تیم نوجوانان که برای انجام بازی های دوستانه به تاشکند سفر کرده است در اولین بازی دوستانه مقابل ازبکستان به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شهریاری: شکل جدی در دارو داریم و کمبود‌های قابل توجهی هم در بخش زیادی از دارو‌ها وجود دارد، در تمام دارو‌ها ممکن است کمبود وجود داشته باشد. حتی برخی دارو‌های عادی نیز گاها درگیر کمبود می‌شوند.
خانه شیبلی در خیابانی شیب دار واقع شده و چشم انداز وسیعی به اردوگاه چنین دارد. او می‌توانست نیرو‌های اسرائیلی را ببیند که در حال حرکت در اردوگاه بودند. همسایه‌ها در تماس با یکدیگر خبر می‌دادند که نیرو‌های اسرائیلی به ترتیب به خانه‌ها وارد می‌شدند. صدای سهمگین راکت آمد. حدود ۱۲ سرباز وارد شدند. برادرزاده حسین در حالی که پسرش در آغوش اش گریه می‌کرد و همسرش پهلوی او را گرفته بود در مقابل سربازان ایستاده و با التماس به زبان عبری گفت:"یک بچه کوچک اینجاست"!
سرمربی تیم نوجوانان ایران می‌گوید بلافاصله کارش را برای آماده‌سازی تیم جهت حضور در جام جهانی آغاز خواهد کرد.
سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران پس از باخت تیمش به ژاپن گفـت: تمرکز نداشتیم و گل‌های غیر منتظره خوردیم.
روز های گذشته مدیر عامل آبفای تهران از عادی شدن شرایط آبی در تهران خبر داد؛ در حالی که همچنان بسیاری از شهروندان از افت شدید فشار آب گلایه دارند و نگران ادامه دار شدن این وضعیت هستند.
روز های گذشته مدیر عامل آبفای تهران از عادی شدن شرایط آبی در تهران خبر داد؛ در حالی که همچنان بسیاری از شهروندان از افت شدید فشار آب گلایه دارند و نگران ادامه دار شدن این وضعیت هستند.
در جریان دور جدیدی از ناآرامی‌ها در سرزمین‌های اشغالی، منابع عبری ساعاتی پیش از اصابت یک فروند پهپاد انتحاری مشکوک به محله‌ای مسکونی در شهر ساحلی اشغالی «نتانیا» در فلسطین اشغالی خبر دادند.
چه کسانی از این سلسله‌اتفاقات سود می‌برند؟ و اگر واقعاً علت این حوادث، عمدی است چه تفکری پشت این داستان وجود دارد؟ به‌نظر می‌رسد که یک ایده و سازمان‌دهی پشت این اتفاقات وجود داشته باشد. اگر این فرضیه درست باشد آیا چنین ساختاری می‌تواند از چشم نهاد‌های امنیتی دور بماند؟
درست یک ساعت از دیدار یونایتد و بارسا گذشته بود که داور برای لحظاتی، کار را به علت درگیری بازیکنان متوقف کرد.
برای پیشبرد یک سیاست اقتصادی یا باید حمایت و اعتماد و همدلی اکثریت قاطع را به همراه داشت و عموم نخبگان نیز از آن حمایت کنند، یا آنکه یک اقلیت متحد و منسجم با اتکا به دانش اقتصادی و علمی یک طرح و ایده را جلو ببرند، مثل چین. متاسفانه ایران از هر دو وضعیت به دور است. نه حمایت عمومی و اکثریت جامعه و نخبگان را دارد.
شاهرخ بیانی، مربی هوادار می‌گوید داور دو موقعیت تیم‌شان را به اشتباه آفساید گرفته است.
عبدی نوشت: چند روز پیش آقای رییس‌جمهور با قاطعیتی عجیب اعلام کردند که تورم حتما کاهشی خواهد شد. اینگونه وعده دادن غیر دقیق نیز ایراد اساسی دارد. کاهشی می‌شود یعنی چه؟ مگر تا حالا افزایشی بود؟ اگر بلی، چرا به آن اذعان نمی‌کردید؟ آیا همین رفتار کافی نیست که اعتماد از میان برود؟ به علاوه کاهشی می‌شود یعنی تا کجا و تا کی و از کی؟ مثلا اگر یک ماه کم شود وعده محقق شده است؟ این نوع کاهش‌های مقطعی در طول همه سال‌ها رخ داده است.
اگر در گذشته وزرای ارشاد یکی از میدان‌دار‌های عرصه عمومی و حتی هیات دولت بودند، الان اگر غایب هم باشند، کمبودشان توجهی را جلب نمی‌کند.
گلزنی طارمی در لیگ قهرمانان اروپا هم عادی شده! مهدی در دقیقه پنجم دروازه اتلتیکو را باز کرد و نیمه اول دو بر صفر پایان یافت. مهاجم ایرانی در دور برگشت دروازه هرسه حریف را باز کرده و بعداز دبل مقابل لورکوزن و بروژ بلژیک، حالا یک گل به تیم مادریدی زد تا ۵گله شود و بالاتر از مسی رده دوم آقای گل‌های لیگ قهرمانان را تصاحب کند
اگر حکومت می‌خواهد که مردم ادعا‌هایی که حکومت حقیقت می‌داند باور کنند، اعم از مورد مهسا امینی یا نیکا شاکرمی یا هر مورد دیگر، در این صورت باید شیوه‌ای مورد توافق برای کشف حقیقت را بپذیرد تا حقیقت همه امور مطابق آن کشف و داوری شود.
مدافع تراکتور مدعی است که به هیچ عنوان برخوردی با مهدی عبدی نداشته و اشتباه داور نزدیک بود تا دو امتیاز حساس را از آنها بگیرد.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند امام جمعه شیراز: یک جریان خاص در وسط خیابان می‌خواهد ما را از فکر کردن به پیمان شانگهای و گشایش اقتصادی‌اش دور کند / پس از دانشگاه تهران، کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین شد / فارس: اگر کسی از پوشش دیگران هیچ اثری نمی‌پذیرد، باید گفت که عادی نیست، اگر نگوییم بیمار است و ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: امام جمعه شیراز: یک جریان خاص در وسط خیابان می‌خواهد ما را از فکر کردن به پیمان شانگهای و گشایش اقتصادی‌اش دور کند/پس از دانشگاه تهران؛ کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین شد/پس از دانشگاه تهران؛ کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین ش/فارس: اگر کسی از پوشش دیگران هیچ اثری نمی‌پذیرد باید گفت که عادی نیست، اگر نگوییم بیمار است و ... را می‌خوانید.
واکنش گسترده به قطع رابطۀ تیرانا با تهران، گسترش تحریم‌های آمریکا به چند نهاد امنیتی و بیانیۀ به نسبت تند آژانس بین‌المللی انرژی اتمی دربارۀ میزان ذخایر اورانیوم غنی‌شده در ایران را هم می‌توان به عنوان شواهد دیگری از آغاز دور تازه‌ای از تشدید فشار‌ها علیه ایران به شمار آورد
معاون باشگاه استقلال گفت: نمی‌توانیم اشتباهات داوری را عادی و ساده بدانیم و مسئولان باید فکری جدی برای این موضوع کنند.
معاون حقوقی باشگاه استقلال تهران گفت: اشتباهات داوری همیشه هست ولی نکته این است که وقتی می‌شود اسمش را اشتباه بگذاریم که هم ضرر کنیم و هم سود کنیم.
رضا جعفری بازیکن تیم نساجی در اعتراض با اشتباهات پیاپی داوری برای تیم نساجی گفت: نمی‌گویم عمدی بوده اما اشتباهات بچه‌گانه هر هفته به ما آسیب زده است.
مهاجم نساجی می‌گوید عدم اعلام خطا پس از برخورد رشید مظاهری با او، عجیب‌ترین صحنه ورزشی زندگی اش بوده است.
بهراد موسوی کارشناس بازار سرمایه گفت: "معاملات امروز ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ بر خلاف تصور عده‌ای از کارشناسان که معتقد بودند شاخص کل یا به عبارتی کلیت بازار در هفته‌ی جاری اصلاح نسبتا شدیدی خواهد داشت، گویای آن بود که همچنان ارزندگی صنایع حتی با وجود رشد نسبی از ابتدای سال توسط سرمایه گذاران شناسایی شده است". بورس فردا چگونه خواهد بود؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ