منابع عبری با اشاره به ادامه تلاش های نتانیاهو در راستای تصویب اصلاحات قضایی مدنظر خودش، از کشیده شدن دامنه اختلافات در اسرائیل به سطح نظامیان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به‌دنبال وصول گزارش‌هایی پیرامون بروز اختلالات مرموزی در عرضه‌ی برخی داروهای حیاتیِ بیماران و تشدید ناموجه این اختلالات در مقاطع خاص (همچون دوره‌ی فراگیری ویروس کرونا در کشور)، این وزارت‌خانه بررسی و ریشه‌یابی مسئله را در دستور کار خود قرار داد.
یک رسانه عرب زبان به تشدید اختلافات سیاسی میان گروه‌های سیاسی مدنی عراقی پرداخته است.
گروهک‌های تروریستی ضدانقلاب پس از شکست پروژه‌های آشوب طلبانه که از سال گذشته آغاز شد و طرح‌های تجزیه طلبانه شان با مخالفت سایر گروه‌های معاند روبرو شد، دچار اختلاف درونی شدید شدند؛ اختلافاتی که به عملیات حذف فیزیکی مخالفین انجامید و جدیدترینش درگیری روز ۳۱ خرداد میان دو شاخه از گروهک تروریستی کومله کردستان بود که منجر به هلاکت دو عضو این گروهک و تشدید اختلافات میان آن‌ها بود.
متهم گفت: در سال‌های گذشته با همسرم اختلاف پیدا کرده بودیم، اما این اواخر به‌دلیل اینکه قصد داشتم با فرزندانم به کانادا سفر کنم و او مخالف این مهاجرت بود، اختلافات ما تشدید شد. برای همین تصمیم گرفتم تا همسرم را به قتل برسانم.
منابع عبری با اشاره به تشدید انتقادات از نتانیاهو در سطوح مختلف جامعه، احزاب و مقامات اسرائیلی، از رسیدن اختلافات درون خانوادگی وی نیز به سطح هشدار خبر می‌دهند.
منابع عبری با اشاره به تشدید انتقادات از نتانیاهو در سطوح مختلف جامعه، احزاب و مقامات اسرائیلی، از رسیدن اختلافات درون خانوادگی وی نیز به سطح هشدار خبر می‌دهند.
رئیس رژیم صهیونیستی مجددا نسبت به فروپاشی این رژیم در سایه تشدید اختلافات داخلی هشدار داد.
تشدید اختلافات داخلی رژیم صهیونیستی برای چندمین بار با واکنش رئیس این رژیم همراه شد و او اذعان کرد که اسرائیل با بحران تاریخی داخلی مواجه است و سخت ترین لحظات خود را تجربه می کند.
یک روزنامه آمریکایی معتقد است که بنیامین نتانیاهو با دو چالش مواجه است: نخست اختلافات عمیق داخلی است که ماهیت «اسرائیل» را تهدید می‌کند و دوم، احتمال تشدید و انفجار درگیری با فلسطینی‌ها است.
همزمان با تشدید بحران در جامعه صهیونیستی و کشیده شدن این اختلافات به سطوح بالای نظامی و سیاسی، سفیر رژیم صهیونیستی در کانادا در اعتراض به سیاست های نتانیاهو استعفا کرد.
مقامات آمریکایی و عربستانی، سه ماه پس از اینکه روابطشان به پایین‌ترین حد تاریخی رسید، گفتند که دولت بایدن تهدیدات خود مبنی بر انتقام از عربستان را به‌دلیل کاهش تولید نفت در سال گذشته کنار گذاشته و در تلاش هستند تا هماهنگی‌های امنیتی خود را برای مقابله با ایران در سال۲۰۲۳ افزایش دهند. «دیون نیسنباوم» «استفن کالین» و «نانسی یوسف» در گزارش ۵ژانویه۲۰۲۳ در وال استریت ژورنال نوشتند، مقامات به نشانه‌هایی از بهبود همکاری آمریکا و عربستان در هفته‌های اخیر اشاره کردند؛ زیرا کاهش قیمت بنزین در ایالات متحده، نتایج بهتر از انتظار انتخابات میان‌دوره‌ای برای دموکرات‌ها و تشدید نگرانی‌ها درباره ایران باعث شد تا از شدت نزاع و اختلافات طولانی مدت دو کشور کاسته شود. دلیل این تنش آن بود که سعودی‌ها درخواست‌های کاخ سفید برای به تعویق انداختن کاهش تولید را رد کردند. تصمیم تولید تنها یک ماه قبل از انتخابات میان‌دوره‌ای به نگرانی از تورم دامن زد و رئیس‌جمهور بایدن قول داد با کنگره برای تحمیل «عواقب» نامشخص بر عربستان سعودی همکاری کند.
منابع عبری از تشدید اختلافات در روند تشکیل کابینه جدید رژیم صهیونیستی به نخست وزیری بنیامین نتانیاهو خبر می دهند.
منابع عبری از تشدید اختلافات میان اعضای ائتلاف راستگرایان افراطی به رهبری نتانیاهو در راستای تشکیل کابینه جدید خبر می دهند.
سرکرده گروهک تروریستی احرار الشام به خاطر اختلافات درون گروهی برکنار و سرکرده جدید برای این گروهک انتخاب شد.
روحانی: این جنایت نباید سبب شکاف در ملت ایران و تشدید اختلافات دشمن‌خواسته گردد، چون تک تک مردم ایران از هر نوع خشونت نفرت دارند و ما می‌توانیم با گفت‌وگو درون ایران اسلامی مشکلات خود را حل کنیم.
رئیس اسبق شاباک در یادداشتی با هشدار نسبت به تشدید اختلافات داخلی در رژیم صهیونیستی، گفته است که تل آویو در آستانه جنگ داخلی قرار دارد.
درپی پررنگ شدن اختلافات آمریکا و عربستان پس از تصمیم اوپک پلاس فیلمی از وزیر انرژی سابق سعودی در فضای مجازی عربستان، درحال بازنشر شدن است.
درپی پررنگ شدن اختلافات آمریکا و عربستان پس از تصمیم اوپک پلاس فیلمی از وزیر انرژی سابق سعودی در فضای مجازی عربستان، درحال بازنشر شدن است.
درپی پررنگ شدن اختلافات آمریکا و عربستان پس از تصمیم اوپک پلاس فیلمی از وزیر انرژی سابق سعودی در فضای مجازی عربستان، درحال بازنشر شدن است.
اختلاف میان قالیباف و پایداری‌ها تازگی ندارد، اما به نظر می‌رسد بعد از اتفاقات این روزها در فضای سیاسی و اجتماعی این اختلافات تشدید شده است.
تنش مرزی بین این دو جمهوری شوروی سابق معمولا هرچند وقت یکبار تشدید می شود اما خیلی زود هم فروکش می کند. روسیه در هر دو کشور پایگاه نظامی دارد و این هفته خواستار خویشتنداری طرفین و گفت‌وگو برای حل اختلافات شد.
سخنگوی وزارت خارجه در پی درگیری‌های مرزی بین جمهوری تاجیکستان و جمهوری قرقیزستان، با ابراز نگرانی از تشدید این درگیری‌ها، خواستار آتش بس پایدار و حل و فصل اختلافات شد.
کاخ سفید در بیانیه اظهار داشته است: اکنون زمان گفت‌وگو است نه تشدید درگیری‌ها. ما همه جریان‌های سیاسی در عراق را دعوت می‌کنیم آرامش خود را حفظ کرده و از خشونت پرهیز کنند و اختلافات سیاسی را از طریق روندهای سیاسی تحت نظر قانون اساسی عراق حل و فصل کنند.
جنگ اوکراین بر قیمت‌های جهانی کالا‌ها فشار وارد کرده، اختلالات زنجیره تامین را تشدید کرده و به افزایش تورم در بیشتر نقاط جهان دامن زده است. عوامل دیگری مانند سیاست کووید صفر چین نیز بر رشد اقتصادی تاثیر می‌گذارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ