در پرسپوليس هیچ چیز قطعی وجود ندارد اما همه چیز اکنون نگران‌کننده به نظر می‌رسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
الان دیگر مثل گذشته نیست که میوه‌ها فصل خاصی داشته باشند. برای همین در اکثر فصول سال همه میوه‌ها پیدا می‌شود. پرتقال هم از آن دست میوه‌هایی است که تقریبا در هر فصلی می‌توان آن را تهیه کرد.
عباس عبدی نوشت: اگر خود آقایان نمی‌توانند به صورت ناشناخته به درون مردم بروند، چند نفر فرد جاافتاده را به خدمت بگیرند و آنان صبح تا شب در اتوبوس، مترو، بازار، محل‌های خرید، تجمع و… بگردند و به عنوان یک فرد عادی با مردم صحبت کنند و شنونده خوبی باشند و همه را ضبط کنند و در اختیار مقامات محترم قرار دهند.
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید از کشور‌های مختلف پیشنهاد داشته و اگر دنبال پول بود، به پرسپولیس نمی‌آمد.
فرزاد آشوبی به بازیکنان پرسپولیس توصیه می‌کند تنها در صورتی که از خارج از کشور پیشنهاد داشتند، این تیم را ترک کنند.
اگر وقت کافی برای سفری طولانی ندارید و از طرفی ساکن تهران هستید باید بدانید که طبیعت اطراف و روستاهای تهران نیز بسیار دیدنی است.
هری ردنپ، سرمربی سابق تاتنهام، در یک گفت و گوی تلویزیونی برای نجات این تیم از بحران فعلی ابراز آمادگی کرد.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، در نشست خبری پیش از بازی با ویارئال در مورد پیشنهاد مربیگری برزیل هم صحبت کرد.
معین‌الدین سعیدی درباره «پیشنهاد» ارائه سیم‌کارت بدون فیلتر به گردشگران خارجی گفت: این اتفاق اخیر حتی اگر در حد یک پیشنهاد هم باشد، از یک نگاه و رویکرد آکنده با تبعیض حکایت دارد یعنی این‌که خارجی‌ها و توریست‌ها می‌توانند چنین دسترسی داشته باشند، درحالی که برای مردم عادی ما این دسترسی‌ها را محدود کرده‌ایم و به نوعی می‌توان گفت شرم آور است.
ریو فردیناند معتقد است بارسلونا پس از آرسنال بهترین باشگاه برای مارتین اودگارد است و اگر باشگاه کاتالان پیشنهاد بدهد، حفظ ستاره نروژی دشوار خواهد بود.
جامعه‌شناس سیاسی گفت: اگر خوشبینانه به پرونده نفوذی‌ها در جمهوری اسلامی ایران بنگریم، نفوذی‌ها از همان ابتدای پیروزی انقلاب در صفوف انقلابیون حضور داشتند و گاه در بالاترین سطوح مدیریتی نیز خود را به مصادر کار رساندند. با این حال، ماجرای نفوذ میان مدیران مسئله‌ای نیست که پایان یافته باشد.
اگر دنبال خرید طلای ظریفی بگردید که خیلی هم گران نباشد می‌توانید گوشواره‌های میخی با طرح‌هایی مثل گل و قلب را بخرید که بین دو میلیون و ۵۰۰ هزار تا سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارند.
جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: اگر حرکت ایران و رهبر انقلاب نبود داعش از ایران هم عبور می کرد و تا بنگلادش می‌رفت.
جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: اگر حرکت ایران و رهبر انقلاب نبود داعش از ایران هم عبور می کرد و تا بنگلادش می‌رفت.
کی‌روش مشکل اصلی تیم بود؛ یک مربی بسیار محتاط، بدون دیدگاه مناسب و بدون فلسفه مناسب، بیش از حد دفاعی و مربی که به هیچ وجه اهل ریسک نیست.
یک روزنامه‌نگار انگلیسی اعلام کرد که اگر طارمی راهی چلسی شود، از این موضوع تعجب نمی کند.
پیشکسوت استقلال روند این تیم را در بازی با فولاد به‌خصوص در نیمه دوم راضی‌کننده دانست.
رئیس سازمان اموال تملیکی اظهار داشت: بر اساس قانون مناقصات، اگر برنده اول نتوانست به دلایلی مانند فراهم نشدن مبلغ پیشنهادی خودرو، خودرو را تحویل بگیرد، به صورت اتوماتیک خودرو به برنده دوم می‌رسد، اما در صورتی که اختلاف قیمت بیش از مبلغ تضمین نباشد.
موندو دپورتیوو در گزارشی مدعی شد اگر طارمی در جام جهانی بدرخشد، حفظ او دیگر برای پورتو غیرممکن خواهد بود.
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: اگر دولت وام های کم بهره بدهد دیگر نیازی به ورود به حوزه مسکن و بازسازی نیست و خود مردم این کار را انجام می‌دهند.
ترامپ افزود که دستیاران وی با وزارت دادگستری آمریکا تماس گرفته‌اند و پیشنهاد همکاری ترامپ با این وزارت خانه را مطرح کرده اند.
فعال سیاسی اصولگرا گفت: اگر همه تحریم های ضدایرانی لغو نشود، حتی با پذیرش توافق بر سر احیای برجام مشکلی از جمهوری اسلامی حل نخواهد شد.
با صلاحدید کادر پزشکی و پزشکان متخصص، یحیی گل‌محمدی امروز را باید در منزل استراحت کند
تلفن خاموش مجیدی می‌تواند یک استراحت و ریکاوری عادی باشد؛ اما اگر این سکوت دو سه روز دیگر ادامه یابد، باید جدایی فرهاد که اتفاقا اصلا عجیب نیست را جدی تر گرفت. شاید فرهاد از سختی فصل آینده با رقبای تقویت‌ شده ترسیده و یا پیشنهاد خارجی دارد؛ اما...
اگر جواد نکونام پاسخ پیشنهاد استقلال را تا 48 ساعت دیگر ندهد از لیست گزینه‌های این تیم خارج خواهد شد. نکونام تنها گزینه مدیران استقلال نیست و آنها چند گزینه دیگر هم دارند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ