اتلتیکو مادرید با وجود پیشنهاد بزرگ 130 میلیون یورویی منچستریونایتد با فروش ژوائو فلیکس به این باشگاه مخالفت کرد. اما دلایل اتلتیکو برای مخالفت با این پیشنهاد چه بود؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پاول متئوس مربی تمرین دهنده لهستانی تیم ملی والیبال به توجه به مخالفت باشگاهش برای ادامه همکاری با تیم ملی ایران، به کشورش بازگشت.
حمله میثم نیلی، عضو جبهه پایداری به سید محمد خاتمی یه دلیل مخالفت با حجاب اجباری: از این حرف ها مشرکانه‌‌تر و ارتدادآمیزتر وجود ندارد.
یکی از اصلی ترین دلایل منتفی شدن حضور بیرانوند در استقلال، مخالفت خانواده این بازیکن بود
چندین پویش برای موافقت و مخالفت تعطیلی شنبه‌ها در سامانه تعاملی فارس‌من ثبت شد. در این پویش‌ها مخالفان معتقدند پنج‌شنبه برای ایرانیان یک روز فرهنگی و مناسکی است و تغییر تعطیلی پنج‌شنبه به همین واسطه امکان‌پذیر نیست.
فکر می‌کردم بر اساس اظهاراتی که قبل از شروع فرماندهی در جلسات متعدد داشتیم، می‌توانستیم با ذکر دلایل و منطق نظامی، امام را راضی کنیم. چون بعد از حکم ایشان و قبل از سفر به جبهه که برای خداحافظی خدمت امام رسیده بودم و نظر و هدفم را گفته بودم، امام لبخندی زدند و از سر ملاطفت نگاهی به من کردند و جوایی ندادند. وقتی به جبهه رفتم همان حرف را در جمع فرماندهان جبهه گفتم که بعضی‌ها استقبال و بعضی‌ها مخالفت کردند.
باشگاه پرسپولیس درحالی مجوز فعالیت حرفه‌ای خود را دریافت کرد که احتمال پرونده‌سازی در مالکیت این باشگاه وجود دارد. شاید به همین خاطر است که دو عضو کمیته صدور مجوز حرفه‌ای با آن مخالفت کردند.
اهواز-استان خوزستان با وجود بهره‌مندی از منابع طبیعی و صنایع اما به دلیل عوامل متعددی نظیر نبود زیرساخت‌ها، کمبود اعتبارات و… از معضلات بی‌شماری رنج می‌برد.
اهواز استان خوزستان با بهره‌مندی از منابع طبیعی و صنایع اما به دلیل عوامل متعددی نظیر نبود زیرساخت‌ها، کمبود اعتبارات و… از معضلات بی‌شماری رنج می‌برد.
یک پایگاه خبری یمنی با انتشار گزارشی به دلایل مخالفت آمریکا، رژیم صهیونیستی و حزب الاصلاح یمن با توقف جنگ در این کشور پرداخت.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از دلایل مخالفت مجلس با فوریت لایحه تشکیل سازمان بازرگانی آن بود که این سازمان اگر تشکیل شود، نظارت پذیر نیست.
«رند پائول» سناتور جمهوریخواه کنگره آمریکا تلاش برای ممنوعیت سریع اپ چینی تیک تاک را مسدود و دلیل آن را نگرانی درباره آزادی بیان و برخورد نامتوازن با شبکه های اجتماعی اعلام کرد.
اندونزی به دلیل امتناع از میزبانی از رژیم صهیونیستی، میزبانی جام جهانی فوتبال زیر ۲۰ سال را از دست داد.
لالیگا درخواست بارسلونا برای ثبت قرارداد جدید مدافع این باشگاه را رد کرد.
مخالفان، برهم‌خوردن مقیاس انسانی در محیط‌های شهری را از دلایل مخالفت خود عنوان می‌کنند. همچنین از‌بین‌رفتن مناظر طبیعی و جلوگیری از ایجاد و حفظ سیمای شهری مناسب را مترادف با بلندمرتبه‌سازی می‌دانند.
مقتدی صدر دستور هماهنگی کامل با دفترش برای جمع آوری امضا در شهر کوفه به عنوان مرحله اول برای مخالفت با همجنس‌گرایی و انحراف جنسی را داده بود. صدر در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرده بود: انگیزه دینی و عقیدتی تنها دلیل مخالفت ما نیست، بلکه انگیزه انسانی، اخلاقی و حفظ نسل بشریت از دیگر دلایل مخالفت ما با همجنسگرایی است.
مقتدی صدر دستور هماهنگی کامل با دفترش برای جمع آوری امضا در شهر کوفه به عنوان مرحله اول برای مخالفت با همجنس‌گرایی و انحراف جنسی را داده بود. صدر در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرده بود: انگیزه دینی و عقیدتی تنها دلیل مخالفت ما نیست، بلکه انگیزه انسانی، اخلاقی و حفظ نسل بشریت از دیگر دلایل مخالفت ما با همجنسگرایی است.
علیرضا بیرانوند به احتمال زیاد طبق پروتکل‌های پزشکی فیفا دیدار با ولز را از دست خواهد داد.
۷۳ عضو شورای عالی دولتی لیبی با امضای بیانیه ای با توافق نفتی دولت این کشور با ترکیه به دلیل مفاد مبهم آن، مخالفت کردند.
باشگاه پرسپولیس با خواسته مالی کاپیتان و چند بازیکن این تیم بنا بر دلایلی اداری مخالفت کرد.
باشگاه پرسپولیس با خواسته مالی کاپیتان و چند بازیکن این تیم بنا بر دلایلی اداری مخالفت کرد.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با حضور در جلسه کمیسیون آموزش مجلس، دلیل مخالفتش با بومی‌گزینی دانشجویان و اساتید را اعلام کرد.
اصفهان- بعد از درخواست مدیر رسانه تیم فوتبال پرسپولیس برای خروج دوربین های صدا و سیما از سالن کنفرانس و مخالفت خبرنگاران نشست باشگاه پرسپولیس برگزار نشد.
در کنار مخالفت باشگاه بولونیا با انتقال مارکو آرناتوویچ به منچستریونایتد، یکی از دلایل انصراف باشگاه انگلیسی از این پرونده مخالفت شدید هواداران یونایتد بوده است.
لالیگا مدارک و مستندات مالی بارسلونا برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید و نیز دو بازیکن تمدیدی این باشگاه را قبول نکرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ