روزنامه‌های ورزشی امروز دوشنبه ۵ دی ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تشدید درگیری ها در اردوگاه جنین موجب شده است تا صهیونیست‌ها تک تیراندازان خود را بر فراز پشت بام خانه‌های فلسطینیان در این اردوگاه مستقر سازند.
کمیته مرکزی گروهک «کومله زحمتکشان کردستان» نیز با صدور بیانیه‌ای از حمله عناصر گروهک «کومله زحمتکشان انقلابی کردستان» به مراکز آموزش و اردوگاه‌های خود خبر داد. در این بیانیه آمده است که آن‌ها با تک تیرانداز به سمت عناصر این گروهک شلیک کرده و طی آن دو تن به نام‌های «سامان ابراهیمی» و «هیوا صادقی» کشته شده‌اند.
گلوله های هوشمند از همان ساختار مشابه با نمونه‌های معمولی برخوردار هستند، با این تفاوت که یک سیستم هدایت در آنها تعبیه شده است. گلوله‌ای را در نظر بگیرید که نه تنها می‌تواند خود را به سمت یک هدف هدایت کند، بلکه می‌تواند مسیر خود را در اواسط پرواز اصلاح کند. جای تعجب نیست که این سناریو، رویای هر تک تیراندازی است.
تک تیرانداز اوکراینی با مهارتی بالا سه سرباز روسی را به کام مرگ کشاند.
لحظه باورنکردنی را تماشا کنید که گلوله تک تیرانداز اوکراینی به سر یک سرباز روس اصابت می‌کند، اما زنده می‌ماند.
یک کلیپ تصویری لحظه فرار یک سرباز اوکراینی از گلوله تک تیرانداز روسی را نشان می‌دهد. گلوله تک تیرانداز روس حدود یک اینچ (۲.۵ سانتی متر) از بالای سر سرباز رد شد و به دیوار اصابت کرد.
روزنامه رکورد پرتغال از مهدی طارمی و گونسالو راموس به عنوان دو مهره کلیدی دیدار حساس پورتو با بنفیکا در لیگ پرتغال یاد کرده است.
نجمه خدمتی معقتد است با عدم حضور تیم ملی تیراندازی در مسابقات جهانی هند شرایط برای کسب سهمیه المپیک بسیار سخت‌تر می‌شود.
حذیفه، تک تیراندازی که در پلیس کار می‌کرد، گفت که او و همکارانش ابتدا از زنانی که برای کمک به آن‌ها مراجعه می‌کردند پنهان می‌شدند، زیرا "در تمام زندگی هرگز با زنان غریبه صحبت نکرده‌اند.
این فیلم منتشر شده توسط ارتش اوکراین نشان می‌دهد که تک تیراندازان اوکراینی نیرو‌های روسی را در مکانی نامعلوم در اوکراین از پای درمی‌آورند.
سلطان می‌گوید که دختر هشت ساله‌اش پیش‌تر به این واقعیت فکر کرده که ممکن است مادرش کشته شود. او می‌گوید: "دخترم به من گفت اگر این اتفاق رخ دهد او غمگین خواهد شد، اما همیشه برای من جایی در قلب‌اش خواهد داشت".
شیوه عکاسی جدیدی که در جام جهانی قطر مورد استفاده قرار گرفته، متفاوت، خاص و البته ترسناک است.
ویدئوی دراماتیکی که توسط دفتر ارتباطات راهبردی ارتش اوکراین به اشتراک گذاشته شده است نشان می‌دهد که سرباز دشمن پس از اصابت گلوله یک تک تیرانداز اوکراینی از فاصله حدود سه هزار متری کشته می‌شود.
رئیس جمهور روسیه در جریان بازدید از یک مرکز آموزشی نیروهای بسیج شده برای جنگ در اوکراین با یک تفنگ تک تیرانداز جدید شلیک کرد.
خودروی حامل سربازان اوکراینی مورد تیراندازی قرار گرفت. گلوله تک تیرانداز هنگامی که خودرو با سرعت زیاد درحال حرکت بود به راننده اصابت کرد، اما جلیقه ضد گلوله‌ای که به‌ تن کرده بود جان او را نجات داد.
یک شهروند غیرنظامی یمنی به ضرب گلوله تک تیراندازان مزدور ائتلاف متجاوز سعودی در استان تعز به شهادت رسید.
یک منبع آگاه اعلام کرد که عامل شهادت معاون اطلاعات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان که یک تک تیرانداز بود و به صورت هدفمند اقدام به شلیک کرده بود نیز کشته شده است.
«کینژال» به معنای «خنجر» یکی از سلاح‌های بالستیک مافوق صوت روسیه است که در مارس ۲۰۱۸ توسط رئیس‌جمهور روسیه از آن رونمایی و به عنوان «سلاح ایده‌آل» توصیف شد.
«کینژال» به معنای «خنجر» یکی از سلاح‌های بالستیک مافوق صوت روسیه است که در مارس ۲۰۱۸ توسط رئیس‌جمهور روسیه از آن رونمایی و به عنوان «سلاح ایده‌آل» توصیف شد.
تیم نیروی زمینی سپاه، مقام نخست و قهرمانی مسابقات بین المللی تیراندازی ویژه نظامیان ۲۰۲۲ را کسب کرد.
تیم نیروی زمینی سپاه، مقام نخست و قهرمانی مسابقات بین المللی تیراندازی ویژه نظامیان ۲۰۲۲ را کسب کرد.
معاون تربیت و آموزش نیروی زمینی سپاه گفت: مسابقات بین المللی تک تیراندازی ویژه ۲۰۲۲ نظامیان به میزبانی نیروی زمینی سپاه در یزد برگزار خواهد شد.
تیزر جالب و زیبای مسابقات تک تیراندازی ۲۰۲۲ نظامیان جهان به میزبانی سپاه در استان یزد را مشاهده می‌نمایید.
سینمای رسانه‌ها در روز سوم از سی‌ونهمین دوره جشنواره ملی فیلم فجر محل نمایش فیلم‌های «ابلق» به کارگردانی نرگس آبیار و «تک تیرانداز» به کارگردانی علی غفاری است. ابلق تازه ترین اثر نرگس آبیار که درباره تعرض به زنان و پنهان کاری آن از بیم آبروست، کنجکاوی بیشتری را نسبت به خود جلب کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ