«سیدعمار حکیم»، رهبر جریان حکمت ملی عراق، در دیدار شماری از مدیران و فعالان رسانه‌ای جمهوری اسلامی ایران بر اهمیت روابط عراق و ایران و راه‌های گسترش آن در همه عصه‌ها تأکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هیات پارلمانی ایران در ادامه دیدارهای خود در بیروت، با سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان دیدار و درباره آخرین تحولات و اوضاع لبنان، فلسطین و منطقه گفتگو کرد.
رهبر جریان حکمت ملی عراق در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی و هیئت رسانه‌ای و علمی همراه وی، خواستار تبادل تجربه عراق و استان قدس رضوی شد.
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیات همراه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیات همراه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.
ورامین- سخنگو و دبیر هیات دولت با دو خانواده شهید مدافع حرم در ورامین دیدار کرد.
یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که نمایندگان در آستانه آغاز چهارمین سال فعالیت مجلس یازدهم در روز چهارشنبه هفته جاری به دیدار مقام معظم رهبری می‌روند.
سرمربی تیم ملی و عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در حاشیه سمینار جام جهانی قطر دیدارهایی را برگزار کردند.
در دولت دوازدهم درباره دیدار به خانواده‌های شهیدان هواپیمای اوکراینی و اینکه اعضای هیات دولت به دیدار آنها بروند، تصمیم گرفته شد، هرچند که دولت درباره آن حادثه کاره‌ای نبود. من با 12 خانواده کشته‌شده‌های هواپیمای اوکراینی دیدار کردم و خیلی سخت و دردناک بود. آن زمان فشار و هجمه علیه دولت بسیار زیاد بود و این دیدارها رسانه‌ای نشد. من به عنوان معاون رئیس‌جمهور در شبکه‌های صدا و سیما سانسور می‌شدم، فقط در شبکه‌های استانی از من خبر می‌رفتند. منبع: خبرآنلاین
آقای عبداللطیف‌ رشید رئیس جمهور عراق و هیأت همراه عصر امروز شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.
هیات پارلمانی ایران که به سوریه سفر کرده است با وزیر خارجه این کشور دیدار کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان با «فالح الفیاض» رئیس هیات حشدالشعبی دیدار و گفتگو کرد.
سفیر ایران در کابل و سرکنسول‌های این کشور در افغانستان در دیدار با وزیر خارجه دولت موقت طالبان درباره گسترش همکاری‌ها بین دو کشور گفتگو کردند.
سفیر ایران در کابل و سرکنسول‌های این کشور در افغانستان در دیدار با وزیر خارجه دولت موقت طالبان درباره گسترش همکاری‌ها بین دو کشور گفتگو کردند.
یک هیات ۶ نفره بانوان از وزیران و رئیسان سازمان ها و وزارت خانه های مختلف نیکاراگوئه با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و در زمینه مسائل مختلف و از جمله همکاری های دوجانبه گفتن وگو کردند.
سخنگوی جبهه پنجشیر از دیدار نمایندگان خود با یک هیأت از آمریکا در ارتباط با افغانستان خبر داد.
هیات مدیره باشگاه پرسپولیس امروز در ورزشگاه کاظمی جلسه‌ای را با سرمربی تیم برگزار کردند.
فرمانده ناوگروه صلح و دوستی نیروی دریایی ارتش ایران با فرمانده حمل و نقل نیروی دریایی اندونزی دیدار و گفت‌وگو کرد.
محمدرضا ساکت عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با سرمربی تیم ملی دیدار کرد. ‌
وزیر امور خارجه در دیدار با سخنگوی انصارالله و رئیس هیات مذاکره‌کننده دولت نجات ملی یمن تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره حمایت خود را از خواست و اراده مردم یمن اعلام داشته است.
8 محوری که رهبر انقلاب اسلامی روز چهارشنبه در دیدار با رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت آنها را از جمله مسائلی خواندند که یاد آنها باید دائم در ذهن جامعه زنده باشد
روایت یک خبرنگار از حاشیه های دیدار هیئت دولت با رهبر انقلاب را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
هیات مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن در سفر به مسکو با معاون وزیر امور خارجه روسیه دیدار و رایزنی کرد.
مذاکرات ایران و ۱+۴ در سطح معاونان و مدیران سیاسی وزیران خارجه از روز پنجشنبه در وین پس از یک دوره طولانی وقفه در گفتگو‌های مستقیم از سر گرفته شد.
هیات مذاکره‌کننده جمهوری اسلامی ایران امروز به ریاست علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه جهت ادامه مذاکرات رفع تحریم وارد وین پایتخت اتریش شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ