رئیس‌جمهور درباره رفع اختلالات اخیر اینترنت، گفت: وزارت ارتباطات با دقت مواردی از این دست را پیگیری کند تا خللی در فعالیت کسب‌وکارهایی که در بستر فضای مجازی، جریان دارد ایجاد نشود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اینکه هدف اصلی جریان شریان چیست، سوالی است که با حدس و گمان می‌توان به آن پاسخ داد. اما براساس یکی از این گمانه‌ها، احتمالا ماموریت اصلی شریان به زیرکشیدن محمدباقر قالیباف از ریاست مجلس یا حتی ناکام گذاشتن او برای نشستن بر جایگاه هیات رئیسه مجلس در صورت ورود مجدد به مجلس شورای اسلامی است.
به نظر می رسد نخستین ماموریت روسیه به ماه پس از حدود نیم قرن با چالشی جدی روبرو شده است.
رضا اسدی جلوتر از رضاییان و مغانلو پشت ضربه پنالتی قرار گرفت تا پنالتی‌زن اول تیمش لقب بگیرد.
یکی از مسئولان نظامی صهیونیست فاش کرد که ماموریت پهپاد شکارشده توسط مبارزان مقاومت در غزه محرمانه بوده است.
منچسترسیتی قصد دارد کائورو میتوما، ستاره ژاپنی، را به عنوان جانشین ریاض محرز به خدمت بگیرد.
رئیس جمهور آمریکا مشاور امنیت ملی خود را به جده عربستان فرستاده است تا شرایط را برای عادی سازی روابط میان ریاض و تل آویو هموار کند.
مهاجم سابق هوادار بعد از گذراندن فصلی نسبتا موفق همراه این تیم لیگ 23 را در خط حمله ذوب آهن توپ می زند.
بارسلونا در شرایط فعلی نمی‌تواند برای جذب ژوائو فلیکس، ستاره پرتغالی، اقدام کند و باید دست به فروش بازیکنانش بزند.
دبیر کل اتحادیه عرب به آمریکا رفته و قرار است که با وزیر خارجه آمریکا درباره مسائل دارای اهمیت مشترک در حوزه سیاسی، امنیتی، اقتصادی و اجتماعی رایزنی کند.
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: ماموریت جدید رئیس‌جمهور به وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درباره ترویج و رفع موانع توسعه فرهنگ عفاف و حجاب است که اقدامات آن در حال انجام است.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، هفته آینده با کایل واکر جلسه‌ای برگزار خواهد کرد تا درباره آینده‌اش با او صحبت کند.
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس به اصرار هواداران برای پی بردن به سرنوشت علیرضا بیرانوند واکنش نشان داد.
رئیس‌جمهور در پی افزایش قیمت محصولات پتروشیمی بدون اخذ مجوزهای لازم، به وزیر دادگستری مأموریت داد با بررسی دقیق اسناد و دلایل این افزایش قیمت، با متخلفان برخورد قاطع و مقتضی صورت گیرد.
فیلم «چالش» با موضوع اعزام یک جراح به ایستگاه فضایی برای جراحی فضانورد آسیب‌دیده روز پنجشنبه ۳۱ فروردین‌ماه در سینما‌های روسیه به نمایش درآمد. به گزارش خبرگزاری فرانسه، روسیه در اکتبر ۲۰۲۱، یک بازیگر و یک کارگردان را برای ۱۲ روز به ایستگاه فضایی اعزام کرد تا برداشت صحنه‌هایی از نخستین فیلم فیلمبرداری شده در فضا انجام شود. گزارش‌ها حاکی از آن است که تیم روسی، پروژه هالیوودی «ماموریت غیرممکن» با حضور تام کروز و مشارکت ناسا و اسپیس اکس را شکست داده‌اند. ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه در نمایش خصوصی این فیلم در اوایل ماه جاری از آن تمجید کرده بود.
سفیر ایران در سوریه به مناسبت پایان مأموریت خود در این کشور نشان عالی شایستگی را از سوی رئیس‌جمهور سوریه دریافت کرد.
رئیس‌جمهور به تیم اقتصادی دولت مأموریت داد با استفاده از نظرات کارشناسان خبره و دلسوز و نمایندگان، بهره‌‌گیری از همکاری دیگر بخش‌ها، همه توان خود را برای اجرای سیاست‌های ارزی در جهت ایجاد ثبات در بازار و رفع نگرانی‌ها در این زمینه به کار گیرد.
شمخانی در دیدار با ایگور لویتین دستیار ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه با اشاره به تلاش مشترک دو کشور برای سرعت بخشیدن به تکمیل کریدور شمال- جنوب اظهار کرد: ساخت راه آهن رشت- آستارا به عنوان تکمیل کننده کریدورشمال - جنوب که قرار است با سرمایه گذاری روسیه انجام شود تحولی راهبردی در مبادلات تجاری و ترانزیت کالا در منطقه ایجاد خواهد کرد.
رئیس جمهور از همه مسئولان به ویژه مدیران دستگاه‌های دولتی خواست در کنار ارائه گزارش‌های امیدبخش، درباره آن دسته از اقدامات که به دلایل مختلف به سرانجام نرسیده نیز به مردم گزارش دهند و با اشاره به ضرورت تهیه پیوست رسانه‌ای برای طرح‌ها و اقدامات دولت، مسئولان اطلاع‌رسانی بخش‌های مختلف دستگاه‌های اجرایی و نیز سخنگویان دولت را مکلف کرد، به شکل مستمر برای بهبود نحوه اطلاع‌رسانی از عملکرد دولت برنامه‌ریزی کنند.
رئیس‌جمهور گفت: نه فقط سازمان بهزیستی، بلکه همه دستگاه‌ها مأموریت دارند زمینه رشد، شکوفایی و اشتغال معلولان را فراهم کنند.
رئیس جمهور، وزیر ارتباطات را مامور کرد وضعیت کسب و کارها در بستر اقتصاد دیجیتال را به دقت رصد و مشکلات و مانع احتمالی پیش‌روی کسب و کارها را با سرعت و جدیت پیگیری کند.
رجب طیب اردوغان می‌گوید ماموریت امداد و نجات در محل حادثه انفجار معدن زغال سنگ در شمال ترکیه تکمیل شده است.
در پی حوادث اخیر زاهدان، احمد وحیدی برای بررسی همه‌جانبه موضوع و ارائه گزارش جامع از ریشه‌ها، علل و عوامل موضوع از سوی رئیس‌جمهور مأمور شده است.
توضیحات رئیس‌جمهور درخصوص ماموریت‌های مهم وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی را مشاهده می‌کنید.
رئیس‌جمهور درباره رفع اختلالات اخیر اینترنت، گفت: وزارت ارتباطات با دقت مواردی از این دست را پیگیری کند تا خللی در فعالیت کسب‌وکارهایی که در بستر فضای مجازی، جریان دارد ایجاد نشود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ