استقلال در شرایطی تا ساعاتی دیگر در آبادان به میدان می‌رود که پنج بازیکنش در خطر محرومیت از بازی مس رفسنجان قرار دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نهمین سرپرست یا مدیر جدید در باشگاه استقلال در حالی  معرفی شد که تمامی این افراد فقط در طول پنج سال به این باشگاه رفت و آمد داشته‌اند. پنج سال میانگین عمر مدیریتی در یک باشگاه متوسط محسوب می‌شود!
رئیس سازمان خصوص سازی گفت: با پیگیری و تضمین سازمان برای هر باشگاه از بانک شهر مبلغ، دو میلیون و ۵۰۰ هزار دلار وام از بانک شهر برای پرداخت بدهی‌های ارزی به‌ آن‌ها داده شد.
پیشکسوت آبی‌ها گفت: آیا شأن سرمربی باشگاه استقلال که یکی از بزرگترین باشگاه‌های آسیاست، باید اینگونه باشد که بخواهد با بازیکن حریف دربیفتد؟
باشگاه استقلال امروز مطالبات احمد موسوی مدافع سابق این تیم را پرداخت کرد.
مدافع گرجستانی پرسپولیس حاضر به پیش بینی نتیجه دربی در فینال جام حذفی نشد.
در یک هفته مانده به پایان بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر، سه تیم شانس رسیدن به عنوان قهرمانی را دارند و سه تیم هم برای بقا در لیگ و سقوط نکردن به دسته اول تلاش می کنند.
سرمربی استقلال نام پنج بازیکن تیمش را برای دیدار مقابل صنعت نفت آبادان خط زد.
سرپرست باشگاه استقلال از کمک ۵ میلیون یورویی یکی از بانک‌ها به استقلال و پرسپولیس پرده برداشت.
علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال یک بار دیگر از سمت خود استعفا کرد و گفت که برایش تله گذاشتند و دیگر مبلغ ۵ میلیارد تومان را به این باشگاه بازنخواهد گرداند.
علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال یک بار دیگر از سمت خود استعفا کرد و گفت که برایش تله گذاشتند و دیگر مبلغ ۵ میلیارد تومان را به این باشگاه بازنخواهد گرداند.
مدیرعامل باشگاه استقلال باید ۵ میلیارد تومانی که به خاطر طلب هایش از این باشگاه برداشت کرده است را برگرداند!
این بازیکن درباره شرایط مالی و قرارداد بازیکنان این لیگ، اظهار داشت: شرایط مالی قرارداد‌های اینجا چندان خوب نیست و لیگ ایران از نظر وضعیت بهتری دارد. در لیک سوئد، ۳۰ درصد از قرارداد‌ها به خاطر مالیات کسر می‌شود. در لیگ دو، رقم قرارداد‌ها چیزی بین ۲ هزار دلار تا ۵ هزار دلار است، اما در لیگ برتر سوئد کف قرارداد‌ها ۳ هزار دلار در ماه است و تا سقف ۱۵ هزار دلار می‌رسد.
قائمشهر-مربی تیم استقلال تهران با بیان این که از نتیجه بازی رضایت نداریم، نتیجه عادلانه بازی را پنج بر صفر اعلام کرد.
مربی تیم فوتبال استقلال با تاکید بر این که تیمش باید در دیدار برابر نساجی با ۵ گل حریف را شکست می داد گفت: موقعیت های زیادی را خلق کردیم اما نتوانستیم از آنها برای پیروزی استفاده کنیم.
۵ غایب قطعی استقلال در بازی حساس با نساجی
استقلال – ملوان امروز در استادیوم آزادی با حضور ۵ هزار تماشاگر برگزار شد. اما بعد ازاین بازی اعلام شد که ۳۰ هزار تماشاگر می‌توانند برای تشویق تیم سپاهان به استادیوم نقش جهان بیایند.
لیست فروش باشگاه استقلال از سوی کادر فنی این تیم مشخص شد.
۵ بازیکن سابق و فعلی استقلال به نظر می‌رسد چهره‌های اصلی بازار نقل‌وانتقالات زمستانی خواهند بود.
تیم فوتبال استقلال در دیدار مقابل مس رفسنجان در هفته چهاردهم لیگ برتر چند بازیکن تیمش را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.
روزنامه‌های ورزشی امروز دوشنبه ۵ دی ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
پنج بازیکن پرسپوليس در صورت دریافت کارت در دیدار مقابل مس کرمان دیدار دربی برابر استقلال را از دست خواهند داد.
سرمربی پرتغالی استقلال نام پنج بازیکن تیمش را از لیست این تیم برای دیدار مقابل آلومینیوم اراک در هفته دهم لیگ برتر خط زد.
استقلال در آخرین اردوی تیم ملی ۶ سهمیه داشت که از آن جمع حسین زاده جدا شد و به شارلوای بلژیک پیوست.
انزلی- تیم فوتبال ملوان بندرانزلی و استقلال تهران در حالی به مصاف هم می روند که سه بازیکن مصدوم و دو بازیکن محروم در اردوی دو تیم وجود دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ