دادستان نظامی استان هرمزگان از تشکیل پرونده قضایی برای فوت یک دختر در تعقیب و گریز پلیس در شهرستان بستک خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دادستان تهران با بیان اینکه تحقیقات مقدماتی در خصوص بررسی موضوع و علت وقوع حادثه انجام شده است، تصریح کرد: اطلاعات تکمیلی در رابطه با این پرونده به سمع و نظر شهروندان خواهد رسید.
اهواز- دادستان مرکز خوزستان با بیان اینکه موضوع مرگ نوزاد سه ماهه اهوازی در بیمارستان ابوذر اهواز در دست بررسی است، گفت: در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و اقدامات تحقیقاتی آغاز شد.
وزیر خارجه لبنان از تمایل این کشور جهت تشکیل هیئتی برای حل‌وفصل موضوع آوارگان سوری و اعزام این هیئت به سوریه برای بررسی این پرونده خبر داد.
رئیس کل دادگستری درباره فوت ۱۴ نفر در کرج به علت مصرف مشروبات الکلی اعلام کرد که برای شناسایی افرادی که نسبت به پخش مشروبات الکلی اقدام کرده‌اند دستورات لازم صادر شده و پرونده قضایی تشکیل شده است.
رئیس پلیس کرمانشاه: یک مواد فروش که بسته هروئین را بلعیده بود جان خود را از دست داد. در این راستا پرونده ای تشکیل و موضوع در دست بررسی قرار دارد.
رئیس قوه قضائیه دستور داد تا با دقت و سرعت همه زوایای سوء‌قصد به آیت‌الله سلیمانی در بابلسر بررسی شود.
دادگاه کیفری استان آذربایجان شرقی پس از رسیدگی و تشکیل جلسات متعدد محاکمه و بررسی اسناد و مدارک موجود، هر پنج نفر متهم پرونده را به اعدام محکوم و در خصوص سایر اتهامات، چهار نفر از متهمان را به ۱۰ سال حبس محکوم کرده است که طبق قانون، اشد مجازات قابل اجرا خواهد بود.
نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان با اشاره به این مطلب که پرونده مربوطه در بازپرسی ویژه به صورت فوق العاده تحت نظارت دادستان مرکز استان در حال پیگیری است، ادامه داد: این پرونده به صورت فوق العاده و خارج از نوبت مورد بررسی قرار گرفته است و در حال حاضر مسئولان فنی با تشکیل تیم کارشناسی مشغول بررسی علت وقوع حادثه هستند.
برخی افراد و جریانات به جای پیگیری حقوقی موضوع، تصور می‌کردند از طریق خبرسازی‌های جعلی و فعالیت‌های رسانه‌ای می‌توانند موضوع را جمع کنند. به همین دلیل است که دو بار اعلام کردند قاتلان دستگیر شده‌اند، اما در ادامه اطلاعات تکمیلی ارایه نشد. موضوع قتل کیان و زخمی شدن برادرم روشن است، در خیابان محل حادثه دوربین‌های متعددی وجود دارند و با بررسی دقیق دوربین‌ها به راحتی می‌شد موضوع را روشن کرد. اگر اراده‌ای برای نمایان کردن حقیقت باشد به راحتی می‌توان این روند را برنامه‌ریزی کرد.
این تهیه‌کننده بیان کرد:‌ من درخواست می‌کنم شرایطی فراهم شود تا فیلم به سرعت در شورای پروانه نمایش بررسی شود. اگر قرار است تنبیهی اتفاق بیفتد، بنده که در حال سپری کردن مسیر آن هستم و فکر می‌کنم کارگردان (سعید روستایی) هم همین مراحل را طی می‌کند. اگر اشتباهی مرتکب شده‌ایم، پاسخ آن را می‌دهیم ولی فیلم نباید آسیب ببیند و امیدوارم مسیر درست نمایش خود را طی کند.
قاضی مهرانفر گفت: طی فرآیند تشکیل پرونده و بررسی آن، محتوای پرونده در اختیار وکلای شاکیان و متهمین بوده و آن‌ها از نزدیک در جریان موضوع هستند و پرونده را مطالعه کردند.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: موضوع حجاب فراقوه‌ای و فرهنگی است. هر سه قوه باید جلسات تخصصی تشکیل بدهند و تصمیمات کارشناسانه بگیرند. اینکه یک قوه بخواهد در مورد حجاب اظهار نظری بکند، نیست. کارگروه‌های تخصصی تشکیل شده است و کارشناسان ما از قوه قضاییه هم در این کارگروه‌ها حضور دارند. به دنبال بررسی راهکارهای عفاف و حجاب هستیم.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: موضوع حجاب فراقوه‌ای و فرهنگی است. هر سه قوه باید جلسات تخصصی تشکیل بدهند و تصمیمات کارشناسانه بگیرند. اینکه یک قوه بخواهد در مورد حجاب اظهار نظری بکند، نیست. کارگروه‌های تخصصی تشکیل شده است و کارشناسان ما از قوه قضاییه هم در این کارگروه‌ها حضور دارند. به دنبال بررسی راهکارهای عفاف و حجاب هستیم.
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیان اینکه برای بررسی علت فوت خانم احمدی پرونده کیفری تشکیل شده است، گفت: طبق بررسی هایی که تا امروز انجام شده، شلیک گلوله از داخل منزل این فرد انجام شده است.
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی افزود: در حال حاضر پرونده با موضوع قتل عمد تشکیل شده و بازپرس جنایی در حال بررسی موضوع و انجام تحقیقات مقدماتی است.
دادستان تهران از تشکیل پرونده قضایی در دادسرای جرایم جنایی برای بررسی علت فوت نیکا شاکرمی خبر داد.
رئیسی در مصاحبه با «سی‌بی‌اس» آمریکا: باید به محققان اجازه داده شود تا به طور آزادانه مسئله هولوکاست را بررسی کنند. برای حل مسئله فلسطین، باید به آرای آحاد مردم در این جامعه مراجعه شود تا بتوان نظامی مبتنی بر نظر مردم تشکیل داد. اقدام دولت آمریکا و شخص ترامپ در ترور حاج قاسم سلیمانی، یک جنایت بود. مسئله ترور حاج قاسم سلیمانی را تا اجرای عدالت باید پیگیری کنیم.
در پی انتشار خبری پیرامون وقوع عارضه جسمی برای خانم مهسا امینی در یکی از مراکز پلیس، علی صالحی دادستان تهران ضمن اعلام ورود دادستانی به این پرونده از دستور تشکیل کارگروه ویژه برای بررسی ابعاد پزشکی پرونده خبر داد.
بررسی پرونده‌های شش ماه اخیر بیانگر افزایش پرونده‌هایی است که برخی از آنها با فشار افکار عمومی و با محتوای اجتماعی تشکیل شده و در جریان رسیدگی قرار گرفته است.
نکته جالب این بود که حتی مدیران این فروشگاه‌های اینترنتی هم از کم و کیف تخلف بی اطلاع بودند و با پیگیری و تذکر و حکم جریمه ما، این مجموعه‌ها مجبور به اصلاح روند خود شدند؛ مثلا در یک پرونده، ما سه محصول رب و پوشک و روغن موتور ماشین را در این فروشگاه‌ها بررسی کردیم و دیدیم که گرانی عمده‌ای رخ می‌دهد و حکم جریمه ۱۴ میلیاردی برای آنان صادر شد.
نکته جالب این بود که حتی مدیران این فروشگاه های اینترنتی هم از کم و کیف تخلف بی اطلاع بودند و با پیگیری و تذکر و حکم جریمه ما این مجموعه ها مجبور به اصلاح روند خود پرداختند.مثلا در یک پرونده ما سه محصول رب و پوشک و روغن موتور ماشین را در این فروشگاه ها بررسی کردیم و دیدیم که گرانی عمده ای رخ می دهد و حکم جریمه 14 میلیاردی برای آنان صادر شد.
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی از بازرسی شرکت های لبنیاتی خبرداد و گفت: ۱۲۹ واحد تولیدی لبنی مورد بررسی قرار گرفت که از این تعداد ۱۹ شرکت متخلف شناسایی شدند.
قیمت نفت خام وست تگزاس اینترمدیت آمریکا به ۱۱۷ دلار در هر بشکه افزایش یافت، در حالی که قیمت نفت خام برنت معیار جهانی به ۱۱۸ دلار رسید
برای دو متهم پرونده سرقت از صندوق امانات بانک ملی، پیش‌تر به اتهام سرقت، در یکی از استان‌ها پرونده تشکیل شده بود و آنها سابقه‌دار بودند؛ لذا دادستان انتظامی قضات باید این موضوع را بررسی دقیق کند که آیا در رسیدگی به آن پرونده، کوتاهی‌ و قصوری از ناحیه مرجع رسیدگی کننده صورت گرفته است؟ و اینکه آیا این دو متهم پرونده فعلی در پرونده سابق از ارفاقات قانونی بهره‌مند شده‌اند یا خیر؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ