پیشکسوت آبی‌ها گفت: آیا شأن سرمربی باشگاه استقلال که یکی از بزرگترین باشگاه‌های آسیاست، باید اینگونه باشد که بخواهد با بازیکن حریف دربیفتد؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران برای عقد قرارداد چهار ساله با میلان به توافق اولیه رسیده است، ولی مذاکرات ایتالیایی‌ها با باشگاه پورتو همچنان ادامه دارد.
مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران برای عقد قرارداد چهار ساله با میلان به توافق اولیه رسیده است ولی مذاکرات ایتالیایی‌ها با باشگاه پورتو همچنان ادامه دارد.
لوئیس انریکه پیشنهاد هدایت پاری‌سن‌ژرمن را قبول کرده و قرارداد دو ساله او به زودی نهایی می شود.
جزئیات پیشنهاد لوئیس همیلتون برای امضای قرارداد جدیدش با تیم مرسدس آلمان مشخص شد.
دادستانی بلژیک تایید کرده مردی که سال گذشته مارک فن بومل را تهدید کرده، سعی داشت سرمربی رویال آنتورپ را مجبور کند که به او قراردادی از سوی باشگاه پیشنهاد دهد.
زیدان که ترجیح می‌دهد در یکی از پنج لیگ معتبر اروپایی فعالیت کند، پیشنهاد حضور دو ساله در النصر با قراردادی ۱۵۰ میلیون یورویی دریافت کرده است، اما گفته می‌شود او تصمیم برای ورود به فوتبال آسیا ندارد.
زیدان که ترجیح می‌دهد در یکی از پنج لیگ معتبر اروپایی فعالیت کند، پیشنهاد حضور دو ساله در النصر با قراردادی ۱۵۰ میلیون یورویی دریافت کرده است، اما گفته می‌شود او تصمیم برای ورود به فوتبال آسیا ندارد.
در پیش نویس برنامه هفتم توسعه پیشنهاد داده شده که کارفرما می تواند در سه سال اول به کارگیری افراد، یک دوم حداقل دستمزد مصوب را بپردازد. همچنین کارفرما مجاز به لغو یک طرفه قرارداد نیز است.
باشگاه الهلال عربستان با پیشنهاد سه ساله به دنبال جذب مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران است. این در حالی است که او با پورتو قرارداد دارد و سرمربی این تیم مخالف جدایی این بازیکن است.
کاپیتان فولادی‌ها پس از عملکرد موثر در لیگ قهرمانان آسیا و پس از آن در لیگ برتر با پیشنهادی از یونان مواجه شده است.
ستاره 25 ساله برایتون آلبیون با پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی این باشگاه مواجه شده است.
ایجنت ارلینگ هالند به باشگاه منچسترسیتی هشدار دارد که با وجود قرارداد 5 ساله، انتقال به رئال مادرید در دستور کار آنها قرار دارد.
پاکو خمس اعلام کرد که پیشنهادی برای تمدید سه ساله قرارداد خود، از باشگاه تراکتور دریافت نکرده است.
باشگاه تراکتور به «پاکو خمز» سرمربی اسپانیایی خود پیشنهاد تمدید سه ساله قراردادش را ارائه داده است.
طبق اعلام مدیرورزشی دورتموند، باشگاه پیشنهاد جذابی به موکوکو ارائه کرده است او همچنین از پایان قرارداد دو ستاره خبر داد.
صنیع الدوله که برای نخستین‌بار کارخانه نساجی در ایران دایر کرده بود و طرح راه‌اندازی راه‌آهن سراسری را پیشنهاد کرده بود مقدمه جالبی بر نخستین بودجه ایران نوشته و بر ضرورت خارج‌کردن دخل و خرج عمومی از دست شاه و قراردادن آن در دست نمایندگان مردم تاکید کرد.
پاری سن ژرمن قصد دارد قرارداد لیونل مسی، ستاره آرژانتینی و 3۵ ساله خود را برای دو فصل دیگر تمدید کند.
روزنامه آبولا مدعی شد که پورتو قصد دارد قرارداد طارمی را با ارائه پیشنهادی سه یا چهار ساله، به زودی تمدید کند.
نیمار در بارسلونا هم روزهای خوبی را تجربه کرد اما او تصمیم گرفت که راهی پاری سن ژرمن شود. او با قراردادی تا ۲۰۲۲ و به ارزش ۲۲۲ میلیون یورو راهی تیم پاریسی شد. او قراردادش را تمدید کرده است و با پاری سن ژرمن تا سال ۲۰۲۵ قرارداد دارد.
بدون تردید شهرزاد مظفر یکی از شاخص‌ترین چهره ها در فوتبال و فوتسال زنان ایران است، نامی که بعد از اتمام قرارداد چهار ساله با کویت، حالا دوباره با پیشنهاد این کشور مواجه شده است.
رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند علت اینکه اسماعیل بن‌ناصر، ستاره الجزایری میلان، پیشنهاد تمدید قرارداد با این باشگاه را رد کرده مذاکرات لیورپول با این هافبک بوده است.
باشگاه بایرن مونیخ پیشنهاد تمدید قرارداد به مدت سه سال را به حسن صالح حمیدزیچ ارائه کرده است.
چلسی مذاکرات با توماس توخل برای تمدید قرارداد او را آغاز کرده و پیشنهادی ارائه داده است که مدت آن دو برابر پیشنهاد قبلی باشگاه لندنی است.
بیرانوند در قرارداد سه ساله اش بند جدایی لحاظ شده که در صورت داشتن پیشنهاد خارجی و در ازای پرداختن مبلغ 300 هزار دلار می تواند پرسپولیس را ترک کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ