سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه طی دو روز گذشته ۱۲ نفر در جاده‌های استان جان باختند، گفت: بیشتر این حوادث در محورهای فرعی استان رخ داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های ترکیه اعلام کردند در پی واژگونی اتوبوس مسافربری در مناطق مرکزی این کشور، ده‌ها نفر کشته و زخمی شدند.
در برنامه هفتم توسعه پیشنهاد کردیم بخشی از اعتبارات در حوزه پیشگیری وارد شود تا یک فرد که به طور مثال زمینه دیابت یا فشار خون دارد به موقع شناسایی شده و دیرتر به ناتوانی و در نتیجه هزینه‌های هنگفت برسد که معمولا در بیمار دیابتی مشاهده می‌شود. البته مشوق‌هایی نیز تعیین شده تا اگر افراد بتوانند از خود مراقبتی استفاده کنند، مشمول این مشوق‌ها شوند. امیدواریم با تغییر شیوه زندگی مردم، به کاهش هزینه‌های افراد به علت بیماری کمک کنیم.
یک تیم مرتبط با عناصر بیگانه که در حال برنامه­ریزی و اقدام برای دامن زدن به آشوب و خرابکاری در سالگرد اغتشاشات پاییز گذشته بود توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره­ کل اطلاعات استان گیلان شناسایی و کلیّه­ی اعضای آن بازداشت شدند.
مدیرعامل شرکت فاضلاب تهران گفت: با تکمیل این پروژه یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از جمعیت شهر تهران تحت پوشش طرح جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب قرار می‌گیرند.
لنگرود- مدیر دفتر توسعه فعالیت‌های کشاورزی زنان روستایی و عشایری وزارت جهاد کشاورزی گفت: بیش از ۱۲ هزار بانو روستایی و عشایری تحت عنوان تسهیل گر در سامانه ثبت نام کرده اند.
محمدرضا شیرزادی گفت: از مجموع ۱۲ مبتلا به تب کریمه کنگو یک نفر در سال جاری در کشور جان خود را از دست داد و سال گذشته نیز ۸۷ نفر به این بیماری گرفتار شده بودند که منجر به فوت ۱۰ نفر شد.
براساس گزارش منابع محلی، دست کم ۱۲ نفر پس از ورود غیرقانونی به یک معدن طلا در ونزوئلا، جان خود را از دست دادند.
در جریان تیراندازی در رستورانی در شهر «مونتانیتا» واقع در اکوادور، ۶ نفر کشته و ۶ تَن هم زخمی شدند.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به ۶۷۳ نفر در ۱۲ استان متأثر از سوانح جوی در ۷۲ ساعت گذشته خبر داد.
معاون عملیات امدادونجات با تاکید بر شرایط ناپایدار جوی، از امدادرسانی به بیش از ۱۲ هزار نفر در برف و کولاک و آبگرفتگی و در سه روز گذشته، خبر داد.
مشهد ـ مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۱۲ نفر بر اثر حادثه گازگرفتگی در یک مجموعه اقامتی در مشهد دچار مسمومیت شدند.
رسانه‌های آمریکا از وقوع یک تیراندازی جمعی دیگر در ایالت لوئیزانیا خبر می‌کند که شماری زخمی برجای گذاشته است.
معاون عملیات سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به ۱۲ هزار و ۳۴۱ نفر در یک هفته گذشته، خبر داد.
مشهد ـ رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بیش از ۱۲ هزار نفر از خانواده ایثارگران در خراسان رضوی، نیاز به اشتغال دارند و این آمار نسبت به سال گذشته افزایش ۲.۷ دارد.
در پی وقوع درگیری بین دو قبیله در غرب سودان، ۱۲ نفر جان خود را از دست دادند.
در پی وقوع درگیری میان دو قبیله در غرب سودان ۷ نفر جان خود را از دست دادند.
اهواز - مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از مصدومیت ۱۲ نفر در سانحه رانندگی برخورد دو دستگاه خودروی سواری پژو در اهواز نیز داد.
پس از آنکه توئیتر حدود نیمی از کارمندان خود را اخراج کرد، فیس‌بوک نیز درحال برنامه ریزی برای اخراج کارمندان خود است.
رسانه‌های آمریکا از وقوع یک حادثه تیراندازی در شهر فیلادفیای ایالت پنسیلوانیا خبر می‌دهند.
بر اثر انفجار ۲ خودروی بمب‌ گذاری‌ شده در مرکز سومالی، ۱۲ نفر از جمله ۲ مقام دولتی این کشور جان باختند.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان از شناسایی و دستگیری ۱۲ نفر از عوامل اصلی اغتشاشات شب گذشته در لرستان خبر داد.
منابع محلی لیبی از افزایش شمار جان باختگان درگیری ها در پایتخت این کشور به ۱۲ نفر خبر داده و اعلام کردند رئیس شورای ریاستی لیبی سفر خود به تونس را نیمه تمام گذاشته و به طرابلس بازگشته است.
سمنان-مدیرعامل جمعیت هلال احمر سمنان با بیان اینکه واژگونی پراید در کیلومتر ۱۴محور ایوانکی_شریف آباد باعث جان باختن یک هموطن شد، گفت: از ابتدای مرداد جاری ۱۵نفر در جاده‌های استان جان باختند.
رامهرمز- دادستان عمومی و انقلاب رامهرمز گفت: در پی درگیری میان دو خانواده در شهر رودزرد رامهرمز، تاکنون ۱۲ نفر بازداشت شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ