هافبک باتجربه نساجی مازندران مدعی است نمایش بد تیمش در هفته گذشته را در ادامه جبران خواهند کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عباس عبدی نوشت: فقر نیز یکی از عوامل بروز این وضع است، ولی مهم‌تر از آن اختلال در قواعد حقوقی و عرفی حاکم بر روابط مردم و نیز غیبت حکومت و دولت است و اگر هم حکومت غایب نباشد به راحتی می‌توان گفت که سوگیری و تبعیض در داوری‌ها منع از مواجهه عادلانه خواهد شد.
شهاب زاهدی از اولین روز تمرین پیش فصل زیر نظر یحیی گل‌محمدی کار خود را آغاز کرده است.
در صورت ادامه وضع موجود، در بهترین حالت، همین تورم ۴۰ تا ۵۰ درصدی که در چند سال گذشته داشتیم تکرار خواهد شد و رشد اقتصادی نیز زیر ۳ درصد خواهد بود اگر به زیر صفر نرسد، هر چند این وضع نیز پایدار نخواهد ماند و کشور را به سوی تورم‌های بالاتر و رشد منفی سوق خواهد داد. نتیجه می‌گیریم که کار خیلی خیلی سخت‌تر از آن است که دولت و طرفدارانش تصور کنند.
مهدی عبدی یک نیمه در زمین حضور داشت و در دقایق پایانی نیمه دوم جای خود را به گئورگی گولسیانی داد.
فعال سیاسی اصلاح‌طلب ضمن بازنشر دوخبر در یک روز، به آنها واکنش نشان داد.
مخالفت مردم با ممنوعیت رفراندوم را که نمی‌توان از میان برد سهل است که آن را تشدید می‌کنید و این عوارض بسیار سنگینی برای کشور دارد. بعد یک‌باره چشم باز می‌کنید و می‌بینید که مردم از رفراندوم هم عبور کرده‌اند. بنابراین اصولگرایان طرفدار وضع موجود باید خود را به اعداد و صفر‌هایی تبدیل کنند که جلوی رهبری سیاسی قرار گیرند و این مستلزم حدی از استقلال فکری است. مثل مرحوم افروغ والا میلیون‌ها صفر در پشت یک، فایده‌ای ندارد.
امام جمعه تهران گفت: دیگر این بی‌حجابی‌ها عادی نیست، پشت صحنه این بی‌حجابی‌ها فروریختن بنیان خانواده، فروریختن بنیان آرامش روانی جامعه و همچنین آندلوسیزه کردن ایران است. یک تئوریسین آمریکایی گفته است اگر دو رکن را در ایران بزنیم جمهوری اسلامی ایران ساقط می‌شود یک رکن ولایت فقیه و دیگری حجاب است. اگر حجاب را زدید ولایت فقیه را هم زده‌ایم. بنده به آن‌ها می‌گویم که کور خوانده‌اید و آرزوی خود را به گور خواهید برد.
برد مقابل عراق می‌توانست سکوی پرتاب ستاره‌های تیم جوانان به باشگاه‌های اروپایی باشد.
عبدی نوشت: ایران و عربستان در پکن پذیرفتند که به توافقنامه دو کشور در سال ۱۳۷۷ و ۱۳۸۰ یعنی دوره اصلاحات برگردند، حالا آموزش مذاکره؛ آن هم زیر سایه چین را می‌دهند.
عبدی نوشت: ایران و عربستان در پکن پذیرفتند که به توافقنامه دو کشور در سال ۱۳۷۷ و ۱۳۸۰ یعنی دوره اصلاحات برگردند، حالا آموزش مذاکره؛ آن هم زیر سایه چین را می‌دهند.
عبدی به اعلام «بازداشت عوامل ضرب و شتم» مادر «معترض» به مسمومیت فرزند دانش‌آموزش واکنش نشان داد.
میلانو که از میلاد عبادی پور بهره می برد متحمل یک شکست دیگر شد.
عبدی نوشت: با این تیتر زدن‌ها بطور ضمنی اقرار می‌کنند که این آهنگ در تمام لایه‌های فکری خودشان نیز نفوذ کرده است.
عباس عبدی نوشت: اگر مسائل اقتصادی حل نشود، این وضع ادامه خواهد یافت چه معتقد به ریشه داخلی یا خارجی باشیم، نتیجه فرقی نمی‌کند، چون بهبود وضع اقتصادی یک خواست و مطالبه مشروع است، مطالبه‌ای که ظاهرا با آتش زدن سطل زباله حل نمی‌شود .
پرسپولیس امروز در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم گندم کشت تهران رفت و در نهایت به برد دو بر یک دست یافت.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه از نتیجه تساوی مقابل پیکان راضی نیست، به مشکلات تیمش اشاره کرد و گفت: به موقع یک مهاجم خوب جذب خواهیم کرد.
پرسپوليس باید با نبود لوکادیا کنار بیاید و یحیی گل‌محمدی امیدوار است مهاجمان کنونی‌اش تا نیم فصل شرایط گلزنی مناسبی را طی کنند.
عباس عبدی گفت: امروز در وضعیتی زندگی می‌کنیم که نه روابط بین‌الملل، نه نظام رسانه‌ای نه ساختار اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی و نه حتی و مهم‌تر از همه نه ویژگی‌های شخصیتی فردی در ایران مطلقا مشابه گذشته نیست و همه این‌ها نیاز به تغییر و تحول را در سیاست و حکمرانی ضروری کرده است.
شاگردان حسین عبدی در تیم نوجوانان ایران با کسب پیروزی پر گل مقابل قرقیزستان در آستانه‌ی صعود به جام ملت‌های آسیا قرار گرفتند.
شاگردان حسین عبدی موفق شدند در اولین دیدار مرحله مقدماتی جام ملت های آسیای زیر 17 سال لائوس را با سه گل شکست دهند.
میلانو در حضور میلاد عبادی پور در یک بازی دوستانه مقابل نیس فرانسه به پیروزی رسید.
اگر نظام بانکی ما مثل کشورهای دیگر باشد، طبعا مدیران بانک باید هر روز در رسانه‌ها تبلیغ کنند که وام ۱۸درصد می‌دهیم لطفا بشتابید برای گرفتن. یا روسای شعب بانک‌ها یک صندلی جلوی بانک‌ها بگذارند و هر کسی را که از جلوی بانک رد می‌شود دعوت به دریافت وام کنند. ولی می‌دانیم که چنین نیست.
تیم نوجوانان که برای انجام بازی های دوستانه به تاشکند سفر کرده است در اولین بازی دوستانه مقابل ازبکستان به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافت.
دیدار دوتیم پرسپولیس و ذوب آهن در نیمه اول از هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر گلی نداشت و دو تیم با نتیجه تساوی به رختکن رفتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ