نفت با دور شدن سرمایه گذاران از دارایی‌های پرخطر در بازارهای گسترده‌تر، در بحبوحه چشم انداز ضعیف برای اقتصاد چین و اقتصاد جهانی، سود هفتگی خود را کاهش داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جدیدترین گزارش ماهانه اوپک نشان داد قیمت نفت سنگین ایران ماه میلادی گذشته، بیش از سه درصد کاهش پیدا کرده است.
قیمت نفت در معاملات امروز بازار‌های جهانی به ۸۴.۲۸ دلار در هر بشکه کاهش یافت.
قیمت نفت برنت که دو روز گذشته به شدت کاهش یافته بود امروز نیز دوباره وضعیت صعودی را نشان می دهد.
قیمت نفت دراخرین جلسه معاملاتی ۲ درصد کاهش یافت و دومین کاهش هفتگی متوالی خود را به دلیل نگرانی‌ها در مورد کاهش تقاضا در چین و اقدامات بیشتر برای افزایش نرخ بهره آمریکا ثبت کرد.
قیمت نفت روز جمعه تحت تاثیر رشد کمتر از حد انتظار تورم آمریکا و امیدواری به آهسته شدن روند افزایش نرخ بهره در این کشور، اندکی افزایش یافت اما همچنان در مسیر ثبت کاهش هفتگی قرار دارد.
قیمت نفت خام در پی کم‌رنگ شدن امیدها برای بازگشت تقاضای چین کاهش یافت.
قیمت نفت روز جمعه در پی کاهش ارزش دلار، افزایش یافت اما نگرانیها نسبت به دورنمای تقاضای چین برای سوخت، مانع صعود بیشتر قیمت شد.
قیمت نفت امروز دوشنبه پس از افت ۱.۲ درصدی در روز جمعه، با ۶۳ سنت یا ۰.۷ درصد کاهش به ۹۵.۱۴ دلار در هر بشکه رسید.
نفت با دور شدن سرمایه گذاران از دارایی‌های پرخطر در بازارهای گسترده‌تر، در بحبوحه چشم‌انداز ضعیف برای اقتصاد چین و اقتصاد جهانی، سود هفتگی خود را کاهش داد.
قیمت نفت در روز چهارشنبه پس از آن که داده‌های صنعتی نشان داد که ذخایر نفت خام در ایالات متحده بیش از حد انتظار افزایش یافته است، روند نزولی گرفت.
قیمت نفت در روز سه‌شنبه به دلیل کاهش ارزش دلار و مشکلات عرضه کمی افزایش یافت.
قیمت نفت امروز همزمان با بازگشایی بازار کمی افزایش یافت که علت این افزایش کاهش اندک ارزش دلار بود.
قیمت نفت در معاملات روز گذشته بیش از ۳ درصد کاهش یافت،
قیمت نفت برای سومین جلسه متوالی امروز چهارشنبه همزمان با تقویت دلار و آماده شدن سرمایه‌گذاران برای دریافت داده‌های تورم آمریکا کاهش یافت.
قیمت نفت دوباره به دلیل نگرانی‌های تقاضا، افزایش ذخایر و احتمال اینکه دولت بایدن تصمیم جدیدی برای استفاده از ذخایر اضطراری صادر کند، کاهش یافت.
تبریز- قیمت بلیط دیدار تراکتور و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز بعداز اعتراض هواداران تراکتور کاهش یافت.
بهای معاملات آتی نفت برنت پس از افت ۳ درصدی در جلسه قبل، ۱.۱۲ دلار یا ۱.۲ درصد کاهش یافت و به ۹۱.۷۱ دلار در هر بشکه رسید.
قیمت نفت به دلیل تمایل اوپک پلاس در خصوص کاهش تولید کمی افزایش یافت ولی وضعیت بد اقتصاد جهانی موجب شد تا این افزایش قیمت ادامه دار نباشد.
پس از هشدار عربستان سعودی مبنی بر اینکه سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) ممکن است تولید خود را برای اصلاح قیمت‌های آتی نفت کاهش دهد، افزایش یافت.
قیمت نفت نزدیک به ۳ درصد کاهش یافت و به پایین‌ترین سطح خود از قبل از حمله روسیه به اوکراین رسید.
قیمت نفت نزدیک به ۳ درصد کاهش یافت و به پایین‌ترین سطح خود از قبل از حمله روسیه به اوکراین رسید.
قیمت نفت در روز سه‌شنبه پس از آن که داده‌های ناامیدکننده اقتصادی چین، بزرگترین خریدار نفت خام، نگرانی‌ها از رکود جهانی را احیا کرد، کاهش یافت.
قیمت محموله های تک گرید نفتی اسپوی (ESPO) روسیه به مقصد آسیا در پی تقاضای بالا از سوی خریداران بزرگی نظیر هند و چین و کاهش نگرانیها نسبت به تحریمهای احتمالی، از رکورد پایین اخیرش بهبود یافت.
نایب رئیس کمیسیون بازار پول و سرمایه اتاق بازرگانی تهران گفت: در تمام دنیا رصد حساب‌های بانکی انجام می‌شود، در حالی که این موضوع در کشورمان بسیار دیر انجام شده است، از سویی این کار باعث می‌شود که بسیاری از فساد‌هایی که رخ می‌دهد مقدار آن با کاهش روبرو شود، به نوعی می‌توان گفت انجام این کار بسیار مهم این است، زیرا شفافیت را در صحنه اقتصادی حاکم می‌کند و بسیاری از اقدامات مخرب انجام نخواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ