اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جدیدترین حکم‌ خشن کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال علیه جاوید صادر شده است.
اداره کل ورزش و جوانان استان البرز اقدام به تجلیل از قهرمان وزنه‌برداری جوانان آسیا کرده است و این در حالی است که در این مراسم، دختر وزنه‌بردار که نایب قهرمان آسیا شد، دعوت نبوده است.
مرضیه محمودی به دلیل اظهارات خود درباره حمید رسایی به ۲۴ میلیون جریمه نقدی و تبعید یکساله محکوم شده است
طبق ادعای سایت اتلتیک، کیلیان امباپه اگر از دستور باشگاه مبنی بر تمدید قرارداد سرپیچی کرده و در نهایت ماندنی شود، تحت شدیدترین فشارها قرار خواهد گرفت.
طبق ادعای سایت اتلتیک، کیلیان امباپه اگر از دستور باشگاه مبنی بر تمدید قرارداد سرپیچی کرده و در نهایت ماندنی شود، تحت شدیدترین فشارها قرار خواهد گرفت.
اخیراً در رابطه با مسأله حجاب، به اماکنی که قانون را رعایت نکنند اخطار پلمپ داده می‌شود. به درستی یا نادرستی آن کاری نداریم و اینکه اصولاً این اقدام عملی هست یا نه؟ یا روش درستی برای مراعات و اجرای آن به حساب می‌آید و اصولاً به مقابله با بدحجابی کمک می‌کند یا نتیجه عکس می‌دهد هم موضوع بحث نیست؛ اما همین قانون آیا بدون تبعیض در مورد همه مجتمع‌ها و اماکن، رعایت و با همه یکسان برخورد می‌شود؟ آیا هیچ تفاوتی نمی‌کند که آن مجتمع تجاری یا اداره یا سازمان یا مطب یا … متعلق به کیست؟
متئو لاهوز، داور جنجالی فوتبال اسپانیا، در حال بررسی پیشنهاد فدراسیون فوتبال عربستان برای قضاوت در این کشور است.
متئو لاهوز، داور جنجالی فوتبال اسپانیا، در حال بررسی پیشنهاد فدراسیون فوتبال عربستان برای قضاوت در این کشور است.
شلاق و تبعید مجازات آزار دختر جوان
سرمربی هوادار به دلیل اعتراض به داوری با کارت قرمز مستقیم مواجه شد.
الهام فخاری، روانشناس و فعال سیاسی و اجتماعی گفت: اینکه کسی در این سن و سال نداند و نخواهد بداند که روال رشد بدن، روال طبیعی زیستی و ارزشمند است، مساله او است ولی در شرایطی که درصد اندکی از جامعه را افرادی با بازخورد‌های پر از تبعیض تشکیل می‌دهند این رسانه که با سرمایه مردم اداره می‌شود و نقش آموزش فرهنگی عمومی دارد چگونه و چرا دراختیار چنین افرادی است؟
سرمربی بایرن مونیخ تایید کرد که سرژ گنابری برای دیدار با آینتراخت فرانکفورت نیمکت نشین خواهد بود.
عبدالکریم حسن مرد سال فوتبال آسیا در سال 2018، به تیم الجهراء در لیگ کویت پیوست.
عبدالکریم حسن مرد سال فوتبال آسیا در سال 2018، به تیم الجهراء در لیگ کویت پیوست.
با وجود بازگشت جیدون سانچو به تمرینات یونایتد اما بی‌مهری اریک تن‌هاخ به این وینگر انگلیسی ادامه دارد و نام سانچو در فهرست بازیکنان یونایتد برای بازی فردا در جام اتحادیه دیده نمی‌شود.
سرمربی تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان از سمتش کنار رفت، هر چند که گویا قرار است در باشگاه شهرداری سیرجان به کار خود ادامه بدهد.
با موافقت نمایندگان، جلسات علنی مجلس شورای اسلامی در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هفته جاری در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار خواهد شد. نمایندگان در جلسه علنی نوبت دوم امروز خود، نخست درخواست مسکوت ماندن طرح مالیات بر عایدی سرمایه را بررسی کرده و پس از مخالفت با این درخواست، به ادامه بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در خصوص طرح مالیات بر عایدی سرمایه پرداختند.
با موافقت نمایندگان، جلسات علنی مجلس شورای اسلامی در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هفته جاری در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار خواهد شد.نمایندگان در جلسه علنی نوبت دوم امروز خود ابتدا درخواست مسکوت ماندن طرح مالیات بر عایدی سرمایه را بررسی کرده و پس از مخالفت با این درخواست به ادامه بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در خصوص طرح مالیات بر عایدی سرمایه پرداختند.
رئیس مجلس گفت: نیازمندیم امر شفافیت که یک امر ملی است را یکپارچه و بدون تبعیض به‌صورت ممتد ادامه دهیم. ما در حوزه خصوصی و زندگی شخصی مردم حق ورود نداریم.
کامران ندری اقتصاددان با تاکید بر اینکه در حال حاضر جامعه به یک وضعیت دو قطبی دچار شده است، است ادامه داد: به نوعی یک اقلیت ثروتمند در مقابل در برابر اکثریت فقیر جامعه قرار گرفته‌اند و این شکاف طبقاتی که روز به روز افزایش پیدا می‌کند، باعث می‌شود جامعه و اقشار مختلف نسبت به ناکارآمدی دولت انتقاد داشته باشند و اعتراضات علنی شود و ابراز ناراحتی به اوج خود برسد، زمانی در اقتصاد چنین اتفاقی رخ می‌دهد که در بلندمدت تورم داشته باشیم و این شکاف طبقاتی روز به روز عمیق‌تر شود که نتیجه آن نیز اعتراضات علنی است که امروز در کف جامعه شاهد آن هستیم، بنابراین به اعتقاد بنده به نظر می‌رسد محرک اصلی چنین وضعیتی نیز عامل اقتصاد باشد، زیرا در این شرایط مردم از احساس تبعیض و بی‌عدالتی که در جامعه وجود دارد به ستوه آمده‌اند و می‌خواهند به هر نحوی که شده اعتراض خود را در این زمینه بیان کنند.
یورگن کلوپ از آرتور ملو راضی نیست و او را به تیم زیر 21 ساله‌های باشگاه تبعید کرده تا به فرم بدنی مطلوب برسد.
یک سال قبل میرالم پیانیچ از بارسلونا راهی بشیکتاش شد که برای او یک قدم به عقب بزرگ بود اما ستاره بوسنیایی به بارسلونا برگشته و توانسته اعتماد ژاوی را نیز به دست بیاورد.
در صورتی که محرومیت یحیی گل‌محمدی پابرجا بماند، او و مهدی تارتار مثل بازی برگشت پارسال از روی سکو تیم شان را هدایت خواهند کرد.
اشکان خورشیدی یکی از داوران شناخته شده‌ای است که در تست‌های آمادگی جسمانی مردود شده است و فعلا نمی‌تواند در لیگ قضاوت کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ