رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه خشم دشمن از سپاه به دلیل برهم زدن معادلات «خاورمیانه آمریکایی» است، اظهار داشت: خطای محاسباتی می‌تواند هزینه‌ سنگینی برای اروپا به بار آورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هیچ یک از اعضای کادر فنی پورتو در مصاحبه پس از بازی با اسپورت تی وی شرکت نکردند.
ژرژ ژسوس، سرمربی الهلال، از حضور نیمار در فهرست دعوت شده به اردوی تیم ملی برزیل ابراز ناراحتی کرد.
لوران بلان، سرمربی لیون، پس از شکست تیمش برابر مون پولیه از سوالات خبرنگاران عصبانی شد.
یورگن کلوپ در نشست خبری بعد از دیدار تیمش با بورنموث از اخراج الکیس مک‌آلسیتر انتقاد کرد و گفت لیورپول علیه این تصمیم داور شکایت کرده و خواهان ملغی شدن کارت قرمز او خواهد شد.
رئال مادرید با جذب 6 بازیکن آکادمی فوتبال اتلتیکو باعث خشم شدید مدیران این باشگاه شد.
اساسا و از لحاظ تکاملی خشم برای محافظت از خود در برابر دشمن یا خطر طراحی شده است. خشم به ما انگیزه می‌دهد که نسبت به تهدیدات توجه کنیم و تمرکز ما را بیشتر می‌کند. هنگامی که ما مورد تهدید یا حمله قرار می‌گیریم، خشم فعال می‌شود و ما را وادار می‌کند که برای دفاع از خود سریع و با قدرت عمل کنیم.
تنش بین نواک جوکوویچ و کمرون نوری در مسترز رم سوژه رسانه های مختلف شد.
هانس یواخیم واتسکه، مدیرعامل بروسیا دورتموند، قصد ندارد به اشتباهات داور دیدار برابر بوخوم دامن بزند.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس امروز در بیانیه‌ای تاکید کرد: عملیات رام الله نتیجه طبیعی خشم فلسطینیان علیه دشمن صهیونیستی است.
کیهان نوشت: افراد مشهور و رسانه‌های زنجیره‌ای این جریان (غربگرا) مسئولین را از عواقب و هزینه‌های سنگین مقابله با بدحجابی می‌ترسانند و این‌گونه القا می‌کنند که جامعه تاب اجرای هیچ‌گونه برخوردی در این خصوص را ندارد و التهاب و خشم عمومی مردم دامن مسئولین و کشور را خواهد گرفت!
آنتوان گریزمان، مهاجم تیم ملی فرانسه، از تصمیم احتمالی دیدیه دشان برای اهدای بازوبند کاپیتانی به کیلیان امباپه بسیار عصبانی است.
نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در واکنش به توافق تهران و ریاض در زمینه ازسرگیری روابط دیپلماتیک، گفت: هر اقدامی که موجب خشم دشمن صهیونیستی بشود، گامی در جهت صحیح است.
سرپرست عملیات ISAR، استیون بایر گفته است که «وضعیت امنیتی در مناطق زلزله‌زده تا اندازه‌ای در حال بدتر شدن است. وی گفته است با توجه به گذشت زمان بیشتر از زلزله و کاهش امید برای پیدا شدن نجات‌یافتگان از زیر آوار، چنین شرایطی عادی است. بخشی از این امر به دلیل این است که ذخایر غذا در حال پایان یافتن است، آب در حال تمام شدن است و مردم دنبال آب و غذا می‌گردند. عامل دوم این است که به شکل روزافزونی امید برای پیدا کردن افراد زنده کمتر می‌شود و این ناامیدی به خشم دامن می‌زند.»
پوتین به‌شدت از زاکایف خشمگین است، اما این خشم، فعالیت‌های سیاسی بی‌وقفه زاکایف را متوقف نکرده است. ماموریت او زنده نگه‌داشتن ایده جمهوری ایچکری و برجسته کردن عصیان‌ها و تجاوز‌های فراوان پوتین و قدیروف است. زاکایف به محض ورود به لندن، با تبعیدیان روسی که دشمن سیاسی مشترکی داشتند - یعنی پوتین - متحد شد.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه خشم دشمن از سپاه به دلیل برهم زدن معادلات «خاورمیانه آمریکایی» است، اظهار داشت: خطای محاسباتی می‌تواند هزینه‌ سنگینی برای اروپا به بار آورد.
کریم بنزما، ستاره فرانسوی، شاید صحبت‌هایی را درباره تیم ملی این کشور و دیدیه دشان مطرح کند.
به نظر می‌رسد که رابطه بین کریم بنزما و دیدیه دشان بار دیگر تیره و تار شده است.
شرایط نه در رده ملی و نه باشگاهی چندان باب میل بنجامین پاوارد پیش نمی رود.
مدافع راست فرانسوی‌ها شانس آورد که غیبتش در زمین مسابقه به گل خوردن تیمش منجر نشد وگرنه معلوم نبود دشان چه بلایی سر او می‌آورد!
فرهاد دانشجو نیز در سخنانی خاطرنشان کرد: لازم است عامل نهفته خشم و بستری که برای آن مهیا بود تا مورد سوء استفاده دشمن قرار بگیرد،‌ مورد بررسی قرار گیرد و الگوهای ذهنی که باعث ایجاد خشم می شود، شناسایی شوند.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه آمریکایی‌ها از هر حرکت خوب، نوآورانه و خلاقانه ملت ایران احساس خشم و و از کاستی‌ها یا مشکلات و همچنین از ناامنی‌ها، احساس شعف و خوشحالی دارند، تصریح کرد: ملت بصیر ایران دشمن و ترفندهایش را به خوبی می‌شناسد.
نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه توطئه و خشم دشمن علیه جمهوری اسلامی ناشی از استیصال و درماندگی آن‌ها در برابر این نظام است، گفت: دشمنان ما در مسیر نابودی هستند و مدافعان آن‌ها در رسانه‌های معاند بدانند که عاقبتی جز دولت‌های وابسته در انتظار آن‌ها نیست.
اوج عصبانیت این مربی در کنفرانس خبری رخ داد؛ جایی که او تاکید کرد همین یک امتیاز هم حق تیمش نبوده و بازیکنانش را به ترسو بودن متهم کرد.
فعالیت‌های گسترده بارسلونا در تابستان امسال برای این تیم دشمنان زیادی تراشیده و کاتالانها را به لولوی جدید فوتبال تبدیل کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ