به‌گفته‌ی ونگ: «تاریخ بشر مانند پازلی است که تکه‌های آن‌ها را منابع مختلفی تشکیل می‌دهند؛ نگاشته‌های مکتوب، یافته‌های باستان‌شناسی، فسیل‌ها و سایر چیزها. ژنوم ما، یعنی DNA موجود در هر یک از سلول‌های ما نیز مانند یک لوح دست‌نویس است که تاریخچه تکامل بشر را توضیح می‌دهد».
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه‌های اینتر و میلان با مخالفت مقامات رسمی برای تخریب ورزشگاه سن سیرو مواجه شده‌اند.
میانگین سن مناسب مردان برای بازنشستگی از نظر مردم ۵۵ سالگی و سن مناسب زنان ۴۸ سالگی برآورد شده است.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، گفت: بیشترین سن تصادفات ۶۰ سال به بالا و کمترین گروه سنی زیر ۲۰ سال هستند.
مدیرکل دفتر جمعیت مرکز آمار با بیان اینکه سن امید به زندگی در ایران ۷۴ سال است، گفت: آهنگ رشد جمعیت از سال ۹۵ به این سو کاهشی شد به شکلی که هم اکنون به ۰.۷۷ درصد رسیده است.
ژاوی سیمونز می گوید اعتماد به نفس حال حاضرش در فوتبال را مدیون توصیه های کیلیان امباپه و نیمار است و به خصوص یک حرف ستاره فرانسوی را از یاد نمی برد.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ۴۵ درصد از کامیونت‌ها و کامیون‌ها، ۱۹ درصد از کشنده ها و ۳۷ درصد از وانت بارها در حال حاضر در سن فرسودگی است.
پژوهشی که در سال ۲۰۱۷ توسط پژوهشگران شرکت «دیکُد ژنتیکز» (deCODE genetics) ایسلند انجام شد، نشان داد که والدین با افزایش سن، جهش‌های ژنتیکی جدید و بیشتری را به فرزندان خود منتقل می‌کنند و پدران بیشتر از مادران در انتقال این جهش‌ها نقش دارند.
روبرتو مارتینز دعوت از رونالدو به تیم ملی پرتغال را تصمیمی راحت عنوان کرد و گفت که سن رونالدو برایش مهم نیست.
مدافعان تعیین حداقل سن بلوغ دیجیتالی در اتحادیه اروپا معتقدند، این محدودیت موجب می‌شود که در صورت بروز تخلف یا تخطی، والدین پس از مطلع شدن بتوانند از طریق گفتگو با کودکان، خطرهای عدم فعالیت بدون محدودیت در فضای مجازی را به آنها گوشزد کنند.
دانشمندان فرآیندی مبتنی بر هوش مصنوعی را توسعه داده‌اند که از روی تصویر ۳ بعدی چهره افراد، سن بیولوژیکی را محاسبه می‌کند.
خاتمی همچنین به مراسم جشن فرشته‌ها با حضور مقام معظم رهبری که «دنیایی از عاطفه بود» اشاره کرد و افزود: در این مراسم دخترانی که تازه به سن تکلیف رسیده بودند به آقا اقتدا کردند و آقا آن‌ها را «دختران و نوگلان عزیز من» و «بچه‌های عزیزم» خطاب کردند که این کلمات دنیایی از عاطفه بود که به پدران و مادران و مربیان درس می‌دهد تا با فرزندان خود چنین تعامل کنند.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته با بیان اینکه میانگین سنی تیمش بالاست و نمی‌تواند منکر این واقعیت بشود، گفت: البته برای جوانگرایی شرط و شروطی قائلم که فعلا مهیا نیستند.
سن بازنشستگی ۲ سال زیاد می‌شود
بر اساس لایحه بودجه سال ۱۴۰۲؛ سن بازنشستگی دو سال افزایش خواهد یافت.
سید صولت مرتضوی درباره اینکه جلسات شورای عالی کار برای تعیین حداقل دستمزد سال آینده کارگران از چه زمانی آغاز می‌شود، گفت: درباره افزایش دستمزد کارگران باید با نمایندگان کارگران و کارفرمایان جلسه گذاشت؛ در این زمینه سازوکار قانونی مشخص است و باید در همان چارچوب به یک نتیجه رسید.
حاجی اسماعیلی گفت: در گذشته ریتم منطقی برای پرداخت مستمری ۱۲ تا ۱۴ نفر ورودی برای پرداخت مستمری برای یک نفر بود، اما در حال حاضر این نسبت به ۴.۲ نفر به ازاء یک نفر کاهش یافته، که این نسبت حداقل آن چیزی است که برای پرداخت مستمری می‌تواند وجود داشته باشد و اگر این عدد پایین‌تر از این بیاید بحران تامین اجتماعی ابعاد گسترده‌تری به خود می‌گیرد، بر این اساس نیاز است که اصلاحات ساختاری زیادی در تامین اجتماعی انجام شود که یکی از این اصلاحات افزایش سن بازنشستگی است که بسیاری از کشور‌های پیشرفته و توسعه یافته نیز آن را انجام داده‌اند.
«امان‌الله قرایی‌مقدم» جامعه‌شناس در بررسی عوامل روی آوردن جوانان به جرایم مختلف می‌گوید: نوع جرایم، خشونت و حتی خودکشی یا ارتکاب به قتل در میان دختران و پسران متفاوت است و به شیوه‌های مختلف صورت می‌گیرد، اما دختران و پسران جوانی که مرتکب جرم‌های مختلفی می‌شوند ریشه آن را می‌توان در خانواده‌های‌شان جست‌وجو کرد.
رئیس مرکز کاشت حلزون شنوایی بیمارستان لقمان حکیم، بر اهمیت تشخیص علائم کم شنوایی و ناشنوایی در کودکان تاکید کرد.
فوق تخصص روماتولوژی در رابطه با سن ابتلا به بیماری پوکی استخوان گفت: با افزایش سن، تراکم استخوان هم کاهش پیدا می‌کند، اما ممکن است افراد به خاطر برخی مشکلات در سنین پایین نیز مستعد پوکی استخوان باشند.
سن خواب یک سن پیش بینی شده است که بر اساس کیفیت خواب با سلامت فرد مرتبط است؛ بنابراین برای مثال، اگر ویژگی‌های خواب ده‌ها فرد ۵۵ ساله را تجزیه و تحلیل کنید و آن‌ها را میانگین بگیرید، ایده‌ای خواهید داشت که خواب در آن سن چگونه است.
حتی اگر سن خواب شما بیشتر از سن تقویمی باشد، به این معنی نیست که خطر مرگ و میر شما بالاتر خواهد بود.آدم‌هایی را می‌بینید که در ۹۰ سالگی سیگار می‌کشند و الکل می‌نوشند و از خود می‌پرسید: چطور این شخص این همه مدت زنده مانده است؟
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: سن اعتیاد در ایران ۲۴ سال است این در حالی است که میانگین جهانی ۱۹ سال است. البته مواردی هست که کمتر از این سن هم مصرف مواد مخدر را شروع کرده باشند.
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور گفت: این صندوق از زمان تأسیس تاکنون یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر بیمه شده فعال دارد.
با حضور مسئولان بنیاد نیکوکاری یاس وابسته به گروه مالی گردشگری و جمعی از مقام های محلی، سه مدرسه در سه روستای استان لرستان افتتاح شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ