نمایندگان رئال مادرید در برزیل به سر می‌برند و در حال مذاکره با باشگاه پالمیراس برای جذب اندریک‌، ستاره جوان این تیم، هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رودریگو، ستاره برزیلی رئال مادرید، می‌گوید در آستانه امضای قرارداد با بارسلونا بود که از این تصمیم منصرف شد.
امشب رئال مادرید و بارسلونا در دیداری دوستانه در داالاس به مصاف هم خواهند رفت ک یک رویارویی دیگر بین ژاوی و کارلو آنچلوتی خواهد بود. کفه ترازو به سود مربی بارسلوناست.
یک رسانه فرانسوی مدعی شد کیلیان امباپه که گفته می‌شود در آستانه ترک پی‌اس‌جی قرار دارد ممکن است در نهایت قراردادی طولانی‌مدت با این باشگاه امضا کند.
تغییرات بسیاری در رئال مادرید در طی چند روز آتی رقم خواهد خورد که شاید بعضی از آنها باعث شگفتی فوتبال‌دوستان شود.
روی گل به خودی ادر میلیتائو منچسترسیتی به گل سوم مقابل رئال مادرید دست یافت تا در آستانه صعود به فینال قرار بگیرد.
لوکا مودریچ در آستانه دیدار رئال مادرید مقابل منچسترسیتی گفت بازیکنان رئال به بازی‌های مهم در چمپیونزلیگ عادت دارند و از آن لذت می‌برند.
اولین دوره مربیگری رائول گونزالس در رئال مادرید، جایی که او هدایت رئال کاستیا را به عهده داشت به روزهای پایانی خود نزدیک شده است.
میلیتائو، مدافع برزیلی رئال مادرید، در آستانه بازی فردا با چلسی در لیگ قهرمانان می‌گوید تیمش باید تنها برای پیروزی به میدان برود چون هر خواسته دیگری کار را برای رئال پیچیده خواهد کرد.
آنتونیو رودیگر، مدافع رئال مادرید، در بازی برابر کادیز هدف توهین‌های هواداران این تیم قرار گرفت و تا آستانه درگیری با آنها پیش رفت.
فرانک لمپارد، سرمربی چلسی، در آستانه دیدار با رئال مادرید در لیگ قهرمانان، گفت بازی با رئال در برنابئو چالشی دشوار است اما چلسی از حریف ترسی ندارد و با روحیه بالا وارد زمین خواهد شد.
بازگشت تیاگو سیلوا به تمرینم چلسی در آستانه دیدار حساس این تیم با رئال مادرید در لیگ قهرمانان بهترین خبر ممکن برای فرانک لمپارد به حساب می‌آید.
رئال مادرید قصد دارد قبل از پایان فصل، کار تمدید قرارداد با چهار بازیکن خود که قراردادشان رو به اتمام است را نهایی کنند.
رئال مادرید قصد دارد به عنوان شاکی خصوصی در پرونده نگریرا یا بارسا گیت علیه بارسلونا شرکت کند.
لوکا مودریچ در آستانه 38 سالگی همچنان یک بازیکن مهم و تعیین کننده برای رئال مادرید است.
کریم بنزما، ستاره رئال مادرید، به دلیل مصدومیت در دقیقه 60 دیدار امشب تیمش مقابل والنسیا از بازی بیرون رفت.
هواداران اتلتیکو مادرید در آستانه دربی امشب مقابل رئال مادرید بار دیگر وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال، را هدف گرفته و خبرساز شدند.
در آستانه فینال سوپرجام اسپانیا بین رئال مادرید و بارسلونا، کریستیانو رونالدو در شهر ریاض در تمرین رئال حضور یافت تا از نزدیک شاهد تلاش هم‌تیمی‌های سابقش باشد.
باشگاه النصر عربستان بعد از جذب کریستیانو رونالدو این بار روی ادن هازارد دست گذاشته است.
تیم فوتبال رئال مادرید موفق شد در دیداری خارج از خانه با دو گل کریم بنزما مقابل رئال وایادولید به پیروزی برسد.
بمب اروپا؛ رئال مادرید در آستانه بازگرداندن رونالدو
رئال مادرید ممکن است با یک شوک بزرگ در آستانه نبرد حساس هفته آینده مقابل بارسلونا در ال‌کلاسیکو روبه‌رو شود.
ژابی آلونسو، ستاره سابق رئال مادرید، گزینه اصلی بایر لورکوزن برای جانشینی جراردو سیوانه است.
گروهی از هواداران رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در آستانه دربی روز یکشنبه به صورت گروه‌های 10نفره مقابل هم ایستاده و به زد و خورد پرداختند.
آنگه پوستکوگلو، سرمربی سلتیک، در آستانه دیدار با رئال مادرید در لیگ قهرمانان می‌گوید هر چه ریسک یک بازی بیشتر باشد، فرصت‌های بیشتری هم در اختیار تیم او قرار خواهد داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ