نماینده بافق و مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت که دارو در کشور نایاب و کم است که این به ضعف عملکرد وزیر بهداشت بر می گردد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم بافق در مجلس گفت: علی رغم آنکه طرح تحقیق و تفحص از تقسیمات کشوری رأی آورد، اما جلسات آن تشکیل نشده است و باید پیگیری شود.
نماینده مردم بافق و مهریز در مجلس شورای اسلامی انتقاد خود از مصوبه روز گذشته کمیسیون اجتماعی مجلس منبی بر تعطیلی شنبه‌ها به جای پنج‌شنبه‌ها را اعلام کرد.
نماینده مردم بافق در مجلس در واکنش به اظهارات اخیر رئیس سازمان امور استخدامی مبنی بر اینکه دولت اختیار دارد برای تعطیلات تعیین‌تکلیف کند، گفت: تغییر تعطیلات آخر هفته باید با مصوبه مجلس باشد.
محمدرضا صباغیان بافقی در نشست علنی دیروز مجلس در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس‌جمهور گفت: و ما ادارک گرانی! و ما ادارک تورم! و ما ادارک بی‌پولی. حقوق و مزایای من و شما نمی‌گذارد، ما گرانی و بی‌پولی را درک کنیم، فکری بردارید که برنمی‌دارید، نه اینکه نخواهید، مشکل اصلی آن نظارت است که به آن نمی پردازید.
نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس گفت: مشکل اصلی گرانی و تورم تعارض منافع و ضعف در نظارت است.
نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس به طور مشروط از پاسخ های وزیر بهداشت و درمان درباره علت توزیع ناعادلانه پزشک در مناطق محروم قانع شد.
بررسی سوال نماینده مهریز و بافق از وزیر بهداشت و درمان و بررسی گزارش کمیسیون انرژی در مورد بررسی عملکرد وزارت نفت در تعرفه گذاری گاز مشترکان خانگی با حضور وزیر نفت در دستور کار جلسات علنی هفته آینده نمایندگان قرار دارد.
نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اجرای مسوولیت های اجتماعی معدن گفت: فعالیت های معدنی باید در راستای آبادانی شهرستان بافق باشد.
نماینده مردم بافق در مجلس گفت: سران قوا اخیراً سازوکاری برای فروش اموال مازاد دستگاه‌های دولتی تعیین کرد و امروز هم مجلس مصوبه‌ای در این باره داشت و باید گفت کدام مبنای عمل است.
نماینده مردم بافق و مهریز در مجلس گفت: رئیس سازمان برنامه و بودجه پاسخ دهد در شهرستان‌هایی که نزدیک به ۳۰۰ هزار نفر جمعیت دارد، چند درصد خانه‌های ۲۰ میلیارد به بالا وجود دارد.
نماینده مردم بافق و مهریز در مجلس از معافیت مالیاتی واحدهای مسکونی لوکس در سال آینده انتقاد کرد.
نماینده مردم در مجلس پس از بازدید از پروژه های توسعه ای شرکت سنگ آهن مرکزی بافق، آمادگی خود را برای پیگیری تامین سرمایه و زیرساخت های این مجموعه اعلام کرد.
نماینده مردم بافق و مهریزی در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم پرداخت حقوق معلمان گفت: از رئیس جمهور می خواهم با این شرایط این ماه حقوق وزیر آموزش و پرورش را پرداخت نکند.
نماینده مردم بافق و مهریزی در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم پرداخت حقوق معلمان گفت: از رئیس جمهور می خواهم با این شرایط این ماه حقوق وزیر آموزش و پرورش را پرداخت نکند.
نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی خواستار تسریع در ارائه لایحه برنامه هفتم توسعه به مجلس شورای اسلامی شد.
نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی گفت: برای حل مشکل جمعیت، باید مشکل مسکن حل شود و هزینه آموزش و بهداشت کاهش یابد.
نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنان قسم خورده ما به ویژه آمریکا به کمتر از اختلافات قومی، جنگ داخلی و نابودی امکانات دفاعی و نظامی ما راضی نیستند، تاکید کرد: باید طوری با وحدت عمل کنیم که دشمن به اهداف شوم خود نرسد.
نماینده مردم مهریز و بافق و بهاباد و خاتم و ابرکوه در مجلس یازدهم، با بیان اینکه مجلس را در بی خبری می‌گذارید، افزود: ما از قرارداد چین بی خبریم. این مجلس، مجلس نیست، ما نماینده نیستیم! بد و بیراه و ناسزا برای ماست، اما ما از موضوعات بی خبریم.
نماینده مردم مهریز و بافق و بهاباد و خاتم و ابرکوه در مجلس یازدهم با بیان اینکه مجلس را در بی خبری می‌گذارید، افزود: ما از قرارداد چین بی خبریم، این مجلس، مجلس نیست، ما نماینده نیستیم! بد و بیراه و ناسزا برای ما است، اما ما از موضوعات بی خبریم.
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور به اتفاق هیات کشوری و استانی و همراهی محمدی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از مجتمع فولاد بافت دیدن کرد.
صباغیان بافقی گفت: ما به همه تعهدات برجامی عمل کردیم، بیش از آن نه خدا و نه مردم راضی هستند و بدانید هرچه جلوی حکومت‌های قلدر و افراد زورگو کوتاه بیاییم گستاخ‌تر خواهند شد، محکم بایستید خداوند هم یاری خواهد کرد.
عضو شورای شهر تهران گفت: به دنبال خشک شدن تعدادی درخت در خیابان ولیعصر مالک متخلف مبلغ ۱۱۷ میلیارد تومان جریمه شد.
رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و چین گفت: در ۲۷ سال حضور در اتاق بازرگانی ایران هیچگونه پرونده تخلفی ندارم بلکه تنها به دلیل انجام یک مصاحبه انتقادی مورد شکایت و بازخواست قرار گرفته ام.
در قانون جدید تا ۱۴ سکه معاف از حق ثبت شده است و تا صد سکه از یک و یک دهم درصد و از ۱۰۰ تا ۲۰۰ سکه را دو درصد و از ۲۰۰ به بالا را ۱۵ درصد مالیات در قانون دیده شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ