دست‌وپا زدن رسانه‌های بیگانه برای اخراج سفیران ایران از کشورهای غربی این روزها همچنان ادامه دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه های رژیم صهیونیستی از تلاش نخست وزیر این رژیم برای ارعاب مقامات نظامی ارتش و مخفی نگه داشتن جدی بودن اوضاع از افکار عمومی خبر دادند.
رسانه‌های عبری زبان مدعی مشارکت فرانسه در وساطت برای آرام‌سازی اوضاع و کاهش تنش بین رژیم صهیونیستی و حزب الله جهت ممانعت از درگیری در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی شدند.
رسانه‌های ایتالیایی خبر داده‌اند که به دلیل نگرش مدیران پورتو، تیم میلان از تلاش برای جذب مهدی طارمی دست کشیده است.
رسانه های صهیونیستی گزارش داده‌اند که واشنگتن تلاش دارد تا نتانیاهو را از صحنه مذاکرات هسته ای با ایران دور کند.
وزارت خارجه روسیه تلاش رسانه‌ای غرب را برای توجیه اظهارات جنجالی سناتور آمریکایی را رد کرد.
بررسی محتوای منتشرشده از سوی این رسانه‌ها با تصاویر اصلی، اما از واقعیتی دیگر پرده برمی‌دارد. رسانه‌های بیگانه به شکل ناشیانه‌ای با تقطیع بخشی از این دیدار درخواست دانشجویان برای گرفتن چفیه یادگاری از رهبر انقلاب را به بخش دیگری چسبانده و تلاش کردند نتیجه مطلوب خود را بگیرند؛
رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که هم‌اکنون کشورهای قطر و امارات در حال رایزنی با طرف‌های درگیر برای برقرار آتش‌بس در نوار غزه هستند.
رئیس جمهور سوریه از تلاش رسانه‌های دشمن برای انعکاس تصویر دروغین شکست ملت‌ها در میادین جنگ و تحریم انتقاد کرد.
به دنبال جنجال‌های رسانه‌های اجتماعی، گری لینکر به عنوان مجری به برنامه اصلی بازخواهد گشت.
مأمور سابق اطلاعاتی آمریکا اعلام کرد هیاهوی اخیر مقامات و رسانه‌های آمریکا پیرامون بالون‌ها و «پرنده‌های ناشناس» تلاشی برای منحرف‌کردن توجه خبرنگاران از نتیجه تحقیقات انفجار نورد استریم است.
رسانه های رژیم صهیونیستی از تیراندازی نظامیان اشغالگر به سمت دو نفر در نزدیک خط آتش بس در منطقه جولان اشغالی به اتهام تلاش برای نفوذ به شهرک های صهیونیست نشین و شهادت یکی از آنها خبر دادند.
بر اساس اعلام این رسانه، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در اولین تماس تلفنی خود با «آنتونی بلینکن» همتای آمریکایی خود، در خصوص توافقات عادی سازی و تلاش های مشترک برای جلوگیری از آنچه وی مدعی دستیابی ایران به سلاح هسته ای شد، گفتگو کرد.
صهیونیست ها در دهه گذشته با دیپلماسی عمومی و رسانه ای بسیار تلاش کرده اند برای خود در جامعه عربی ومنطقه پرستیژ کسب کنند، اما خارج از توافقات دیپلماتیک، با واقعیت متفاوت و تلخی روبرو شده اند.
خانه سینما که طی این مدت در مقابل شهادت ده‌ها نفر از مردم و نیرو‌های مدافع وطن توسط تروریست‌ها و اراذل اجاره ای، تلاش در جهت تجزیه کشور و پمپاژ گسترده و بی‌سابقه دروغ توسط رسانه‌های بیگانه با هدف ایجاد ناآرامی سکوت کرده بود، در واکنش به بازداشت برخی سینماگران به اتهاماتی، چون نشر اکاذیب و همراهی با رسانه‌های بیگانه عصر روز دوشنبه ۳۰ آبان بیانیه‌ای را صادر کرد.
خانه سینما که طی این مدت در مقابل شهادت ده‌ها نفر از مردم و نیرو‌های مدافع وطن توسط تروریست‌ها و اراذل اجاره ای، تلاش در جهت تجزیه کشور و پمپاژ گسترده و بی‌سابقه دروغ توسط رسانه‌های بیگانه با هدف ایجاد ناآرامی سکوت کرده بود، در واکنش به بازداشت برخی سینماگران به اتهاماتی، چون نشر اکاذیب و همراهی با رسانه‌های بیگانه عصر روز دوشنبه ۳۰ آبان بیانیه‌ای را صادر کرد.
منابع رسانه ای از تلاش نافرجام تروریست های جبهه النصره برای حمله پهپادی به پایگاه روسی «حمیمیم» و حملات مشترک روسیه و سوریه علیه آنها خبر دادند.
نوری گفت: رسانه های خارجی و فضای مجازی که از سوی معاندین هدایت و مدیریت می شوند درباره اغتشاشات جوسازی کرده و تلاش داشتند علیه دانش آموزان کشورمان کارهایی را انجام دهند؛ برای مثال در ماجرای استان اردبیل مشاهده کردید که اتفاقی رخ نداد ولی سعی کردند جوسازی کنند؛ در قضیه استان اردبیل نیروی انتظامی وارد مدرسه نشده است اما آنها بدنبال فضاسازی منفی علیه جمهوری اسلامی هستند.
رسانه‌های ضد انقلاب با سانسور حضور مردم در رویدادهای مهم تلاش می‌کنند ذهن جامعه با چالش مواجه شود تا تاکتیک خود که ترکیبی از فشار و چانه زنی است را دنبال کنند!
همزمان با فراخوان گسترده رسانه‌های معاند خارجی برای سوءاستفاده از موضوع درگذشت مرحومه «مهسا امینی» به جهت ایجاد آشوب، از عصر امروز (دوشنبه) تجمعات محدودی در سطح تهران شکل گرفت.
«دیپلماسی شهروندی» از جمله رویکردهای مدیریت شهری در دوره‌ای است که رسانه‌های فارسی‌زبان به‌ صورت شبانه روز در حال سیاه‌نمایی از کشورمان هستند.
سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه با بیان اینکه رسانه‌های دشمن تصویر واقعی نظام جمهوری اسلامی ایران را نشان نمی‌دهند، گفت: دشمن همه تلاش خود را به‌کار گرفته است تا افکار عمومی را مورد هجمه سازمان‌دهی شده قرار داده و امید را از جامعه بگیرد.
وزیر آموزش‌وپرورش گفت: در برابر رسانه‌های ما، همواره رسانه‌های دشمن تلاش کرده‌اند تا حقایق و دستاوردها را وارونه جلوه دهند بنابراین ضروری است رسانه‌های داخلی قوی عمل کنند.
رسانه های غربی اعلام کردند که نویسنده مرتد کتاب آیات شیطانی امروز به تلاش برای ارتکاب قتل درجه دو متهم شده است.
مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری آریا زیگورات اعلام کرد: تبدیل هتل‌های فرودگاهی به بهترین رتبه هتلی در کشور و راه‌اندازی خدمات جدید هتلی از مهم‌ترین برنامه‌های سال ۱۴۰۱ این شرکت است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ