معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: سمن‌ها و گروه‌های خودجوش، بدون ادعا اما در بطن مردم خدمت رسان هموطنان خود هستند که این ارزش بسیار والایی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
۲ کارخانه متوقف در استان فارس که با رفع موانع و مشکلات قضایی، احیاء شده‌اند، همزمان با سفر رئیس قوه قضائیه به این استان، به چرخه تولید بازگشتند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران گفت:با استفاده از ظرفیت‌های بنیاد نخبگان استان، دانش‌بنیانها، دانشگاه‌ها و شتاب‌دهنده‌ها نیازهای اولویت‌دار استان در حوزه‌های مختلف برطرف خواهد شد.
جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا، احصاء نیازمندی های ماموریتی و ارتقاء شاخص های اشراف اطلاعاتی را از ضروریات برگزاری ماموریت معنوی اربعین حسینی (ع) بر شمرد.
واگذاری سهام به فرهنگیان در قالب طرح ارزش مالکانه وارد فاز عملیاتی شده است. نحوه واگذاری این سهام مطابق مدل‌ها و فرمول‌های مالی احصاء و مجموع ارزش‌ها شامل ارزش روز دارایی، آورده دولت، سهم الشرکه فرهنگیان و سود سنواتی به یک میلیون و ۶٠٠ هزار فرهنگی اختصاص می‌یابد.
معاون اجرایی رئیس جمهور از تشکیل دبیرخانه و احصاء نظام مسائل خیرین و خیریه‌های کشور خبر داد.
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران گفت: با اجرای پویش «محله امن» درصدد هستیم تا آخرین وضعیت و مشکلاتی که در بافت‌ فرسوده وجود دارد را از منظر عمرانی، اجتماعی و ... احصا کنیم.
رئیس قوه قضاییه وزیر دادگستری را مکلف کرد تمامی لوایح معطل مانده در حوزه صیانت و حفاظت از اراضی و منابع طبیعی در دولت و مجلس را احصاء و پیگیری کند.
رئیس قوه قضاییه به دبیرخانه شورای عالی حفظ حقوق بیت‌المال تکلیف کرد که تا پایان اردیبهشت ماه سال آتی احکام اجرایی نشده قلع و قمع مستحدثات غیرمجاز را احصا کند.
رئیس قوه قضاییه به دبیرخانه شورای عالی حفظ حقوق بیت‌المال تکلیف کرد که تا پایان اردیبهشت ماه سال آتی احکام اجرایی نشده قلع و قمع مستحدثات غیرمجاز را احصا کند.
رئیس قوه قضاییه گفت:مسئولان سازمان تعزیرات تمامی موارد اختلافی و موارد ناظر بر برداشت‌های متفاوت از قانون را احصاء کرده و به ما در قوه قضاییه اعلام کنند تا ما نسبت به رفع یا تغییر یا اصلاح آنها اقدام کنیم.
رئیس قوه قضائیه گفت: مسئولان سازمان تعزیرات تمامی موارد اختلافی و موارد ناظر بر برداشت‌های متفاوت از قانون را احصاء کرده و به ما اعلام کنند تا نسبت به رفع یا تغییر یا اصلاح آن اقدام کنیم.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات گفت: پیش‌بینی و احصاء نیازمندی‌های مردم توسط فعالان دانش‌بنیان، موفقیت پروژه‌های فناورانه را تضمین می‌کند.
رئیس کل دادگستری استان تهران به یکی از معاونان خود ماموریت داد که نسبت به احصاء اهمال و ترک فعل احتمالی دستگاه‌ها در حوزه قانون هوای پاک اقدام کند.
رئیس کل دادگستری استان تهران به یکی از معاونان خود ماموریت داد که نسبت به احصاء اهمال و ترک فعل احتمالی دستگاه‌ها در حوزه قانون هوای پاک اقدام کند.
علی القاصی در پی تشدید آلودگی هوای تهران و به‌مخاطره افتادن سلامت عمومی جامعه به‌عنوان یکی از مصادیق حقوق عامه دستور تشکیل کمیته مشترک به‌منظور احصاء اهمال و ترک فعل احتمالی دستگاه‌ها در حوزه قانون هوای پاک را صادر کرد.
رئیس کل دادگستری استان تهران دستور تشکیل کمیته مشترک به‌منظور احصاء ترک فعل احتمالی دستگاه‌ها در حوزه قانون هوای پاک را صادر کرد.
القاصی در پی تشدید آلودگی هوای تهران و به‌مخاطره افتادن سلامت عمومی جامعه ،دستور تشکیل کمیته مشترک به‌منظور احصاء ترک فعل احتمالی دستگاه‌ها در حوزه قانون هوای پاک را صادر کرد.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: تمامی مباحث مرتبط با حوزه محیط زیست احصاء و شاخص گذاری شوند.
سرپرست مرکز ملی هوا می‌گوید برای نخستین بار ۱۰۰ هزار میلیارد تومان در بودجه ۱۴۰۲ برای حمایت از قانون هوای پاک احصاء شده و با این موضوع برنامه‌های مقابله با آلودگی هوا بسیار بهتر اجرا می‌شود.
احصاء شناسه (کد) کالاهای مرتبط با محصولات دانش بنیان مبتنی بر نظام هماهنگ توصیف و شناسه‌گذاری کالاها یکی از ضروریاتی است که در قانون جهش تولید دانش بنیان بر آن تاکید شده است.
پس از احصا و شناسایی نیازها و مشکلات قانون پیشین چک، در سال ۱۳۹۷ قانون جدید چک توسط نمایندگان مجلس تدوین و به بانک مرکزی برای اجرا ابلاغ شد که برای مردم سوالات زیادی مطرح کرد.
معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: احصاء و شناسایی ظرفیت‌های عملیاتی و توانمندی شهر تهران در دستور کار سازمان قرار گرفته است.
وزیر امور اقتصادی و دارایی از احصاء ۸۳ عنوان مجوز و پروانه صنفی صنوف مختلف برای نخستین بار از آغاز فعالیت هیئت مقررات زدایی و بهبود فضای کسب و کار خبر داد.
مدیر بانک سلولهای انسانی و جانوری مرکز ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران گفت: حفاظت از ذخایر ژنتیکی اسب کاسپین  به عنوان میراث ملی کشور ضروری است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ