شدن این بیماری باشد.
علی ربیعی گفت: امروز متاسفانه عده‌ای هنوز در سیاستگذاری‌ها به معیشت میلیون‌ها نفر بی اعتنا هستند؛ از جمله سیاست‌هایی که در قبال فضای مجازی امروز شاهد هستیم زندگی میلیون‌ها نفر را با طعم بیکاری آشنا کرده است.
یک فعال و تورآور گردشگری ایران با توجه به کاهش شدید درخواست سفر به ایران می‌گوید: «نیمی از تور‌های فصل بهار ایران منتظر گذر ایران از لیست اخطار و عدم سفر هستند و نیمی دیگر کنسل شدند.»
اختراع ویرایش ژن کریسپر به ما قدرت درمانی قابل توجهی می‌دهد. دانشمندان می‌توانند DNA یک فرد را در صورت نیاز بازنویسی کنند. با این وجود، تا زمانی که اوضاع به طور چشمگیری تغییر نکند میلیون‌ها نفری که کریسپر می‌تواند آنان را نجات دهد هرگز از آن سود نخواهند برد. ما باید و می‌توانیم جهانی با کریسپر را برای همه بسازیم.
اهواز - نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس خواستار رفع مشکل بیکاری و محرومیت در سوسنگرد شد.
آنفولانزا بیماری جدیدی نیست و مانند کووید بیماری نوپدیدی محسوب نمی‌شود، بلکه از بیماری‌هایی است که چندین قرن می شود شناخته شده و بخاطر این بیماری تاکنون میلیون‌ها انسان از دست رفته‌اند.
هزینه وحشتناک ناشی از مراقبت از یک فرد مبتلا به دمانس، میلیون‌ها خانوار را به زیر خط فقر می‌برد و زندگی میلیون‌ها نفر را تغییر می‌دهد.
نتایج نشان می‌دهند که شیرین کننده‌های مصنوعی ممکن است یک عامل خطر قابل اصلاح برای پیشگیری از بیماری‌های قلبی عروقی باشد. یافته‌ها حاکی از آن است که این افزودنی‌های غذایی که روزانه توسط میلیون‌ها نفر مصرف می‌شوند و در هزاران غذا و نوشیدنی وجود دارند نباید جایگزینی سالم و بی خطر برای شکر قلمداد شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ