«سیدعمار حکیم» رهبر جریان حکمت ملی عراق، در دیدار «باربارا لیف» معاون امور خاور نزدیک وزیر خارجه آمریکا روابط عراق و آمریکا و تحولات سیاسی عراق و منطقه را بررسی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه بر آمادگی کشورش برای حل و فصل بحران با اوکراین تاکید کرد.
معاون نماینده دائم چین در سازمان ملل متحد تاکید کرد که تنها یک توافق سیاسی می‌تواند جنگ اوکراین را حل و فصل کند.
نخست‌وزیر سابق پاکستان بر مذاکره فوری برای حل بحران این کشور تاکید کرد.
وزیر امور خارجه روسیه و فیصل مقداد، همتای سوری او بر راه حل جامع بحران سوریه بر اساس چارچوب آستانه تاکید کردند.
وزیر خارجه مصر ضمن تاکید بر حل و فصل سیاسی بحران سوریه گفت: بحران سوریه راهکار نظامی ندارد.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه تاکید کرد که ایروان و باکو با رعایت موافقت‌نامه‌های صورت گرفته می توانند به حل بحران قره‌باغ کمک کنند.
وزارت خارجه عراق در بیانیه‌ای با حمایت از نزدیکی مناسبات سیاسی عربستان و سوریه، تأکید کرد که از هر گونه تلاشی برای حل بحران سوریه حمایت می‌کند.
«ولودیمیر زلنسکی» عراق را کشوری محوری و مهم توصیف کرد و «محمد شیاع السودانی» نیز بر ضرورت حل مسالمت‌آمیز بحران اوکراین که باعث فجایع بسیاری شده است، تأکید کرد.
سرمربی سابق تیم دیناموزاگرب کرواسی تاکید کرد که تنها یک نفر مقصر بحران فعلی این باشگاه نیست.
رئیس  حزب دموکرات کردستان عراق در دیدار هیئت بلندپایه امریکایی بر نقش مهم عراق و اقلیم کردستان عراق در کمک به حل بحران انرژی در جهان تأکید کرد.
رئیس شورایی حزب الله لبنان با بیان اینکه هیچکس به تنهایی نمی تواند بحران این کشور را حل کند، تاکید کرد که تنها راه حل بحران لبنان گفتگو و تفاهم است.
میانه- نماینده مردم میانه در مجلس از بحران آب در روستاهای شهرستان میانه خبر داد و بر ضرورت حل مشکل آب روستاها تاکید کرد.
وزارت خارجه چین در واکنش به تحریم‌های اخیر اتحادیه اروپا علیه مقامات ایرانی، تاکید کرد که پکن با هرگونه تحریم غیرقانونی و یک‌جانبه ایران مخالف است.
نخست وزیر عراق تاکید کرد که راه حل بحران سیاسی کنونی عراق، بازگشت به میز گفتگو و مذاکره و کنار گذاشتن اختلافات با صداقت و امانت کامل است.
نخست وزیر عراق تاکید کرد که گفتگو تنها راه برای حل و فصل بحران کنونی این کشور است و در غیر این صورت منافع، امنیت و سلامت اجتماعی عراقی ها تحت الشعاع قرار خواهد گرفت.
عبدالله دوم پادشاه اردن در دیدار با شماری از شخصیت های سیاسی این کشور بر حل سیاسی بحران سوریه تاکید کرد.
نخست وزیر عراق و همتای لبنانی اش در حاشیه هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل دیدار و بر اهمیت گفتگو برای حل و فصل بحران های منطقه ای تاکید کردند.
نخست وزیر عراق و همتای لبنانی اش در حاشیه هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل دیدار و بر اهمیت گفتگو برای حل و فصل بحران های منطقه ای تاکید کردند.
رئیس جریان حکمت ملی عراق در دیدار با سفیر روسیه در بغداد تأکید کرد که بحران سیاسی در کشورش قابل حل است به شرط اینکه اراده لازم برای حل مشکلات وجود داشته باشد.
یک عضو ائتلاف فتح عراق تاکید کرد که مشکلات این کشور از طریق گفتگوی مسقتیم حل و فصل می شود.
رئیس ائتلاف الفتح عراق ضمن تاکید بر توقف خشونت و بکارگیری سلاح در این کشور، از گفتگو و تفاهم به عنوان راهکار حل بحران یاد کرد.
رئیس جمهوری عراق با تاکید بر ضرورت ایجاد نقشه راه برای حل و فصل بحران کنونی این کشور، گفت که تداوم شرایط فعلی غیر قابل قبول است.
یک سیاستمدار مستقل عراقی تاکید کرد که تشکیل دولت ملی انتقالی و برگزاری انتخابات زود هنگام راه حل خروج عراق از بحران سیاسی کنونی است.
نخست وزیر عراق تاکید کرد که تنها راه عبور از بحران فعلی که این کشور با آن دست و پنجه نرم می کند، گفتگو است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ