میلانو در یک بازی کاملا یک طرفه برابر تیم در ستاره پروجا شکست خورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به نظر می‌رسد لئوناردو بونوچی با هواداران یوونتوس خداحافظی کرده و این باشگاه را ترک می‌کند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
وزیر خارجه سوریه با بیان اینکه ما تسلیم فشار و باج خواهی‌ آمریکا نخواهیم شد تاکید کرد: با کشورهای عربی تماس داریم که روابط ما تحت تاثیر آمریکا و نقش مشکوک غربی‌ها در کشورهای عربی قرار نگیرد.
باشگاه یوونتوس تایید کرد هیچگونه اعتراضی نسبت به حذف از لیگ کنفرانس اروپا نخواهد داشت.
لهستان با برتری برابر برزیل به جمع چهار تیم نهایی لیگ ملتهای والیبال راه یافت.
نخست‌وزیر لهستان امروز بروکسل را تهدید کرد که کشورش هر طرحی که اعضای اتحادیه اروپا را مجبور به پذیرش پناهندگان کند، وتو خواهد کرد.
در جلسه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه مهلت تسلیم اظهارنامه‌های مالیاتی صاحبان مشاغل نیز تا ۱۰ تیر ۱۴۰۲ تمدید شد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
ژاپنی دیروز در برخی صحنه‌ها فرا انسانی عمل کرد و این یکی از عوامل پیروزی آن ها بود.
سفیر جدید کشورمان در سئول، پس از تسلیم استوارنامه خود بر اهمیت منابع مالی ایران در کره جنوبی و نقش مؤثری که می‌تواند در تقویت همکاری‌های دو کشور ایفا نماید، تأکید کرد.
ساندرو تونالی، ستاره جوان میلان، با بدشانسی از باز کردن دروازه اینتر ناکام ماند.
میلانو با شکست در بازی سوم برابر پیاچنزا از کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بازماند.
در یک پرده فروشی در بازار تهران کار می‌کردم که دوباره درگیر هروئین شدم و روز‌به‌روز وضعیت بدتری پیدا کردم، بنابراین راهی جز دزدی پیش پای من نبود.
درحالیکه لیورپول در خانه خود با دو گل از آرسنال پیش افتاده بود محمد صلاح در دقایق پایانی نیمه اول یکی از گلهای خورده تیمش را جبران کرد.
تیم لبنیات هراز آمل با شکست پیکان در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر مردان گام بلندی برای صعود به دیدار نهایی برداشت.
تیم پیکان تهران با شکست نیان الکترونیک خراسان به جمع فاتحان دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر مردان سال 1401 پیوست.
مار درختی ابتدا چند ضربه به آفتاب پرست می زند و به نظر می رسد که زهرش را وارد بدن حیوان نگون بخت می کند. آفتاب پرست هم البته تسلیم محض نیست و به مبارزه با شکارچی خود بر می خیزد.
فاضلی‌هریکندی در خصوص ادعای منتشره مبنی بر ممنوعیت ملاقات یا تماس تلفنی متهمان با خانواده‌های خود، بیان کرد: به محض معرفی متهم به زندان کلیه حقوق وی از جمله ملاقات و تماس تلفنی طبق آیین نامه سازمان زندان‌ها برقرار می‌شود و تنها در صورت تصمیم شورای انضباطی زندان، محدودیت‌هایی مطابق مقررات اعمال خواهد شد.
اورال اوفا در جدالی یک طرفه مقابل زنیت کازان شکست خورد.
محمد کشاورززاده، سفیر جمهوری اسلامی ایران در چین در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «در دیدار با مقامات عالی چین ضمن ارائه یادداشت اعتراضیه خواستار توجه دستگاه دیپلماسی چین به حساسیت‌های منطقه‌اش شدم. طرف چینی با تأکید مجدد به احترام به تمامیت ارضی ایران روابط دو کشور را راهبردی و برنامه ۲۵ ساله در منطقه غرب آسیا را که فقط با ایران منعقد شده را حاکی از آن دانست.»
سید محمد صدر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: متاسفانه تحلیل اشتباهی میان اصولگرایان شکل گرفت؛ مبتنی بر این تحلیل اشتباه هم انتخابات مجلس در سال ۹۸ و هم انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ برنامه‌ریزی شد. این تحلیل که اگر اصلاح‌طلبان، طیف‌های میانه‌رو در یک کلام غیرخودی کنار گذاشته شوند، جامعه به سمت جناح راست میل می‌کند و تسلیم آن‌ها می‌شود. این تحلیل اشتباه بود و فکر می‌کنم، امروز بسیاری از فعالان سیاسی در جناح راست به این نتیجه رسیده‌اند که تحلیل اشتباهی داشته‌اند. این تصور اشتباه که اگر در حاکمیت همه خودی باشند و یکدست شوند، مشکلات مملکت حل می‌شود، ریشه بسیاری از مشکلات است.
هواداران منچستریونایتد در همان دقایق پایانی نیمه اول دیدار مقابل منچسترسیتی، ورزشگاه اتحاد را ترک کردند.
حریق گسترده در چند کارگاه و کارخانه در تهرانپارس
اختلاف امتیازهای رقم خورده در این تقابل آسیایی و شکست پرفاصله شاگردان عطایی آنهم مقابل تیم ژاپن که معمولا تسلیم محض تیم کشورمان بود، واقعا دوستداران والیبال ایران را نگران کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ