مربی تراکتور معتقد است حضور مربیان تیم ملی در ورزشگاه‌ها برای تماشای لیگ برتر، انگیزه بازیکنان را بیشتر می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رستمی و اکرمی در صف بهترین‌های تورنمنت کافا 2023 جای گرفتند.
بخشی از دختران در جامعه ما به هر دلیل ازدواج نکرده‌اند یا ازدواج کرده و صاحبِ صاحب شده‌اند اما پس از آن جدا شده‌اند یا طرف درگذشته صاحب آنان کیست؟ اگر بحث تملک و تعلق است چرا می گوییم همسر؟
سید رضا اکرمی می‌گوید: زنِ باحجاب صاحب دارد و صاحبش هم شوهرش است. اما خانم بی‌حجاب وِل و رها است. یعنی معلوم نیست، متعلق به چه کسی است؟ متعلق به شوهرش است؟ متعلق به نامحرم است یا متعلق به چه کسی است؟
رئیس کل دادگستری استان قزوین از برگزاری جلسه دادگاه متهمان پرونده دوج کوین (ارز دیجیتال) در شعبه ۱۰۲ دادگاه‌های کیفری دو قزوین به ریاست قاضی اکرمی خبر داد.
اسامی داوران بازی‌های مرحله نیمه نهایی جام حذفی اعلام شد.
مدیرعامل تیم فوتبال سپاهان می‌گوید اشتباهات سهوی حس اکرمی و دستیارانش سبب شکست سپاهان در برهه‌ای بسیار حساس شده است.
اکرمی گفت: چرا پرستار و داروخانه دار جای ارائه خدمت به بیمار ، آرایش می‌کند و لاک می‌زند؟!
گلایه های مازیار زارع از داور بازی با آلومینیوم اراک کاملا درست بود و اکرمی بعد از ضربه پنالتی که توسط صادقی مهار شد، باید ضربه خطا به سود ملوان اعلام می کرد.
چه کسی باید یقه این داورها را بگیرد؟ آقای اکرمی، بازی برده من را با جایگیری بچگانه‌ات مساوی کردی.
فدراسیون فوتبال اسامی داوران هفته بیستم لیگ برتر را مشخص کرد.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال اسامی ناظران و داوران هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر را اعلام کرد که بر این اساس مرتضی اکرمی با تجربه بازی حساس شهداب و هراز را سوت می‌زند.
کمیته داوران وحید کاظمی و حسن اکرمی را برای قضاوت مسابقه سرخابی‌های پایتخت مقابل ذوب‌آهن و سپاهان انتخاب کرده است.
حجت الاسلام سیدرضا اکرمی عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: باید در کنار اینکه درباره حجاب حساسیت زیادی نشان می‌دهیم، به اعتیاد، به گرانی، به بالا رفتن سن ازدواج هم حساسیت نشان بدهیم، تا مردم نگویند، مسئولان مشکلات اصلی را رها کرده‌اند و فقط به روسری زنان گیر می‌دهند.
سجاد مردانی با کسب ۳ پیروزی در رقابت های تکواندوی قهرمانی جهان، ضمن صعود به نیمه نهایی، مدال برنز خود را قطعی کرد اما اکرم خدابنده در نخستبن مبارزه با شکست مقابل حریف آلمانی، حذف شد.
اکرم کونور خبرنگار معروف ترکیه ای و فعال در بازار نقل و انتقالات از جنگ بزرگان اروپا برای جذب طارمی خبر داد.
سید رحمت الله اکرمی رئیس هیأت تشخیص صلاحیت حسابداران رسمی شد.
دبیرکل جنبش نجباء عراق در پیامی ضمن آرزوی موفقیت برای دولت «محمد شیاع السودانی» از این دولت خواست برای حفظ حاکمیت عراق، اخراج اشغالگران را وظیفه ملی خود بداند.
فدراسیون فوتبال اسامی داورانی که قرار است در هفته یازدهم قضاوت کنند را اعلام کرد.
برخلاف شایعات مطرح شده بیژن حیدری و حسن اکرمی در لیست داوران بین‌المللی حضور دارند و شانس قضاوت در جام ملت‌های آسیا را دارند.
بنابر تصمیم کمیته داوران فدراسیون فوتبال، بیژن حیدری و حسن اکرمی و علی‌اصغر مومنی از لیست داوران الیت فوتبال ایران خارج و امیر عرب براقی، مرتضی منصوریان و امیرسامان سلطانی جایگزین آنها شدند.
اداره‌کل استاندارد استان تهران با هشدار درباره مضرات استفاده از شیرآلات غیراستاندارد، به شهروندان توصیه کرد: شیرآلات بهداشتی استاندارد خریداری کنند.
داوران هفته سوم لیگ برتر فوتبال در فصل جاری مشخص شدند تا قضاوت بازی‌ها را انجام دهند.
در روز‌هایی که اخبار مربوط به تغییر قیمت کالا‌های اساس، واریز یارانه معیشتی و دهک بندی‌های هزینه‌های در صدر اخبار اقتصادی قرار دارد، به یک تصمیم حمایتی دولت از بخش قابل توجهی از مردم کمتر توجه شد و آن تصمیمی مهم برای مشکل مستاجران در فصل جابجایی بود؛ سیاستی که همان نسخه دولتمردان گذشته برای اجاره نشین هاست.
اکرمی، عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: اگر خانمی در خیابان خودش را عرضه بکند هیچ راننده و عابر پیاده‌ای نمی‌تواند چشمانش را کنترل کند و خود به خود تصادف می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ