ساعت و محل برگزاری فینال مسابقات فوتبال امیدهای غرب آسیا بین ایران و عراق مشخص شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: محل تولید و ذخیره پهپادهای تهاجمی اوکراین منهدم شد.
کارمندان شعب بانک‌ها از شنبه تا چهارشنبه باید تا ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه در محل کار خود حاضر باشند. مشتریان نیز می‌توانند از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه تا ۱۳ برای کار‌های بانکی خود به شعب مراجعه کنند. روز پنجشنبه، ساعت کاری کارمندان بانک‌ها تا ۱۲ و ۳۰ دقیقه و بازه زمانی حضور مشتریان، ۶ و ۳۰ دقیقه تا ۱۲ تعیین شده است.
رئیس فدراسیون فوتبال با حضور در محل برگزاری بازی پرسپولیس و هوادار با یحیی گل محمدی عکس یادگاری گرفت.
مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران گفت: عملیات رفت و روب محل برگزاری نماز عید فطر در مصلای تهران تا ساعتی دیگر به پایان می‌رسد.
سرمربی پرتغالی استقلال هم به مانند همتای پرسپولیسی خود در محل برگزاری کنفرانس خبری سرمربی میزبان شهرآورد حاضر نمی شود.
مسجد مشیرالسلطنه هنوز پابرجاست و اهالی محل برای نماز و انجام مراسم مذهبی به آنجا مراجعه می‌کنند، اما دیگر خبری از مدرسه نیست و حجره‌های این مسجد قدیمی تبدیل به انباری‌هایی پر از وسایل بدون کاربرد و مستعمل شده‌اند. لازم به ذکر است، واقف این مسجد و مدرسهٔ علمیه آن را مسجدالاقصی نامیده است. البته در زبان عموم مردم و همچنین رسانه‌ها اغلب آن را با نام واقفش، مسجد مشیرالسلطنه، می‌شناسند. همچنین به دلیل وجود ساعت قدیمی مسجد بالای ستون کنار خیابان، مردم ساکن محله‌های اطراف، آن را مسجد ساعت نیز می‌خوانند.
مسجد مشیرالسلطنه هنوز پابرجاست و اهالی محل برای نماز و انجام مراسم مذهبی به آنجا مراجعه می‌کنند، اما دیگر خبری از مدرسه نیست و حجره‌های این مسجد قدیمی تبدیل به انباری‌هایی پر از وسایل بدون کاربرد و مستعمل شده‌اند.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، ۷ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۱۲ دقیقه با حضور ۱۹۴ نفر از نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می‌پردازند.
نشست خبری فؤاد حسین وزیر خارجه عراق درباره نتایج سفر اخیرش به واشنگتن نیمه‌کاره رها شده و او به علت کسالت نشست مطبوعاتی را ترک کرد. وی در حین سخنرانی، در حالی که پشت تریبون ایستاده بود، قبل از اینکه چند ثانیه سکوت کند، مقداری آب نوشید، سپس به سرعت محل برگزاری کنفرانس مطبوعاتی را ترک کرد.
حوالی ساعت ۱۴ و ۱۵ دقیقه امروز مردی ۴۵ ساله به دلیل اختلافات شخصی و خانوادگی با مراجعه به محل کار همسر سابق خود در اتاق اصناف شمیرانات با سلاح کمری اقدام به تهدید وی می کند.
از بعدازظهر دیروز این پیامک برای گوشی‌های تلفن همراه با اپراتور‌های مختلف ارسال شد. مسوولان برگزاری آزمون سراسری مدعی هستند که اینترنت گوشی‌های تلفن همراه در مناطق برگزاری آزمون در ساعات صبح پنجشنبه و جمعه دچار اختلال و قطعی می‌شود در حالی که بسیاری از دریافت‌کنندگان پیامک هیچ حوزه آزمونی در محل سکونت ندارند.
سازمان سنجش اعلام کرد: در روز‌های پنجشنبه و جمعه این هفته در ساعات برگزاری کنکور، محدودیت اینترنت موبایل در محل حوزه‌های آزمون اجرا می‌شود.
ساعت برگزاری دو مسابقه از مرحله یک شانزدهم جام حذفی تغییر کرد و ورزشگاه محل برگزاری یک مسابقه مشخص شد.
رسانه‌های محلی افغانستان اعلام کردند امروز ساعت ۷ بامداد یک انفجار شدید در چهارراه سیدآباد شهر مزارشریف رخ داده است و بر اثر شدت انفجار شیشه‌های مغازه‌های نزدیک به محل حادثه فروریخته‌اند.
مسابقه فوتبال ایران و آمریکا در جام جهانی از ساعت ۲۲:۳۰ امشب در محل باغ هنر در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد برای عموم پخش خواهد شد.
تمرین ریکاوری بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران پس از دیدار برابر انگلیس از ساعت ۱۳:۳۰ امروز به وقت ایران برگزار شد. در این جلسه تمرینی کارلوس کی روش حضور نداشت و راجر دسا و سایر دستیاران او تمرین ریکاوری در زمین چمن را زیر نظر داشتند. کی روش در محل هتل اقامت تیم ملی حضور داشت تا عملکرد بازیکنانی که روز گذشته به میدان رفته بودند را زیر نظر بگیرد.
با اعلام رسمی سهیل مهدی، رییس کمیته برگزاری سازمان لیگ، لیگ برتر ایران در فصل جاری در خردادماه به پایان خواهد رسید.
در فاصله کمتر از دو ساعت تا برگزاری دیدار دو تیم استقلال ملاثانی و دریا بابل، بالاخره محل برگزاری این مسابقه مشخص شد.
دیدار دو تیم استقلال ملاثانی و دریای بابل از ساعت 16:15 دقیقه طبق برنامه باید آغاز شود ولی هنوز محل برگزاری این مسابقه به طور دقیق مشخص نیست.
کمیته ایمنی و کمیسیون رفع خطر در محل تاور کج شده در زعفرانیه تشکیل و تدابیر ایمنی، عملیات اجرایی و ترافیکی در حال انجام است و به طور تقریبی ظرف ۷۲ ساعت به اتمام می‌رسد.
نخستین رویداد فناوری های نوین کشاورزی روز چهارشنبه ۲۶ مردادماه از ساعت ۹ تا ۱۸ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی برگزار می شود.
سازمان لیگ ساعت و محل برگزاری مراسم قرعه‌کشی لیگ دسته اول فوتبال را اعلام کرد.
ساعت و محل برگزاری مراسم قرعه کشی لیگ دسته اول فوتبال اعلام شد.
این حادثه حوالی ساعت ۱۶ امروز در یکی از کوچه‌های فرعی خیابان مجاهدین اسلام رخ داده و دو موتور سوار با شلیک ۵ گلوله، یکی از مدافعان حرم را به شهادت رساندند. این ترور در نزدیکی منزل این شهید و هنگامی که وی قصد ورود به منزل خود را داشته به وقوع پیوسته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ