معاون اول قوه‏‬ قضاییه با بیان اینکه آمریکا ناقض حقوق بشر در جهان است، گفت: حقوق بشر آمریکا به معنای فروش اسلحه برای برهم زدن امنیت منطقه است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر ستاد حقوق بشر گفت:اینستاگرام از حذف بیش از ۳ میلیون پست مربوط به معامله سلاح جنگی در زمان اغتشاشات، بر اساس درخواست رسمی ایران خودداری کرد.
عضو حقوقدانان شورای نگهبان نوشت آمریکا در قضایای مختلف کوچک‌ترین وقعی به اصول حقوق بین‌الملل، حقوق بشر و حقوق بشردوستانه نگذاشته است.
در برنامه‌ای تلویزیونی تاکید شد آمریکا ادعای حقوق بشر دارد، اما خودش ناقض حقوق بشر در تمام ابعاد است و حقوق بشر در این کشور صرفاً در حد گفتار است.
ورامین- نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی آمریکا گفت: حقوق بشر بهانه آمریکا برای جنگ افروزی و کسب ثروت و منابع کشورها است.
سخنگوی وزارت خارجه چین امروز تصریح کرد: زندان گوانتانامو نمونه‌ای کوچک از حقوق بشر آمریکا است؛ لذا واشنگتن باید عذرخواهی کند.
فارین پالسی در گزارشی نوشته که گروهی از نمایندگان کنگره آمریکا در نامه‌ای به رئیس جمهور این کشور، خواستار تامین بمب‌های خوشه‌ای برای اوکرین شده‌اند!
غریب آبادی تصریح کرد: آمریکا بزرگترین دشمن بشر و حقوق بشر است شاید کمتر کشوری را سراغ داشته باشیم که چنین جنایاتی علیه بشریت انجام داده باشد از دخالت در امور سیاسی کشور‌ها تا نقض حقوق بشر از جمله اقدامات آمریکا است و امیدواریم این روشنگری از مرز‌های ایران فراتر رود و باید این جنایات در سطح بین‌المللی نمایان شود.
نشست هم‌اندیشی و هم‎افزایی ستاد مرکزی هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی با حضور دبیر ستاد حقوق بشر برگزار شد.
دبیر ستاد حقوق بشر در پیامی نسبت به قتل «جوردن نیلی» سیاه‌پوستی که در مترو نیویورک به خاطر فشار دادن گردنش به دست یک سفیدپوست جان باخت، واکنش نشان داد.
کنعانی نوشت: دفاع امثال ‎آمریکا از ‎حقوق بشر برای ملت‌ها و مظلومان دنیا گریه‌آور است. برای بشریت مصیبتی از این بالاتر نیست که مفاهیم و ارزش‌های انسانی در دست‌وپای سیاست باران بیفتد.
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکایی ها شعار حقوق بشر و دموکراسی سر می دهند اما در عمل نقض آشکار دموکراسی و حقوق بشر را دنبال می کنند.
معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: آمریکایی ها به اسم گسترش دموکراسی همواره حقوق بشر را نقض کرده اند و توجهی به خواست اصلی ملت ها نداشته اند.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: دولت آمریکا هیچ صلاحیتی برای سخن گفتن از ارزش‌های والای حقوق بشر در دیگر کشورها را ندارد.
دبیر ستاد حقوق بشر به رفتار خشونت آمیز پلیس آمریکا با یک زن سالخورده که منجر به مرگ وی شد و رفتارهای مشابه با دیگر بازداشت‌شدگان، واکنش نشان داد.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: نهادهای حقوق بشر از جمله شورای حقوق بشر متأسفانه توسط تعداد معدودی از کشورها به رهبری ایالات متحده به ابزاری برای پیشبرد سیاست خارجی تبدیل شده اند.
سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد در نشست شورای اجتماعی و اقتصادی این سازمان بیانیه‌ای در محکومتی پیش‌نویس قطعنامه آمریکا برای لغو عضویت ایران از کمیسیون مقام زن قرائت کرد.
وزارت امور خارجه چین اعلام کرد که آمریکا به جای انتقاد از سایر کشورها توجه خود را به مشکلات حقوق بشر در داخل این کشور معطوف کند.
رابرت مالی مدعی شد: قطعنامه شورای حقوق بشر سازمان ملل مورد حمایت بیش از ۲۴ کشور از سراسر دنیا قرار گرفت و بر خلاف ادعای حکومت ایران، اقدامی غربی نبود.
تصویب قطعنامه ضد ایرانی شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد با استقبال مقام‌های آمریکا رو‌به‌رو شد.
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران از تصویب قطعنامه علیه ایران در شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد استقبال کرد.
آمریکا و کشورهای اروپایی در ادامه حمایت‌ از اغتشاشات در ایران، یک قطعنامه ضدایرانی در شورای حقوق بشر سازمان ملل تصویب کردند.
گزارش سالانه وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران در خصوص نقض حقوق بشر در آمریکا و انگلیس با استناد به مصوبه سال ۱۳۹۱ مجلس شورای اسلامی منتشر شد.
نماینده دائم ایران در سازمان ملل گفت: تاریخ ثابت می‌کند آمریکا هرگز نگران حقوق بشر نبوده و برگزاری جلسات بین‌المللی درباره ایران دخالت در امور داخلی دولت حاکم و نقض آشکار منشور ملل متحد است.
وجهه آمریکا به عنوان کشوری که همواره داعیه حمایت از حقوق بشر را در عرصه جهانی دارد، با سفر بایدن به عربستان و اظهارات بن سلمان در خصوص عملکرد آمریکا در زندان ابوغریب به شدت خدشه‌دار شده‌است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ