وزیر امور خارجه ترکیه گفت که نگرانی آنکارا درباره حمایت سوئد و فنلاند از سازمان های تروریستی، واقعی است و سوئد باید گام های ملموسی در این زمینه بردارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اعلام افزایش مجدد قیمت بنزین در ترکیه نگرانی هایی را برای قاچاق بنزین به این کشور همجوار به وجود آورده است؛ مسئولان شرکت ملی پالایش و پخش برای جلوگیری ازاین موضوع نیز تمهیداتی اندیشیده اند.
اعلام افزایش مجدد قیمت بنزین در ترکیه نگرانی هایی را برای قاچاق بنزین به این کشور همجوار به وجود آورده است؛ مسئولان شرکت ملی پالایش و پخش برای جلوگیری ازاین موضوع نیز تمهیداتی اندیشیده اند.
نگرانی این است که آیا تیم دوم ایران از بردن تیم دوم افغانستان اطمینان خاطر نداشت؟ قلعه‌نویی در روزی که مهدی طارمی، سردار آزمون و علیرضا جهانبخش، ستاره‌های فوتبال ایران را از ابتدا در ترکیب قرار داد، حتی حاضر نشد به بازیکنان جدیدی که به تیم ملی دعوت کرده؛ از‌جمله شهاب زاهدی و علی علیزاده در این دیدار بسیار ساده، چند دقیقه‌ای بازی دهد. آیا قلعه‌نویی نگران آن است که نتایجش از همین ابتدا با واکنش منتقدان همراه شود؟
رییس جمهور ترکیه گفت: موضع ایران موجب برآشفتن ما و آذربایجان می‌شود. در واقع ایران باید نگران باشد. امیدواریم رفتار مثبتی در زمینه این مسئله داشته باشند تا بتوانیم ترکیه، آذربایجان و ایران را متصل کنیم. حتی ممکن است خط پکن-لندن را هم باز کنیم.
رییس جمهور ترکیه گفت: موضع ایران موجب برآشفتن ما و آذربایجان می‌شود. در واقع ایران باید نگران باشد. امیدواریم رفتار مثبتی در زمینه این مسئله داشته باشند تا بتوانیم ترکیه، آذربایجان و ایران را متصل کنیم. حتی ممکن است خط پکن-لندن را هم باز کنیم.
گزارش‌های تأیید نشده رسانه‌های ایران از این حکایت دارد که احتمالاً اولین گروه از جنگنده‌های سوخو 35 (نوع E) طی هفته‌های آتی از طرف روسیه به ایران تحویل داده خواهد شد. اگر جنگنده‌های سوخو۳۵ به همراه سامانه هوایی پیشرفته‌ای مانند اس-400 به ایران تحویل داده شود می‌تواند کار را برای اسرائیل و آمریکا در حمله به سایت‌های هسته‌ای ایران دشوار کند.
روزنامه کیهان که اردوغان را به ذیکتاتوری، بیگاری دادن به امریکا و ناتو متهم کرده بود، مدعی شد: روزنامه‌های زنجیره‌ای و تحت اجاره اصلاح‌طلبان ... به دروغ ادعا کرده بودند که کیهان از موفقیت اردوغان در انتخابات ترکیه نگران شده است!
حضور 10 بازیکن در خطر محرومیت نگرانی بزرگی را در اردوگاه سرخپوشان شکل داده و آنها امیدوارند بدون تلفات از بازی با مس کرمان خارج شوند.
رئیس جمهور ترکیه در رایزنی با رییس رژیم صهیونیستی در خصوص «افزایش حملات و اقدامات خشونت‌ آمیز در کرانه باختری» به اظهار نگرانی بسنده کرد.
وزیر منابع طبیعی عراق با اشاره به اینکه بیشتر آب عراق از ترکیه تامین می شود اعلام کرد: دجله و فرات مثل قبل نیستند و امروزه تبدیل به دو کانال آبی شده اند که تحت کنترل سدهای ترکیه هستند.
برخاستن دود و خروج خاکسترهای آتشفشانی از کوه های اطراف شهر قهرمان ماراش ترکیه، ساکنان این شهر را مجددا نگران ساخته است.
کریستین آتسو، بازیکن سابق چلسی و ستاره اهل غنا پس از خروج از زیر آوار شرایط خوبی دارد.
حسن عباس نژاد گفت: زلزله اتفاق افتاده در خوی نیز زلزله اول موجب ایجاد زلزله دوم و فعال شدن گسل شد که البته در اثر حرکات گسل راست گرد به وقوع پیوسته است. گسل ترکیه و سوریه دارای حرکت چپ کرد بوده و فاصله آن با گسل‌های آذربایجان در تبریز ۶۰۰ کیلومتر است بنابراین فعال شدن گسل تبریز به این علت ممکن نیست و جای نگرانی برای مردم وجود ندارد.
امیرعبداللهیان تاکید کرد: ما علاوه بر مردم عزیز ترکیه، نگران وضعیت ایرانیان و دانشجویان مقیم در مناطق زلزله زده هستیم و از مساعدت شما در کمک به وضعیت آنان سپاسگزاریم.
هافبک ملی‌پوش ایرانی: "حال من و مجید حسینی خوب است و نگران نباشید. ما این هفته بازی داشتیم و با تیم در شهر دیگری (گیرسون) بودیم. الان هم اینجا هستیم. زلزله باعث لغو بازی شده اما ما در این شهر زلزله را احساس نکردیم.
هافبک ملی‌پوش ایرانی تیم کایسری اسپور ترکیه از شرایط خود و دیگر هم‌تیمی ایرانی‌اش بعد از زلزله در این کشور خبر داد.
رئیس جمهور ترکیه مدعی شد که آزمایش های موشکی این کشور، یونان را نگران کرده است اما تا زمانی که آتن رفتار حکیمانه از خود نشان دهد، آنکارا با آن کاری ندارد.
دومین سفر وزیر خارجه امارات به دمشق و دیدار او با بشار اسد همزمان با خیز ترکیه برای همگرایی با سوریه، به شدت نگرانی کاخ سفید را به دنبال داشته است.
وزیر خارجه سوئد می گوید کشورش اقدامات لازم را در راستای توافق های دو جانبه با ترکیه بر سر استرداد نیروهای تروریستی صورت داده است.
فرمانده شبه نظامان قسد وابسته به آمریکا درباره حمله قریب الوقوع ترکیه به شمال سوریه ابراز نگرانی کرد.
وزرای دفاع روسیه و ترکیه در خصوص تحرکات جدید اوکراین در نبرد با روسیه گفتگو کردند.
در بحبوحه نگرانی سران اروپا درباره بحران انرژی رئیس‌جمهور ترکیه تأکید کرد قاره اروپا زمستان سختی در پیش خواهد داشت.
رئیس جمهور ترکیه در سفری که نگرانی ارمنستان را در برخواهد داشت قصد دارد همراه رئیس جمهور جمهوری آذربایجان در مراسم افتتاح فرودگاهی در قره باغ حضور یابد.
بنا به اعلام یک رسانه غربی، مقامات غرب نگران هستند گسترش روابط میان آنکارا و مسکو به روسیه در دور زدن تحریم ها کمک کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ