شهرداری گرگان در نخستین بازی خود از رقابت‌های بسکتبال سوپر لیگ غرب آسیا، برابر الریاضی شکست خورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارومیه - سرمربی تیم ملی والیبال چین شروع تیمش را ضعیف دانست و گفت: بازیمان لحظه به لحظه در دیدار برابر اندونزی بهتر شد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از شرایطی که قبل از شروع مسابقات لیگ برتر برای این تیم رقم خورده است، گفت: سه مهاجم از دست دادیم اما فقط یک نفر گرفتیم که خوب نیست.
شاگردان استیون جرارد به شروع ضعیف خود در مسابقات پیش فصل ادامه می‌دهند.
سردرد‌ها معمولا مشکل نگران‌کننده‌ای نیستند، اما یک سردرد ناگهانی که احساس کنید بدترین سردرد زندگی‌تان است را نباید نادیده بگیرید. همچنین اگر سردرد با سفتی گردن، ضعف یا تغییر بینایی همراه باشد ممکن است از آنوریسم یا خونریزی مغزی حکایت کند. در بیمارستان معمولا برای فردی که سردرد ناگهانی و شدیدی دارد سی‌تی‌اسکن یا ام‌آرآی تجویز می‌شود.
مربی تیم هندبال سپاهان اصفهان از عدم تمایل «ووسلین» برای برگزاری بازی تدارکاتی پیش از شروع جام باشگاه های آسیا در ایران خبر داد.
خبرگزاری مهر در پرونده ای با عنوان «آمریکای ضعیف؛ افول آمریکا چگونه شروع شد؟» با عنایت به بیانات مقام معظم رهبری به بررسی روند تغییر نظم حاکم بر جهان و شاخص های آمریکای ضعیف پرداخته است.
رئیس مرسدس در مورد جدایی احتمالی لوئیس همیلتون پس از نخستین گرندپری فرمول یک 2023 در بحرین صحبت کرد.
کمک داور اول دیدار نساجی و پیکان با عملکرد ضعیف خود باعث کلافگی اعضای دو تیم شده بود.
سیاوش یزدانی که به دلیل عملکرد ضعیف در لیست مازاد ساپینتو قرار گرفت ، چنین بندهایی در قراردادش داشت و مشخص نیست چگونه این شروط را به آجورلو تحمیل کرده است؟!
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، به انتقادها از عملکرد ضعیف تیمش در بازی‌های اخیر پاسخ داد و جام جهانی را مهم‌ترین دلیل مشکلات این تیم دانست.
شیرین هانتر گفت: در حال حاضر با توجه به اینکه موضع ایران تضعیف شده است و خبری از احیای برجام نیز نیست، تصور نمی‌کنم که ریاض حاضر به گفت‌وگوی جدی با تهران باشد مگر آنکه ایران تمام شروط عربستان را بپذیرد.
قیمت نفت روز جمعه به دلیل نگرانی نسبت به ضعیف شدن تقاضا برای سوخت به دلیل افزایش شیوع ویروس کرونا در چین و افزایش نرخ بهره آمریکا، حدود دو درصد سقوط کرد و دومین کاهش هفتگی متوالی را به ثبت رساند.
رئیس جامع پزشکی متخصصان داخلی ایران گفت: مراکزی در مغز انسان، وجود دارد که تا یک میزانی شروع درد را تحمل می‌کند و بعد با قرص‌های مسکن خیلی ضعیف هم می‌توان آن را تسکین داد. این مراکز بیشتر در نخاع و بصل‌النخاع هستند. اگر درد کم کم، قوی و ادامه‌دار باشد و مزمن شود ممکن است به این دارو‌های ضعیف، جواب ندهد و مجبور هستیم از دارو‌های مخدر یا قوی‌تر استفاده کنیم که این مراکز درد را از بین ببرد یا به اصطلاح ساکت کند و ما بتوانیم درد را تحمل کنیم و در واقع درد را احساس نکنیم.
محمدرضا زائری گفت: وقتی به مرور نگاه ایدئولوژیک را غلبه دادی به شکل ناخواسته افرادی متصدی امور می‌شوند که کار را بلد نیستند. در مورد صداوسیما هم همین اتفاق افتاد، جایی که نگاه تخصصی ضعیف می‌شود و من صرفا با ریش و چفیه راهم را باز می‌کنم، مشکلات شروع می‌شود.
لائوتارو مارتینز مدعی شد پس از این شروع ضعیف، اینتر شانسی برای فتح اسکودتو در این فصل ندارد.
اژه‌ای رییس قوه‌ قضائیه گفت: برای اصلاح و نقد، باورم این بوده و هست که از خودم و مجموعه تحت نظرم شروع کنم.
تیم ملی فوتسال ژاپن که شروع ضعیفی در شانزدهمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا داشت، در نهایت به فینال این رقابت‌ها رسید.
تیم ملی فوتسال ژاپن که شروع ضعیفی در شانزدهمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا داشت، در نهایت به فینال این رقابت‌ها رسید.
رابی فاولر، اسطوره باشگاه لیورپول، به هواداران توصیه کرد از انتقاد از نتایج ضعیف در شروع فصل دست بردارند و از تیم‌شان حمایتی همه‌جانبه داشته باشند.
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه رویکرد دولت مانند جهادگران، کمک به اقشار و طبقات ضعیف است، گفت: دولت برای رشد اقتصادی، تولید و اشتغال زایی کارهای بزرگی را شروع کرده است.
در آستانه شروع دیدار بسکتبال دو تیم ایران و ژاپن، بسیاری از سکوهای سالن آزادی، خالی از تماشاگر است.
عملکرد ضعیف لیورپول در شروع فصل جدید باعث تعجب و نگرانی هواداران این تیم و بسیاری از فوتبال‌دوستان شده است.
اگر‌ انتقادی هست باید سازنده باشد نه از روی غرض؛ این ضعیف ترین شروع پرسپولیس در سال های اخیر بوده اما نمی‌توانیم بگوییم این تیم ضعیف بوده است.
دبیر شورای امنیت روسیه گفت گروه‌های تروریستی حاضر در برخی از مناطق سوریه و عراق که فعالیت آنها ضعیف شده است، در کشورهای دیگر شروع به فعالیت کرده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ