اژه‌ای رئیس دستگاه قضا گفت: به مناسبت میلاد پر خیر و برکت حضرت صدیقه طاهره(س) بالغ بر ۹۷۵ نفر از زنان زندانی و محکوم با آزادی مشروط یا سایر ارفاقات قانونی، از نعمت آزادی بهره‌مند شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دولت مجاز است نسبت به تسهیل و واگذاری اقامت به اتباع خارجی متقاضی اقامت که حداقل مبلغ مشخصی در بانک‌ها و موسسات اعتباری غیربانکی ایرانی سپرده گذاری ارزی و یا ریالی کرده و یا در ایران سرمایه گذاری مستقیم و غیرمستقیم می‌کند و یا اوراق بهادار دولتی و یا اوراق بهادار ارزی طرح‌ها (پروژه های) داخلی را خریداری می‌نمایند، اقدام کنند.
یک کارشناس انرژی به بیان توضیحاتی درباره لزوم اصلاح رویه اعطای یارانه انرژی به پتروشیمی‌های متانولی پرداخت و گفت: اعطای این یارانه باید منوط به توسعه زنجیره ارزش آنها شود.
وزیر ارتباطات پروانه‌های یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی موسوم به UNSP را به هفت اپراتوری که پیش تر به طرح ملی فیبرنوری منازل و کسب و کارها پیوسته بودند، اعطا کرد.
بانک سپه با اعطای تسهیلات ۵۷۰ میلیون تومانی از خانواده ۵ قلوهای مینودشتی که نامشان مزین به نگاه رهبری است، حمایت کرد.
معاون تسهیلات و تجاری‌سازی صندوق نوآوری از آغاز فرایند ثبت و شناسایی درخواست شرکت ها برای اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال ۴۸ ماهه تا سقف ۳ میلیارد تومان خبر داد.
عبدالرضا داوری نوشت: به پرسنل وزارت رفاه و سازمان‌هایش، ۳ روز مرخصی تشویقی، ۵ میلیون تومان کمک هزینه و یک میلیون تومان برای هریک از اعضای خانواده، جهت اعزام به راهپیمایی اربعین پرداخت می‌شود.
یک کارشناس انرژی به بیان توضیحاتی درباره لزوم اصلاح رویه اعطای یارانه انرژی به پتروشیمی‌های متانولی پرداخت و گفت: اعطای این یارانه منجر به بروز فساد و عدم تحرک شده است.
مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح گفت: طبق آخرین آمار حدود ۱۵ هزار وام خود اشتغالی به سربازان مهارت دیده اعطا شده است.
تفاهم‌نامه تخصیص ۱۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای تحقق شعار سال میان صندوق نوآوری و شکوفایی و یک بانک منعقد شد.
سخنگوی هیأت مرکزی نظارت بر پنجمین دوره انتخابات سازمان نظام روانشناسی و مشاوره، جزئیات تخلفات در سازمان نظام روانشناسی و مشاوره را تشریح کرد.
عنبری خاطرنشان کرد: مثلاً اگر شرکتی بودجه را تا مدت زمان مشخصی ارائه ندهد، پیش بینی کرده ایم که اعطای پاداش به اعضای هیئت مدیره‌ی آن شرکت برای آن سال ممنوع است، مجمع می‌تواند رئیس و مدیرعامل را عزل کند، انتصاب و به کارگیری مدیران عزل شده نیز تا یک سال ممنوع است. از این جنس احکام تا کنون در شرکت‌های دولتی وجود نداشته است.
بذرپاش وزیر راه و شهرسازی گفت: در ۳ ماه اخیر بیش‌از ۱۵ هزار و ۵۰۰ قطعه زمین به خانواده‌های بالای ۳ فرزند اهدا شده؛۷۰ هزار قطعه زمین قانون جوانی جمعیت‌ تا پایان سال اعطا می‌شود.
برای نخستین بار فدراسیون جهانی مدرک A بین المللی را به محسن نصراصفهانی اعطا کرد.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران از اعطای گواهینامه به مراکز داده خبر داد و گفت: دستگاه های دولتی که نرم افزار استفاده می کنند باید گواهی اصالت و سلامت نرم افزار دریافت کنند.
بعد از دیدار تدارکاتی امروز، سرمربی سرخپوشان به بازیکنان و اعضای تیم مرخصی یک‌روزه داد.
اعضای تیم ملی آرژانتین با پروازی 21 ساعته خود را به جشنی خواهند رساند که مردم کشورشان تدارک دیده اند.
اعضای تیم استقلال بعد از دیدار سوپرجام به استراحت چندین روزه خواهند پرداخت.
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان اعضای تیمش را به دو مدت دو هفته مرخص کرد.
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان اعضای تیمش را به دو مدت دو هفته مرخص کرد.
رئیس سازمان وظیفه عمومی از اعطای سه روز مرخصی تشویقی به سربازان مشغول به خدمت در فرماندهی انتظامی فراجا در سراسرکشور به مناسبت روز سرباز خبر داد.
رئیس سازمان وظیفه عمومی از اعطای سه روز مرخصی تشویقی به سربازان مشغول به خدمت در فرماندهی انتظامی فراجا در سراسرکشور به مناسبت روز سرباز خبر داد.
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: به پاس قدردانی از زحمات سربازان مشغول به خدمت در فرماندهی انتظامی فراجا در سراسر کشور، این عزیزان از سوی فرماندهان انتظامی در سراسر کشور و پلیس‌های تخصصی از سه روز مرخصی تشویقی برخوردار می‌شوند و اعطاء آن در اختیار فرماندهان انتظامی سراسر کشور است.
با تصمیم اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک، سید مناف هاشمی بعنوان دبیر کل کمیته ملی المپیک انتخاب شد.
بیماری پسوریازیس غالبا بدون دلیل مشخصی رخ می‌دهد و با این وجود دانشمندان معتقدند ممکن است به دلایل ژنتیکی نیز ایجاد شود، به طوری که اعضای خانواده ژن‌هایی را به ارث می‌برند که آن‌ها را مستعد ابتلا به این بیماری می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ